ایسوس zenbook pro duo ux581gv

لپ تاپ حرفه ای ایسوس zenbook pro duo ux581gv به دلیل استفاده از دو نمایشگر حرفه ای با کارت گرافیک بسیار قوی سعی کرده است تا با نگهداری شارژ بالا و همچنین تعداد پورت های ارتباطی کم و البته عدم بهره مندی از DVD-RW رقیبی برای مک بوک های اپل باشد.

در این مطلب در نمایندگی Asus نکات مهمی در مورد این لپ تاپ که در انتهای سال 2019 معرفی شده و تاکنون با استقبال بالای مشتریان رو به رو شده است را بیان می کنیم.

 

لپ تاپ حرفه ای ایسوس zenbook pro duo ux581gv

ایسوس zenbook pro duo ux581gv

به طور کلی با توجه به بررسی های انجام شده این لپ تاپ 15 اینچی را می توان یکی از قوی ترین و البته با کیفیت ترین لپ تاپ های ایسوس دانست که از بدنه فلزی مقاوم و با کیفیتی نیز برخوردار است.

در مورد طراحی بدنه می توان این موضوع را به خوبی تاکید کرد که بخش بزرگی از پروژه خرید قطعا با زیبایی ظاهری و کیفی محصول قابل انجام است و مشتریان قطعا در همان نگاه اول مجذوب این طراحی و شیک بودن خواهند شد.

برای این محصول از پورت های ارتباطی زیادی استفاده نشده است و مهم ترین مشخصه آن یعنی عدم استفاده از دی وی دی رام باعث شده است تا ایسوس آن را به عنوان رقیبی برای مک بوک های پرطرفدار اپل معرفی نماید.

نکته مهم در بررسی زیبایی ها و امکانات ظاهری دستگاه به استفاده از دو نمایشگر با کیفیت لمسی در اندازه های 15.6 اینچی و 14 اینچی است.

نمایشگر 15.6 اینچی قرار داده شده بر روی این لپ تاپ، از کیفیت OLED 4K پشتیبانی می کند و می تواند وضوح بالایی را در اختیار کاربران قرار دهد.

برای نمایشگر 14 اینچی لمسی که در بالای کیبورد دستگاه تعبیه شده و از قلم نیز پشتیبانی می کند، از کیفیت 4K استفاده شده است تا این نمایشگر را نیز در هنگام کار با دستگاه، لذت کاربری بی نظیری را به مشتریان بدهد تا از انجام بازی های مختلف و کار های گرافیکی لذت ببرند.

سنسور تشخیص چهره یکی دیگز از امکاناتی است که هم امنیت لپ تاپ حرفه ای ایسوس zenbook pro duo ux581gv را بالا می برد و هم به شما امکان می دهد تا بتوانید دستگاه خود را در هر محیطی به راحتی مورد استفاده قرار دهید.

 

شارژدهی باتری و رم دستگاه

ایسوس zenbook pro duo ux581gv

یکی از نکات مهم در مورد استفاده از لپ تاپ حرفه ای ایسوس zenbook pro duo ux581gv باتری قوی آن است که می تواند دستگاه را تا مدت زمان 7 ساعت روشن نگه دارد.

این باتری 8 سلولی یکی از بهترین قسمت های این محصول ایسوس بوده که خیال کاربران را از شارژدهی آن راحت کرده است.

کاربران می توانند در این مدت زمان به راحتی عملیات وب گردی، طراحی و یا بازی را انجام دهند که البته مدت زمان استفاده از باتری در بازی پایین تر می آید.

ایسوس برای قوی تر کردن و بالا بردن کارایی این لپ تاپ، از یک رم 16 گیگ استفاده کرده است.

بررسی های بخش تعمیرات لپ تاپ گیمینگ Asus نشان میدهد این موضوع به شما کمک می کند تا بتوانید در هنگام استفاده از این لپ تاپ به خوبی نرم افزار های مختلف را با هم باز کنید و از سرعت بالای این کار لذت ببرید.

یکی از جذاب ترین امکانات ظاهری لپ تاپ حرفه ای ایسوس zenbook pro duo ux581gv استفاده از کیبورد جزیره ای با نور پس زمینه است.

نور پس زمینه کیبورد در کنار جانمایی مناسب صفحه کلید آن به شما کمک می کند تا بتوانید با سرعت بالا و بدون خطا حتی در نور کم نیز از دستگاه خود برای انجام پروژه ها استفاده نمایید.

 

پردازنده گرافیکی قوی و اجرای نرم افزار های طراحی

ایسوس zenbook pro duo ux581gv

در هنگام بررسی لپ تاپ حرفه ای ایسوس zenbook pro duo ux581gv به جذاب ترین قسمت آن یعنی بررسی کارت گرافیکی دستگاه می رسیم که از دو کارت گرافیک در ساختار آن استفاده شده است.

هنگامی که کاربران از این مدل برای امور عادی استفاده می کنند، کارت گرافیک اولیه که با پردازنده مرکزی دستگاه مجتمع شده است، وارد مدار شده و عملیات پردازش گرافیکی را انجام می دهد.

برای اجرای بازی های سنگین و نرم افزار های مختلف طراحی اما از یک کارت گرافیکی مجزا مدل GeForce RTX 2060 استفاده شده است.

طبق بررسی های کارشناس ما در نمایندگی ایسوس این کارت گرافیک که از قوی ترین کارت های گرافیک بازار است به شما یک حافظه 6 گیگ اختصاصی نیز می دهد تا هیچ دغدغه ای برای اجرای با کیفیت به روز ترین بازی ها یا کار با نرم افزار های طراحی و یا ادیت فیلم را نداشته باشید.

برای پردازنده مرکزی از یکی از قوی ترین پردازنده های شرکت اینتل core i7 با مدل
9750H استفاده شده است تا به خوبی و با سرعت بسیار بالا شاهد اجرای بازی های مختلف روی دستگاه باشیم.

برای ذخیره فایل ها نیز یک حافظه 512 گیگ در نظر گرفته شده است.

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در pinterest
اشتراک گذاری در email

No Comments

پیام بگذارید

درخواست تعمیر لپ تاپ