تعمیر قاب لپ تاپ ایسوس

تعمیر قاب لپ تاپ ایسوس یکی از مهم ترین خدمات مرکز تعمیرات لپ تاپ ایسوس می باشد که با در نظر گرفتن همه ی موارد با کمترین هزینه و البته سرعت بالا انجام می شود.

همچنین در مرکز نمایندگی ایسوس علاوه بر تعمیر قاب می توانید قاب متناسب با همه ی مدل های لپ تاپ ایسوس را برای تعویض قاب هایی که قابل تعمیر نیستند به راحتی با کمترین قیمت پیدا کنید.

تماس مستقیم با نمایندگی ایسوس

 

اهمیت مراقبت از قاب لپ تاپ ایسوس

تعمیر قاب لپ تاپ ایسوس

لپ تاپ های ایسوس نیز مانند دیگر لپ تاپ های از مواد اولیه ی خاصی در ساختار خود استفاده می کنند.

قاب لپ تاپ معمولاً نیاز به نگهداری خاصی دارد و به همین منظور افراد برای جلوگیری از صدمه دیدن آن، از کاور های مخصوص استفاده می کنند.

اما این موضوع هم نمی تواند مانع از خطراتی شود که معمولاً با توجه به نوع استفاده از لپ تاپ ها برای قاب لپ تاپ ایسوس وجود دارد.

به همین دلیل کاربران معمولاً در صورت عدم مراقبت درست و صحیح با مشکلی به نام شکستگی قاب رو به رو خواهند بود که می تواند در ظاهر و ساختار لپ تاپ و همچنین کارایی آن تاثیرگذار باشد.

مشکلی که می تواند دغدغه های کاربران را بیشتر کند افزایش احتمال صدمه دیدن دیگر قسمت های دستگاه و خراب شدن کلی قاب لپ تاپ می باشد که با توجه به اینکه قاب مدل های مختلف نیز به این راحتی پیدا نمی شود می تواند تعمیر قاب لپ تاپ ایسوس اهمیت بیشتری پیدا کند.

در این صورت باید به یک مرکز معتبر مراجعه نمود که بتواند خدمات مربوط به قاب لپ تاپ ایسوس را برای کاربران انجام دهد.

ما سعی کرده ایم در مرکز نمایندگی ایسوس با استفاده از افراد متخصص در این زمینه و همچنین تجهیزات لازم، مشکلات و دغدغه های افراد را در این زمینه برطرف نماییم.

چرا قاب لپ تاپ ایسوس آسیب میبیند؟

قاب لپ‌تاپ یکی از اجزای حیاتی است که نقش محافظی برای داخلی‌های حساس دستگاه ایفا می‌کند. این قسمت از دستگاه معمولاً از مواد مقاوم و سبک ساخته می‌شود، اما به دلیل مصرف روزانه و حمل و نقل مکرر، زیر تأثیرات زیادی قرار می‌گیرد که ممکن است منجر به آسیب و خرابی شود.

یکی از دلایل اصلی آسیب‌پذیری قاب لپ‌تاپ ایسوس، طراحی ظریف و نازک این لپ‌تاپ‌ها است. هر چند که طراحی ایسوس برای ظاهر زیبا و اندازه کمتر به کار گرفته شده است، اما این امر ممکن است باعث کاهش مقاومت و استحکام قاب شود.

استفاده از مواد اولیه و متریال اقتصادی در مدل های رده پایین هم یکی دیگر از دلایلی است که ممکن است قاب لپ تاپ ایسوس آسیب ببینید.

ضربات، سقوط‌های ناگهانی و فشارهای خارجی ممکن است به دلیل ناحیه‌ی نسبتاً نازک قاب لپ‌تاپ، آسیب‌های جدی به بخش های داخلی حساس مانند صفحه نمایش و یا مادربرد  وارد کند. علاوه بر این، قاب لپ‌تاپ همواره در تعامل مستقیم با محیط خارجی قرار دارد و در معرض خطراتی همچون گرد و غبار، خط‌ وخش قرار دارد.

به عنوان نتیجه، حفاظت مناسب در قاب لپ‌تاپ، از جمله استفاده از کیف‌های محافظ و استفاده با دقت و احتیاط از دستگاه، می‌تواند از خرابی و آسیب به این قسمت اساسی لپ‌تاپ ایسوس جلوگیری کند

تعمیر قاب لپ تاپ ایسوس

 

تعمیر قاب لپ تاپ ایسوس

 

مهم ترین موردی که باید به آن توجه شود، ارزش اقتصادی این کار می باشد و اینکه تعمیر قاب تا چه اندازه می تواند به نفع کاربران و مشتریان باشد.

زمانی که تیم فنی و تخصصی مرکز به این نتیجه برسد که مشکل قاب با تعمیر آن حل می شود، از ابزار و وسایل لازم مانند چسب های مخصوص برای تعمیرات این قسمت استفاده نموده و سپس محل شکستگی را به نحوی ترمیم می کند که آثاری آن از نظر ظاهری باقی نماند.

یعنی اگر قاب لپ تاپ شما دچار شکستگی شده و آن را به این مرکز ارجاع دهید، در سریع ترین زمان ممکن می توانید شاهد کیفیت بالای تعمیرات قاب باشید.

در این مرکز نمایندگی لپ تاپ ایسوس سعی شده است تا تعمیر قاب لپ تاپ ایسوس با کمترین هزینه ی ممکن انجام شود تا از این نظر نیز بتواند در صرفه جویی هزینه ها برای مشتریان موثر باشد.

