انواع سری لپ تاپ های ایسوس

در این مطلب به بررسی انواع سری لپ تاپ های ایسوس می پردازیم که امروزه به عنوان یکی از برندهای مطرح و محبوب در تولید لپ تاپ های با کیفیت شناخته می شود و می تواند انتخاب های بسیار متنوع و گوناگونی را در اختیار شما قرار دهد.

در واقع با مطالعه این مطلب در نمایندگی Asus شما می توانید در هنگام مراجعه به بازار برای خرید لپ‌تاپ مورد نظر خود از برند ایسوس نیازهای خود را شناخته و یک مدل مناسب که بتواند همه این نیاز را برطرف نماید انتخاب کنید.

 

انواع سری لپ تاپ های ایسوس

لپ تاپ های ایسوس به عنوان لپ تاپ های با کیفیت و قیمت مناسب شناخته می شوند و تنوع آن ها در رنج قیمتی مختلف به گونه ای است که می توانید به راحتی برای هر نیاز خود، یکی از این مدل ها را انتخاب و خریداری کنید.

ایسوس این محصولات را با توجه به ویژگی های ظاهری، ساختاری، فنی و همچنین امکاناتی که در آن ها قرار داده است به دسته بندی های مختلفی تقسیم نموده است که در ادامه به بررسی هر کدام از آن ها می پردازیم.

 

لپ تاپ های باریک و سبک سری S و U

انواع سری لپ تاپ های ایسوس

این عبارت که مخفف ULTRABOOK است به لپ تاپ های سبک ایسوس گفته می شود.

این خانواده از انواع سری لپ تاپ های ایسوس شکل و شمایل لپ تاپ های عادی در بازار را دارند ولی تفاوت هایی از نظر وزن، اندازه و عدم استفاده از درایو نوری با این لپ تاپ ها دارند.

استفاده از حافظه SSD باعث شده است تا سرعت این لپ تاپ ها بالا برود.

از دیگر ویژگی های این لپ تاپ ها می توان به مواردی مانندد عدم استفاده از کارت گرافیک مجزا، استفاده از پردازنده کم مصرف، نمایشگر های کوچک، قدرت حمل و جابجایی بالا و .. اشاره نمود.

مصرف کم باتری در این لپ تاپ ها به دلیل استفاده از پردازنده های سری U شرکت اینتل است.

در برخی از موارد این لپ تاپ ها با نمایشگر لمسی به بازار ارائه می شوند.

 

لپ تاپ های مخصوص بازی ایسوس

انواع سری لپ تاپ های ایسوس

لپ تاپ های سری G ایسوس به عنوان لپ تاپ های مخصوص بازی شناخته می شوند که مانند دیگر لپ تاپ های بازار از سطح و ظاهر زمخت و تقریباً خشنی برخوردار هستند.

گرافیک عالی در کنار استفاده از بهترین پردازنده ها، رمز اصلی موفقیت این لپ تاپ ها در بازار فروش و رقابت با دیگر لپ تاپ های مخصوص بازی است.

برای این لپ تاپ ها از انواع سری لپ تاپ های ایسوس با توجه به نوع کاربردی که دارند، سیستم خنک کنندگی خاصی در نظر گرفته شده است.

بررسی های بخش تعمیرات لپ تاپ ایسوس نشان میدهد برای این لپ تاپ ها معمولاً دو فن بزرگ برای پردازنده مرکزی و گرافیکی به صورت مجزا به کار گرفته می شود.

قطر و ضخامت این لپ تاپ ها نسبت به دیگر لپ تاپ های معمولی در بازار بیشتر بوده و همین موضوع باعث افزایش وزن آن نیز شده است.

قیمت بالای لپ تاپ های سری G به دلیل کارایی که دارند که می تواند اندکی دغدغه ای را برای کاربران با سطح درآمد متوسط جامعه به وجود بیاورد.

اندازه نمایشگر این لپ تاپ ها معمولاً بین 15 تا 17 اینچ قرار دارد تا لذت و کیفیت بالایی را به مشتریان در هنگام بازی بدهد.

 

لپ تاپ های با کاربری عمومی

سری K و X ایسوس به عنوان لپ تاپ های پرفروش و محبوب شرکت ایسوس مطرح هستند که قیمت بسیار مناسبی نیز دارند.

این لپ تاپ ها مقدار رم و  گرافیک کمتری نسبت به انواع سری لپ تاپ های ایسوس دارند و امکانات کمتری برای آن ها در نظر گرفته شده است.

این لپ تاپ ها بیشتر برای کاربری های عمومی مورد استفاده قرار می گیرند.

سری K در این میان از پردازنده های قوی تری استفاده می کنند که می تواند سرعت و قدرت بالاتری را نسبت به سری X در اختیار مشتریان قرار دهد.

انواع سری لپ تاپ های ایسوس

سری N برای استفاده چندرسانه ای

طبق بررسی های کارشناسان ما در نمایندگی ایسوس از دیگر انواع سری لپ تاپ های ایسوس می توان به سری N اشاره نمود که برای پروژه های کاری بسیار مناسب هستند و از پردازنده های قوی استفاده می کنند که بیشتر برای کاربری چندرسانه ای مورد استفاده قرار می گیرند.

این سری معمولاً از اسپیکر ها و نمایشگر های با کیفیت ترین نسبت به دیگر سری ها مانند U، S، X یا K  استفاده می کنند.

از نظر ظاهری نیز لپ تاپ های سری N می توانند نظر مثبت مشتری را جذب نمایند.

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در pinterest
اشتراک گذاری در email

No Comments

پیام بگذارید

درخواست تعمیر لپ تاپ