تعمیر اسپیکر تبلت ایسوس

تعمیر اسپیکر تبلت ایسوس یکی از راهکار هایی است که شما بعد از خراب شدن کیفیت صدای پخش تبلت خود می توانید برای برطرف کردن مشکلات اسپیکر انجام دهید.

البته در صورتی که مشکل اسپیکر تبلت شما جدی باشد باید حتما این قطعه سخت افزاری را تعویض کنید.

برای تعویض نیز خیالتان به صورت کامل راحت باشد زیرا نمایندگی ایسوس علاوه بر تجهیزات جانبی، این قطعات را نیز به صورت اصلی و اورجینال در اختیار شما قرار می دهد.

در ادامه مطلب دلایل خراب شدن اسپیکر تبلت های مدل های مختلف ایسوس را مورد بررسی قرار می دهیم و پس از آن بررسی می کنیم که چرا باید از اسپیکر های اصلی استفاده نماییم.

 

دلایل خرابی اسپیکر تبلت ایسوس

تعمیر اسپیکر تبلت ایسوس

تبلت های ایسوس امروزه یکی از مهم ترین و محبوب ترین لوازم دیجیتال در بازار کشورمان هستند که به دلیل کیفیت بالا در کنار امکانات بسیار جذاب توانسته اند فروش بسیار بالایی را داشته باشند.

تبلت های ایسوس در انواع مئدل های مختلفی وارد بازار شده اند و یکی از مهم ترین مشخصه های آن ها را می توان کیفیت بالای صدای آن ها دانست.

کیفیت بالای صدای این تبلت ها باعث می شود تا در هنگام تماشای فیلم و یا بازی کردن نهایت لذت را تجربه کنید.

زمانی که از تبلت های ایسوس به خوبی استفاده کنیم می توانیم این صدای واضح و با کیفیت را برای همیشه داشته باشیم.

اما به دلایل مختلفی ممکن است اسپیکر های به کار رفته بر روی تبلت ایسوس به مرور زمان یا به طور ناگهانی دچار مشکل شده و این یعنی کیفیت صدای پخش شده از تبلت به صورت کامل کاهش پیدا می کند.

کیفیت صدای پخش شده زمانی که کاهش پیدا کرد و یا به اصطلاح در آن خش خش به وجود آمد حتما برای جلوگیری از خرابی کامل اسپیکر برای تعمیر آن اقدام نمایید.

این خرابی ممکن است به دلیل ضربه خوردن تبلت در این بخش سخت افزاری و یا ریخته شدن مایعات و آب بر روی آن باشد.

البته در برخی از موارد مشاهده شده است که خرابی بخش های دیگر دستگاه ها و عدم ارتباط جریانی مناسب باعث این خرابی ها بر روی دستگاه و اسپیکر آن شده است.

پس به هیچ عنوان سعی نکنید با کاهش کیفیت اسپیکر و بلندگو های تبلت خود بسازید و در سریع ترین زمان ممکن برای تعمیر یا تعویض آن اقدام نمایید.

 

تعمیر اسپیکر تبلت ایسوس

تعمیر اسپیکر تبلت ایسوستعمیر اسپیکر تبلت ایسوس

اگر اسپیکر یا بلندگوی تبلت شما به دلایل مختلف دچار خرابی و نقص شده و این خرابی باعث کاهش کیفیت و وضوح صدا شد حتما در مرحله اول باید برای تعمیر آن اقدام نمایید.

در بسیاری از موارد قطع شدن اتصالات اسپیکر ها باعث خرابی کامل اسپیکر و عدم پخش صدا می شود که این مشکل به راحتی برطرف می شود.

اما زمانی که مشکل برای کاهش کیفیت صدای پخش شده باشد باید حتما توسط یک تیم فنی و تخصصی دستگاه باز شده و مشکلات به وجود آمده مورد بررسی قرار بگیرند.

تیم فنی و تخصصی که در قسمت تعمیرات تبلت ایسوس فعالیت می کنند ابتدا نسبت به عیب یابی دستگاه اقدام نموده و سپس با استفاده از تجهیزات به روز و پیشرفته آن را باز می کنند.

بعد از اینکار عملیات تعمیر سخت افزاری بر روی بلندگو ها انجام می شود.

البته قطع شدن ناگهانی صدای اسپیکر ها می تواند به دلیل اشکالات و تغییرات نرم افزاری نیز باشد که این موضوع نیز توسط تیم نمایندگی ایسوس مورد بررسی قرار می گیرد و در صورتی که مشکل از قسمت نرم افزاری باشد در سریع ترین زمان ممکن برطرف خواهد شد.

تمامی عملیات تعمیر اسپیکر تبلت ایسوس که در این مرکز انجام می شود با ارائه گارانتی معتبر به مشتریان تضمین کیفیت شده و به نوعی مشتریان می توانند در صورت بروز مشکلات بعد از تعمیر دستگاه، از خدمات ما به صورت رایگان استفاده نمایند.

 

تعویض اسپیکر تبلت ایسوس

تعمیر اسپیکر تبلت ایسوس

اگر مشکلات به وجود آمده برای اسپیکر های تبلت ایسوس به اندازه ای جدی باشد که قابل تعمیر نباشد و یا هزینه های تعمیر آن به اندازه ای باشد که خرید و تعویض اسپیکر ها بسیار به صرفه تر باشد، تیم مشاوره ای مرکز با هماهنگی مشتریان نسبت به تعویض این قطعه اقدام می کنند.

تعویض اسپیکر تبلت ایسوس حتما باید با استفاده از تجهیزات خاصی انجام شود و این یعنی کار را باید به کاردان بسپارید.

متاسفانه بسیاری از مراکز در این موارد اقدام به تعویض اسپیکر تبلت ایسوس با قطعات سخت افزاری فرعی و فیک می کنند و مشتریان نیز به دلیل کاهش هزینه های نهایی تعمیرات، واکنشی نسبت به آن نشان نمی دهند.

اما بهتر است بدانید استفاده از اسپیکر فرعی و فیک به هیچ عنوان برای شما ارزان قیمت نیست و به دلیل عمر کم و بی کیفیتی که دارد می تواند هزینه های مجدد تعمیر و تعویض اسپیکر را روی دست شما بگذارد.

در نمایندگی ایسوس علاوه بر تعمیر اسپیکر تبلت ایسوس شما می توانید تمامی لوازم جانبی از جمله اسپیکر های مدل های مختلف را به صورت اصلی و اورجینال تهیه کنند.

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در pinterest
اشتراک گذاری در email

No Comments

پیام بگذارید

درخواست تعمیر لپ تاپ