تعمیر قاب لپ تاپ ASUS

هزینه تعویض یا تعمیر قاب لپ تاپ ایسوس

یکی از نکاتی که حتما ذهن کاربران لپ تاپ ایسوس را مشغول میکند هزینه تعویض و یا تعمیر قاب لپ تاپ ایسوس است. اگر آسیب دیدگی زیاد نباشد و کارشناسان و تعمیرکاران بتوانند قاب را با تعمیر ساده انجام دهند قطعا هزینه بالای برای شما در بر نخواهد داشت.اما اگر آسیب دیدگی شدید باشد و نیاز با باز کردن تمامی قاب ها و قطعات باشد بطوری که منجر به اسمبل مجدد لپ تاپ شود، شاید مجبور به پرداخت هزینه بیشتری شوید. اما در نهایت در رابطه با قاب لپ تاپ ایسوس لازم به ذکر است که اشاره کنیم اگر میزان آسیب دیدگی قاب لپ تاپ شما به حدی باشد که با تعمیر جواب ندهد ناچار به تعویض قاب لپ تاپ ایسوس خواهید بود. که در ادامه به آن میپردازیم.

تعمیر قاب لپ تاپ ایسوس چقدر زمان میبرد

اگر آسیب دیدگی قاب لپ تاپ شما زیاد نباشد و بتوان آن را تعمیر کرد احتمال زمان زیادی صرف آن نخواهد شد. البته این موضوع تا حد زیادی به مدل و نوع لپ تاپ دارد. بعضی از مدل ها مثل سری لپ تاپ های اسلیم از قاب و لولا بسیار ظریف استفاده میکنند. همین موضوع باعث میشود بیشتر در معرض آسیب دیدگی قرار بگیرند. در رابطه با تعمیر قاب لپ تاپ ایسوس باید دقت و کیفیت کافی لحاظ شده تا کاربران بعدا دچار مشکل نشوند.پروسه تعمیر قاب به طور متوسط بین 24 تا 48 ساعت زمان خواهد برد.

تعمیرات قاب لپ تاپ ایسوس

تعمیر قاب لپ تاپ Asus و ارائه ضمانت

بعد از اینکه قاب لپ تاپ شما تعمیر شد دستکاه زیر تست و کنترل کیفی قرار میگیرد. این باعث میشود که از کیفیت کار اطمینان حاصل کنیم.بعد از پروسه تعمیر و یا تعویض قاب لپ تاپ ایسوس به کاربران مهلت تست و ضمانت ارائه میشود. در رابطه با تعمیر قاب لپ تاپ یک ماه و در رابطه با تعویض قاب بسته به نوع مدل گارانتی ارائه میشود.

چطور متوجه شویم کدام قاب لپ تاپ آسیب دیده؟

شاید زمانی که با کارشناسان نمایندگی تماس میگیرید از شما سوال شود که کدام قاب لپ تاپ آسیب دیده است. در همین رابطه بد نیست که با اسامی قاب لپ تاپ ایسوس آشنا شوید.

قاب پشت صفحه نمایش که معمولا لوگو برند ایسوس بروی آن نمایان است قاب A نام دارد.

به فریم و قاب دور صفحه نمایش قاب B گفته میشود.

قاب دور کیبورد را با نام C میشناسیم.

و در نهایت قاب کفی و زیرین لپ تاپ قاب Dگفته میشود.

با آشنایی با اسامی قاب ها میتوانید از میزان هزینه تعویض قاب آگاه شوید. البته این امکان وجود دارد که از قسمت های آسیب دیده برای کارشناسان ما عکس و تصویر ارسال نمایید تا براورد کلی بهتری در رابطه با تعمیر قاب لپ تاپ ایسوس انجام شود.

تعویض قاب لپ تاپ ایسوس

"<yoastmark

با توجه به اینکه در برخی از موارد و به دلیل وسعت شکستگی یا خرابی کامل قاب امکان تعمیر آن وجود ندارد، باید برای تعویض قاب اقدام نمود.

تعویض قاب اما با دردسر های خاص خود همراه است و شما نمی توانید به راحتی مرکزی را پیدا کنید که قاب مناسب با همه ی مدل های لپ تاپ ایسوس را داشته باشد که بتوان از آن برای مدل لپ تاپ شما استفاده نمود.

مرکز ما با توجه به خدمات گسترده ای که در زمینه ی تعمیر لپ تاپ ایسوس در مدل های مختلف انجام می دهد، متناسب با مدل قاب لپ تاپ آسیب دیده نیز می تواند قاب مناسب را تامین و تعویض نماید.

البته تعویض قاب نیز توسط تیم فنی و تخصصی مرکز تعمیرات لپ تاپ ایسوس صورت می گیرد تا مشکلی برای دیگر قسمت های از جمله صفحه نمایش لپ تاپ ایسوس به وجود نیاید.

هزینه ای که برای تعویض قاب لپ تاپ ایسوس نیز می پردازید بسیار پایین بوده و می تواند از نظر اقتصادی راهگشای مشکل مورد نظر شما باشد.

پس در صورتی که قاب هر کدام از مدل های لپ تاپ ایسوس شما دچار خرابی و مشکل شده است، می توانید از خدمات ویژه ی مرکز در زمینه ی تعمیر قاب لپ تاپ ایسوس استفاده نموده و با کمترین هزینه و سریعترین زمان قاب لپ تاپ مورد نظر را تعویض یا تعمیر نمایید.

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در pinterest
اشتراک گذاری در email

No Comments

پیام بگذارید

درخواست تعمیر لپ تاپ