غول ۴۰ میلیونی لپ تاپ ایسوس rog strix g531gw-a جدیدترین محصول این برند است که می تواند نیاز های شما برای انجام جدیدترین بازی ها و پروژه ها را با سرعت و کیفیت بالا برطرف نماید.

این محصول که قیمت 40 میلیون تومانی دارد به حق ارزش اقتصادی بالایی دارد و این را می توان به راحتی از امکانات سخت افزاری و نرم افزاری که بر روی آن قرار گرفته است، متوجه شد.

در ادامه مطلب با ما در نمایندگی ایسوس همراه باشید تا با این غول فناوری از یکی از بهترین برند های تولید کننده لپ تاپ آشنا شوید و دلایل گران بودن قیمت آن را متوجه شوید.

 

لپ تاپ ایسوس rog strix g531gw-a

لپ تاپ ایسوس rog strix g531gw-a

ایسوس که از ابتدای شروع رقابت خود در بازار سعی کرده است محصولات متنوع و جذابی را به بازار ارائه نماید، در نگاه به آینده خود برای تولید لپ تاپ های با فناوری جدید، این بار به سراغ یک غول جدید رفته است.

شرکت ایسوس در نگاه به آینده خود همواره دنبال افزایش کیفیت از نظر سخت افزاری و نرم افزاری بوده است و البته نیم نگاهی هم به خلاقیت در این زمینه داشته است.

لپ تاپ لپ تاپ ایسوس rog strix g531gw-a یکی از محصولات این شرکت با کاربری بازی و مالتی مدیا است که به شما اجازه می دهد تا به روزترین بازی ها با حجم های خیلی بالا و حتی آنلاین را نیز روی آن نصب نمایید.

علاوه بر این استفاده از یک پردازنده گرافیکی مجزا برای کسانی که به دنبال طراحی های مختلف و حرفه ای با این دستگاه هستند، به خوبی اجازه می دهد تا با بهترین و به روزترین نرم افزار ها در این زمینه کار کنید و البته لذت کاربری بالایی نیز به مشتریان می دهد.

بررسی بخش تعمیر لپ تاپ Gaming ایسوس معتقدند از نظر کیفی و فنی هر گونه به لپ تاپ لپ تاپ ایسوس rog strix g531gw-a نگاهی بیاندازیم قطعا از قیمت آن چشم پوشی خواهیم کرد.

در واقع این لپ تاپ یک محصول لوکس است که می تواند کارایی بالایی نیز برای طیف های مختلف جامعه داشته باشد.

یعنی شما با این هزینه یک لپ تاپی را خریداری می کنید که کارایی، دوام، راندمان و کیفیت بسیار بالایی را به شما ارائه می کند.

 

ویژگی های ظاهری لپ تاپ ایسوس rog strix g531gw-a

لپ تاپ ایسوس rog strix g531gw-a

هر چند لپ تاپ های ایسوس که مخصوص بازی هستند، ظاهر ضمختی دارند اما در این محصول با توجه به ضخامت 296 میلی متری و همچنین وزن 2.4 کیلوگرمی کمتری می توان این موضوع را حس نمود.

برای اینکه ایسوس بتواند مانور بیشتری روی طراحی دستگاه بده از بدنه پلاستیکی با کیفیت بالا بر روی این لپ تاپ خود استفاده نموده است.

کیبورد دستگاه علاوه بر نور پس زمینه برای انجام بهتر بازی ها، به یک صفحه کلید نورانی نیز مجهز شده است تا به کاربران اجازه دهد به راحت بر روی این صفحه کلید بازی های مختلف را انجام دهند.

البته جانمایی مناسب و ارتفاع صفحه کلید علاوه بر این موضوع باعث راندمان بالای کیبورد برای تایپ و استفاده های مهندسی شده است.

اگر می خواهید از بازی های مختلف با پنل IPS نهایت لذت را ببرید حتما به سراغ غول ۴۰ میلیونی لپ تاپ ایسوس rog strix g531gw-a بروید.

این لپ تاپ از نمایشگر 15.6 اینچی بهره می برد که دارای کیفیت فول اچ دی در نمایش تصاویر و بازی ها می باشد.

نسبت تصویر در این محصول به صورت 16:9 بوده و با استفاده از بلندگوی های قوی و با کیفیتی که بر روی آن قرار داده شده است می توان به راحتی صدا را با وضوح بالا شنید.

 

سرعت و قدرت را در کنار هم تجربه نمایید

لپ تاپ ایسوس rog strix g531gw-a

یکی از مهم ترین دلایل برتری و البته قیمت بالای لپ تاپ ایسوس rog strix g531gw-a را می توان سرعت و قدرت بالای آن در اجرای نرم افزار های مختلف دانست.

این محصول از یک پردازنده core i7 شرکت اینتل بهره می برد که جز پرفروش ترین پردازنده های سال 2019 بوده است.

طبق بررسی های ما در نمایندگی ایسوس این مدل از پردازنده یعنی 9750H در محدوده سرعت 2.5 تا 6.5 گیگ قرار می گیرد و در کنار رم 16 گیگ به شما این امکان را می دهد تا علاوه بر اجرای بازی های مدرن و سنگین به راحتی نرم افزار های مختلف را به صورت همزمان روی دستگاه اجرا نمایید.

در کنار رم 16 گیگ که باعث افزایش راندمان دستگاه می شود، یک ترابایت حافظه داخلی نیز قرار داده شده است که البته با 256 گیگ حافظه از نوع SSD که سرعت و راندمان بالاتری دارد به کاربران اجازه می دهد تا بدون دغدغه، اطلاعات مختلف خود را روی حافظه دستگاه ذخیره نمایند.

برای افزایش کیفیت تصویر و کار های گرافیکی از طریق نرم افزار های مختلف، یک پردازنده گرافیکی RTX 2070 از شرکت انویدیا برای این محصول در نظر گرفته شده است.

کارشناسان نمایندگی لپ تاپ ایسوس معتقدند با توجه به 8 گیگ حافظه اختصاصی برای این پردازنده گرافیکی قطعا هر گرافیست حرفه ای که از این لپ تاپ استفاده نماید از آن راضی خواهد بود.

از دیگر امکانات لپ تاپ ایسوس rog strix g531gw-a می توان به موارد زیر اشاره نمود.

شبکه بی سیم وای فای

بلوتوث داخلی

پورت HDMI

پورت USB Type-C

پورت USB3.1

3 عدد پورت USB3.0

باتری 4 سلولی با شارژدهی 1 الی 3 ساعته

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در pinterest
اشتراک گذاری در email

No Comments

پیام بگذارید

درخواست تعمیر لپ تاپ