لپ تاپ ایسوس K555

اگر جز کسانی هستید که از خرابی های بسیار زیادی لپ تاپ ایسوس K555 خسته شده اید و هزینه های زیاد تعمیرات شما را به فکر تعویض و یا بی خیال شدن استفاده از لپ تاپ نموده است، حتما به مرکز تعمیر لپ تاپ ایسوس سر بزنید.

در این مرکز تمامی مشکلات لپ تاپ های ایسوس مورد نظر با کمترین هزینه و بالاترین کیفیت در سریع ترین زمان ممکن انجام می شود.

برای درک بهتر و شناخت این محصول باید از ویژگی های فنی آن اطلاع داشته باشید.

 

معرفی لپ تاپ ایسوس K555

لپ تاپ ایسوس K555

شرکت ایسوس به عنوان یکی از برند های اصلی و قلدر در بازار تولید لپ تاپ محصولات مختلف میان رده ای از جمله لپ تاپ K555 را تولید و روانه بازار نموده است.

این لپ تاپ از بدنه فلزی براق و بسیار خوش ساختی درست شده است که مقاومت آن را در مقابل ضربه بسیار بالا می برد و برای کسانی کارایی دارد که بیشتر در محیط های با ریسک بالا از لپ تاپ خود استفاده می کنند.

طبق بررسی های ما در نمایندگی ایسوس لپ تاپ مورد نظر از نظر کیبورد به دلیل ساختار ارگونومی بسیار عالی که دارد به خوبی نیاز های کاربران را برطرف می کند و به آن ها اجازه می دهد تا با سرعت بالا و بدون خطا تایپ را با کلید های دستگاه انجام دهند.

تاچ پد لمسی لپ تاپ ایسوس K555 نیز دارای حساسیت بالایی بوده و در کنار صفحه کلید به شما کمک می کند تا به راحتی بتوانید عملیات مختلف را روی این لپ تاپ انجام دهید.

به طور کلی از نظر بدنه می توان ساخت این محصول را با کیفیت دانست و در میان لپ تاپ های میان رده ای ایسوس امتیاز بالایی را برای آن در نظر گرفت.

برای لپ تاپ ایسوس K555 یک نمایشگر 15.6 اینچی از نوع LED در نظر گرفته شده است تا کیفیت مناسبی در نمایش تصاویر از خود نشان دهد.

بررسی های بخش نمایندگی ایسوس نشان میدهد به این ترتیب کسانی که از لپ تاپ ایسوس K555 برای نمایش فیلم و یا بازی استفاده می کنند با توجه به این نمایشگر و همچنین پردازنده گرافیکی شرکت انویدیا با دو گیگ رم اختصاصی می تواند نهایت لذت را تجربه نمایند.

 

کانفیگ های مختلف از نظر ساختار فنی

لپ تاپ ایسوس K555

لپ تاپ ایسوس K555 با توجه به نیاز های کاربران در کانفیگ های مختلفی به بازار ارائه شده است تا کاربران بتوانند با توجه به نیاز خود به راحتی یکی از مشخصات فنی دستگاه را انتخاب و آن را خریداری نمایند.

برای کسانی که به دنبال کارایی بالاتر در این مدل هستند می توان از رم 8 گیگ و همچنین پردازنده core i7 شرکت اینتل استفاده نمود.

طبق بررسی های کارشناسان ما در نمایندگی ایسوس به طور کلی از نظر سخت افزاری و پردازنده مرکزی می توان ایسوس k555 را جز یکی از بهترین و پرقدرت ترین لپ تاپ های دنیا دانست که به کاربران اجازه می دهد تا به راحتی بازی های نیمه سنگین و همچنین طراحی های حرفه ای را با آن انجام دهند.

البته تعمیرات لپ تاپ ایسوس در بخش های مرکزی نیز با خرابی های بسیار زیادی رو به رو می شوند و به همین دلیل باید در هنگام تعمیر و یا تعویض قطعات از بهترین و به روزتریت تجهیزات و همچنین قطعات اصلی استفاده نمود.

شاید کمی با توجه به وزن 2.3 کیلوگرمی این لپ تاپ و لپ تاپ های سبکی که امروزه ایسوس به بازار ارئه نموده است، بتوان این مدل را برای کسانی که دائما لپ تاپ خود را به مکان های مختلف حمل می کنند سنگین دانست.

از دیگر امکانات مهم لپ تاپ ایسوس k555 می توان به باتری 4 سلولی ، وبکم، پورت ارتباطی شبکه، اتصال بی سیم، پورت ارتباطی HDMI، پورت ارتباطی USB2.0 و USB3.0 و …. اشاره نمود.

 

تعمیرات لپ تاپ ایسوس K555

لپ تاپ ایسوس K555

هر چند این مدل دیگر در میان تولیدات شرکت ایسوس مشاهده نمی شود اما همچنان شاهد محبوبیت و فروش بالای آن در بازار هستیم.

البته نکته مهم در مورد این لپ تاپ به تعمیرات آن بر می گردد که قسمت های عمده ای از آن معمولاً دچتار مشکلاتی می شوند که باید توسط تیم های فنی و تخصصی که در این زمینه فعالیت می کنند تعمیر شوند.

تیم فنی و تخصصی نمایندگی ایسوس با بهره گیری از بهترین کادر تعمیر و همچنین ابزار به روز، با بالاترین کیفیت تعمیر لپ تاپ ایسوس K555 را انجام می دهد.

از جمله مهم ترین و بیشترین خرابی های این مدل می توان به هنگ گردن، روشن نشدن، بالا نیامدن تصویر نمایشگر، عدم خواندن هارد، نداشتن صدا و … اشاره نمود.

در تعمیر لپ تاپ ایسوس K555 این مسئله روشن شده است که بیشترین دلیل برای عدم خواندن هارد توسط لپ تاپ و همچنین نداشتن و پخش نشدن صدا به خراب شدن آسیب دیدن پیاپی یک مینی بورد بر می گردد که به مادربرد وصل شده و وظیفه کنترل صدا و هارد را بر عهده دارد.

تیم فنی و تخصصی مرکز ایسوس علاوه بر تعمیر لپ تاپ ایسوس و رفع تمامی مشکلات آن در صورت نیاز به تعویض قطعات این محصول، قطعات اورجینال و اصلی را در اختیار مشتریان قرار می دهد.

در پایان تعمیرات و برای جلب اعتماد مشتریان و برطرف شدن دغدغه آن ها یک گارانتی معتبر تعمیر نیز به مشتریان ارائه می شود.

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در pinterest
اشتراک گذاری در email

No Comments

پیام بگذارید

درخواست تعمیر لپ تاپ