شارژر و آداپتور اصلی لپ تاپ ایسوس

زمانی که قصد دارید شارژر و آداپتور اصلی لپ تاپ ایسوس را خریداری کنید بهتر است به نکاتی در این مورد توجه کنید تا بتوانید خرید با ارزش و البته مناسبی را داشته باشید.

این خرید می تواند در صورتی که تخصصی در این زمینه نداشته باشید به یک خرید نامناسب که هزینه های جانبی نیز برای شما در پی داشته باشد تبدیل شود.

در ادامه این مطلب ابتدا قصد داریم دلایل خراب شدن شارژر و آداپتور لپ تاپ ایسوس و راه های جلوگیری از آن را مورد بررسی قرار دهیم و سپس به شما بگوییم که تفاوت خرید شارژر اصلی و فرعی در چیست و کدام یک از نظر اقتصادی برای شما مناسب تر است.

 

دلایل خراب شدن شارژر و آداپتور لپ تاپ ایسوس

شارژر و آداپتور اصلی لپ تاپ ایسوس

لپ تاپ های ایسوس جز بهترین محصولاتی هستند که در چند سال گذشته مورد استقبال شدید مخاطبان و کاربران در کشورمان قرار گرفته اند.

این محصولات در مدل های مختلفی وارد بازار شده اند و هر روز شاهد یک تکنولوژی جدید در آن هستیم.

اما بسیاری از کاربران از مشتریان قدیمی این برند هستند و به همین دلیل بعد از مدتی با خراب شدن قسمت های مختلفی از دستگاه خود مانند شارژر یا باتری آن رو به رو بوده اند.

دلایل مختلفی می تواند باعث خراب شدن این قسمت های سخت افزاری که جز تجهیزات جانبی دستگاه هستند شود.

شاید مهم ترین دلیل را بتوان عدم نگهداری درست از آن ها و صدمات سخت افزاری که ممکن است ببینند، دانست.

اما در بسیاری از موارد نیز نوسانات برقی باعث خراب شدن شارژر و یا آداپتور دستگاه می شود.

برای جلوگیری از صدمات وارد شده به خصوص  نوسانات برقی بهتر است شارژر لپ تاپ را از طریق محافظ به برق متصل نمایید و سعی کنید بعد از اتصال شارژر به برق آن را به دستگاه خود متصل کنید تا تبدیل جریان به خوبی صورت گرفته باشد. البته داشتن شارژر و آداپتور اصلی لپ تاپ ایسوس نیز برای افزایش طول عمر و عدم خرابی تاثیر بسزایی دارد.

روش های دیگری نیز برای افزایش طول عمر شارژر لپ تاپ ایسوس وجود دارد که البته در یک مطلب به آن خواهیم پرداخت.

این را هم بهتر است بدانید که شارژر ها بعد از مدتی ممکن است طول عمر واقعی خود را از دست داده و به سمت خرابی پیش بروند.

 

تعویض شارژر و آداپتور لپ تاپ ایسوس

شارژر و آداپتور اصلی لپ تاپ ایسوس

شارژر و آداپتور معمولاً به دلیل ساختاری که دارند قابلیت تعمیر ندارند و در صورت خراب شدن باید برای تعویض آن ها به مرکز تعمیرات لپ تاپ ایسوس مراجعه نمایید.

البته در صورتی که مشکل از اتصالات شارژر باشد می توان آن را تعمیر نمود.

زمانی که شارژر لپ تاپ شما خراب شده است شاید قصد داشته باشید مدتی را با آن خرابی سر کنید و پس از مدتی برای تعویض آن اقدام نمایید.

اما بهتر است بدانید تعویض شارژر خراب شده هر چقدر زودتر انجام شود، صدمات به دیگر قسمت های سخت افزاری نیز کمتر بوده و شما قطعاً هزینه های تعمیرات کمتری در آینده پرداخت خواهید کرد.

خرید شارژر و آداپتور اصلی لپ تاپ ایسوس که بتواند سلامت و کارایی دستگاه شما را حفظ نماید یک کار تخصصی است و به همین دلیل توصیه می شود حتما ادامه مطلب را نیز بخوانید.

شارژر و آداپتور اصلی لپ تاپ ایسوس بر  روی قسمت های مختلف سخت افزاری دستگاه تاثیر می گذارد و به همین دلیل است که باید به بهترین شکل ممکن بر روی دستگاه از آن مراقبت نمایید.

حال اگر از شارژر فرعی که آمپر و ولتاژ مناسبی نسبت به لپ تاپ شما برای شارژ کردن آن ندارد استفاده نمایید، شاهد کاهش کارایی دستگاه و بعد از مدتی خراب شدن قسمت های مختلف سخت افزاری مانند باتری دستگاه خواهید بود.

شارژر های فرعی قیمت پایین تری دارند و همین عامل مشتریان را برای خرید ترغیب می کند اما در واقع هزینه های تعمیرات باتری و تعویض  آن و دیگر قسمت های سخت افزاری که در آینده برای مشتری به وجود خواهد آمد باعث می شود، قیمت تمام شده شارژر های فرعی بالاتر برود.

یعنی اگر شارژر فرعی را برای لپ تاپ ایسوس خود خریداری کنید در آینده مجبور هستید هزینه های بسیار بالاتری برای تعمیر دیگر قسمت های سخت افزاری به خصوص تعویض باتری دستگاه بپردازید.

این یعنی خرید باتری فیک در هیچ صورتی برای شما به صرفه و اقتصادی نخواهد بود.

 

خرید شارژر و آداپتور اصلی لپ تاپ ایسوس

شارژر و آداپتور اصلی لپ تاپ ایسوس

نمایندگی ایسوس در ادامه خدمات ویژه خود در زمینه تعمیر انواع مدل های مختلف تبلت و لپ تاپ این برند، تمامی تجهیزات جانبی آن ها را نیز با بهترین قیمت به مشتریان ارائه می دهد.

تمامی تجهیزات جانبی ارائه شده  در این مرکز به صورت اصلی و اورجینال بوده و دارای گارانتی معتبر تعویض نیز هستند.

برای مدل های مختلف لپ تاپ ایسوس با ولتاژ و آمپر مختلف، شارژر و آداپتور اصلی لپ تاپ ایسوس به فروش می رسد.

خرید شارژر اصلی و اورجینال از یک مرکز معتبر شاید هزینه بالاتری برای شما به همراه داشته باشد اما قطعا سلامت و کارایی لپ تاپ شما را تضمین می کند.

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در pinterest
اشتراک گذاری در email

No Comments

پیام بگذارید

درخواست تعمیر لپ تاپ