لپ تاپ ایسوس مدل K55

تعمیر لپ تاپ ایسوس مدل K55 با توجه به این که جز لپ ‌تاپ‌ های قدیمی ایسوس به حساب می آید ممکن است دغدغه هایی را برای کسانی که از آن استفاده می کنند به وجود بیاورد.

ما در نمایندگی ایسوس همه مدلهای لپ تاپ این شرکت به خصوص این مدل محبوب و با کارایی بالا را پشتیبانی کامل می کنیم.

خدماتی که در این مرکز انجام می‌شود بسیار ویژه و با کیفیت بالا بوده و نمونه آن را در هیچ جایی نمی توانید پیدا کنید.

در ادامه مطلب زمان بررسی ساختار و ویژگی‌های ظاهری این لپ‌تاپ به بررسی خدمات ویژه ‌ای که در مرکز ما می توانید از آن ها استفاده کنید خواهیم پرداخت.

 

مشخصات ظاهری لپ تاپ ایسوس مدل K55

لپ تاپ ایسوس مدل K55

قبل از تعمیر لپ تاپ ایسوس مدل K55  بهتر است اطلاعاتی را در مورد ساختار این دستگاه به دست آوریم.

قاب پشتی و جلویی نمایشگر این محصول از پلاستیک استفاده شده است که شاید بتوان گفت بسیاری از مشکلاتی که برای این محصول به وجود می آید ناشی از همین همین قسمت می باشد.

هرچند این پلاستیک علاوه بر کاهش قیمت باعث کاهش وزن این لپ‌تاپ نیز شده است

البته قسمت استراحت مچ قسمت دور تاچ پد دستگاه که از حساسیت بالایی برخوردار است، از جنس آلومینیوم ساخته شده است تا بتواند دوام و پایداری بالایی داشته باشد.

شرکت ایسوس همواره در طول تاریخ زیبایی و خلاقیت را در ساخت محصولات خود به کار برده است و این لپ ‌تاپ نیز از این قاعده مستثنا نبوده است.

علاوه بر نمایشگر بسیار با کیفیتی که در این محصول به کار رفته است شاهد وضوح صدای بالای هستیم که با توجه به کاربری که یکی از ویژگیهای دستگاه یعنی استفاده از آن برای پخش فیلم و موسیقی می باشد این کیفیت صدا می تواند مشتریان و کاربران را راضی نگه دارد.

برای لپ تاپ ایسوس مدل K55 از یک نمایشگر 15.6 اینچ استفاده شده است که دقت و وضوح نمایش اچ دی را به مشتریان ارائه می کند.

یکی از مهمترین مشکلاتی که می تواند برای این لپ تاپ به وجود بیاید خراب شدن و شکستن قاب دور نمایشگر است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

از دیگر قسمت های ساختاری مهمی که برای این محصول می‌توان به آن اشاره کرد امکانات ارتباطی است که در ساختار لپ تاپ قرار داده شده است تا با استفاده از آن بتوانیم با دیگر تجهیزات و محصولات ارتباط برقرار نموده و از طریق آنها به تبادل فایلها و اطلاعات بپردازیم.

 

بررسی سرعت و کیفیت لپ تاپ

لپ تاپ ایسوس مدل K55

یکی از مهمترین شاخصه هایی که همواره با محصولات ایسوس همراه بوده است بحث کیفیت و کارایی بالای این دستگاه می باشد.

لپ تاپ ایسوس مدل K55 نیز با توجه به اینکه از یک پردازنده نسل ۵ شرکت اینتل استفاده شده است می توان شاهد سرعت و کارایی بالای لپ تاپ بود.

البته در این سرعت و کارایی بالا می ‌توان نقش ۴ گیگ رم که برای لپ تاپ در نظر گرفته شده است را نادیده گرفت.

در واقع استفاده از پردازنده مناسب حافظه و رم مناسب باعث شده است تا شاهد کارایی دستگاه در اجرای نرم افزارهای مختلف و بازیهای سنگین باشیم.

برای اینکه کاربران بتوانند همه فایل ها و نرم افزار های مورد نیاز خود را روی دستگاه ذخیره و نصب نمایند از یک حافظه ۷۵۰ گیگ نیز استفاده شده است.

علاوه بر این با توجه به این که از پردازنده ۶۱۱۰ ام شرکت انویدیا برای پردازنده گرافیکی این محصول استفاده شده است می توان آن را برای انجام کارهای گرافیکی مانند کارکردن با نرم افزار فتوشاپ نیز مناسب دانست.

 

تعمیر لپ تاپ ایسوس مدل K55

لپ تاپ ایسوس مدل K55

هرچند این لپ‌تاپ از مدل های خوش ساخت و با کیفیت شرکت ایسوس است اما ممکن است به دلایل مختلف دچار مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری شود.

با توجه به این لپ تاپ دیگر تولید نمی شود ممکن است مشکلاتی در این زمینه برای کاربران به وجود بیاید و دغدغه هایی برای تعمیر لپتاپ داشته باشند.

ما در نمایندگی ایسوس در تهران تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری آن را با کمترین هزینه و با بالاترین کیفیت انجام می دهیم.

تیم فنی که برای تعمیر لپ تاپ ایسوس مدل K55 گرفته شده‌اند با محصولات ایسوس آشنایی کامل داشته و پس از شناسایی دلایل خراب شدن دستگاه نسبت به رفع عیب و تعمیر آن اقدام می کنند.

نکته مهم در تعمیرات لپ تاپ ایسوس استفاده از ابزار و تجهیزات اورجینال و اصلی برای تعمیر و یا تعویض قطعات مختلف می باشد

در صورتی که بخواهید از هر کدام از این قطعات استفاده کنید آن را با کمترین هزینه می توانید از نمایندگی ایسوس تهیه نموده و روی دستگاه نصب نمایید.

تعمیرات سخت افزاری انجام شده بر روی این دستگاه باگارانتی معتبری که از طرف شرکت ارائه می شود تضمین شده تا در صورت بروز هرگونه مشکل می توانید از خدمات ما به صورت رایگان استفاده نمایید

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در pinterest
اشتراک گذاری در email

No Comments

پیام بگذارید

درخواست تعمیر لپ تاپ