تعمیر لپ تاپ ایسوس R521

تعمیر لپ تاپ ایسوس R521 همه دغدغه هایی که از این محصول ایسوس استفاده می کنند یا قصد خرید آن را دارند برطرف نموده است.

این لپ تاپ با قیمت بسیار مناسب در اختیار کاربرانی که به دنبال انجام پروژه های شخصی در محیط خانگی و اداری هستند، قرار گرفته است.

تیم فنی و تخصصی نمایندگی ایسوس در تهران به صورت کامل این مدل و سایر مدل های تولید شده توسط این برند را با به روزترین تجهیزات و ابزار پشتیبانی می کند.

در این مطلب بعد از بررسی ویژگی های ظاهری و ساختاری این مدل، به شما خواهیم گفت که پس از اعتماد به نمایندگی ایسوس، چه خدمات ویژه و بی نظیری در انتظار شما خواهد بود.

 

بررسی مشخصات ظاهری و ساختاری لپ تاپ ایسوس R521

تعمیر لپ تاپ ایسوس R521

قبل از تعمیر لپ تاپ ایسوس R521 و برطرف کردن مشکلاتی که برای قسمت های مختلف این دستگاه به وجود می آید، بد نیست اطلاعاتی در مورد ساختاری فیزیکی آن و امکاناتی که در اختیار شما قرار می دهد داشته باشید.

این لپ تاپ نیز مانند دیگر لپ تپ های میان رده ای ایسوس، از بدنه فلزی مستحکم ساخته شده است.

وزن لپ تاپ به 1.9 کیلوگرم می رسد و به دلیل ضخامت مناسب 28 میلی متری به شما اجازه می دهد تا به راحتی آن را در کیف خود حمل نموده و به محیط کاری ببرید.

شاید همین گزینه باعث شده است تا بسیاری از کارمندان و کسانی که در زمینه تولید محتوای متنی فعالیت می کنند، این مدل را انتخاب و خریداری نمایند.

طراحی مناسب و شیکی برای این مدل در نظر گرفته شده است که البته با توجه به سابقه ای که ایسوس در زمینه تولید لپ تاپ از خود به جای گذاشته است، این امر کاملاً طبیعی و قابل پیش بینی بوده است.

ایسوس در این مدل نیز سعی کرده است تا ظاهر کاربری جذاب را ارائه دهد و در همان نگاه اول، مشتری را برای خرید متقاعد نماید.

 

نمایشگر 15.6 اینچی با پنل TFT

تعمیر لپ تاپ ایسوس R521
تعمیر لپ تاپ ایسوس R521

برای لپ تاپ ایسوس R521 از یک نمایشگر 15.6 اینچی استفاده شده است تا با توجه به کاربری که دارد، به خوبی نیاز ها را برطرف نماید.

پنل به کار رفته بر روی این محصول از نوع TFT بوده و میدان دید گسترده ای را در اختیار کاربر قرار می دهد.

همچنین برای این نمایشگر روکش مات در نظر گرفته شده است تا زمانی که در معرض نور مستقیم خورشید یا در محیط های پرنور قرار می گیریم، بتوانیم به راحتی از آن استفاده کنیم.

کیفیت و وضوح FULL HD در نمایش تصاویر به شما کمک می کند تا همه ویدیو ها و فایل های مورد نظر خود را با وضوح بسیار بالا تماشا کنید.

در قسمت کیبورد نیز می توان گفت که برای کسانی که کاربری عمومی را انتخاب می کنند، امتیاز ها و امکانات بسیار کاملی از نظر ارتفاع و جانمایی مناسب صفحه کلید در نظر گرفته شده است.

 

پردازنده مرکزی و قدرت رم دستگاه

این محصول در چند کانفیگ با پردازنده های core i3 و core i5 اینتل ساخته شده است که می تواند سرعت مناسبی را ارائه دهد.

مدل های پردازنده به کار رفته در دستگاه از نوع U بوده و به همین دلیل شاهد کاهش مصرف انرژی و صرفه جویی در باتری این لپ تاپ ها هستیم.

موضوعی که در تعمیر لپ تاپ ایسوس R521 نیز با آن سر و کار دارید و بسیاری از موارد، استفاده از ولتاژ برق مناسب یا شارژ غیر اصلی باعث صدمه دیدن باتری دستگاه می شود.

برای پردازنده گرافیکی نیز به سراغ پردازنده های MX110 شرکت انویدیا رفته اند.

از نظر رم و قدرت اجرای نرم افزار ها به صورت همزمان با توجه به استفاده از یک رم 8 گیگ می توان امتیاز مناسبی برای این محصول در نظر گرفت.

یک ترابایت حافظه اختصاصی نیز بر روی لپ تاپ ایسوس R521 برای ذخیره فایل های مورد نیاز و نصب برنامه های کاربردی در نظر گرفته شده است.

تعمیر لپ تاپ ایسوس R521

تعمیر لپ تاپ ایسوس R521

تیم فنی و تخصصی نمایندگی ایسوس در یک قسمت خاص، عملیات تعمیر لپ تاپ ایسوس R521 را در دو بخش سخت افزاری و نرم افزاری انجام می دهد.

مهم ترین فاکتوری که باعث کیفیت بالای خدمات ارائه شده در زمینه تعمیر لپ تاپ ایسوس R521

شده است، استفاده از تجهیزات به روز و پیشرفته برای عیب یابی و تعمیر قسمت های مختلف دستگاه است.

در صورت عیب یابی صحیح که با دانش تیم فنی و ابزار به روز در سریع ترین زمان ممکن انجام می شود، کیفیت و سرعت ارائه خدمات نرم افزاری و سخت افزاری بالاتر می رود.

زمانی که یکی از قطعات سخت افزاری دستگاه خراب شده باشد، هیچ نگرانی و دغدغه ای به خود راه ندهید زیرا که این قطعات با قطعات اصلی و اورجینال شرکت ایسوس با پایین ترین قیمت تعویض می شوند.

بعد از ارائه خدمات و در صورت رضایت مشتریان در مرحله تست، گارانتی معتبر نیز به آن ها ارائه می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه تعمیر مدل های مختلف لپ تاپ ایسوس و مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری رایج در آن ها می توانید از سایر بخش های سایت دیدن فرمایید.

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در pinterest
اشتراک گذاری در email

No Comments

پیام بگذارید

درخواست تعمیر لپ تاپ