لپ تاپ ایسوس مدل N56 به دلیل کیفیت، سرعت و قدرت بالای پردازشی که در مدل های مختلف از خود نشان داده است مورد استقبال بسیاری از کاربران قرار گرفته است.

ایسوس به دلیل تولید لپ تاپ های مدرن تر این سری از لپ تاپ های خود را دیگر تولید نمی کند و به همین دلیل کاربرانی که اقدام به خرید لپ تاپ می کنند یا اینکه از آن در محیط کاری خود استفاده می کنند نگرانی هایی برای استفاده از آن دارند.

نمایندگی ایسوس با استفاده از تیم مجرب و با دانش تعمیراتی خود و همچنین ابزار و تجهیزات به روزی که در اختیار آن ها قرار داده است با کمترین هزینه تمامی تعمیرات این مدل را با کانفیگ های مختلف آن انجام می دهد.

این یعنی شما می توانید بدون دغدغه از یکی از بهترین محصولات این برند که برای کاربری عمومی و صنعتی کاربرد دارد استفاده نمایید.

 

بررسی مشخصات ظاهری لپ تاپ ایسوس مدل N56

لپ تاپ ایسوس مدل N56

لپ تاپ ایسوس مدل N56 که از نظر سخت افزار داخلی و پردازنده ها در کانفیگ های مختلفی به بازار ارائه شده است دارای یک نمایشگر 15.6 اینچی می باشد.

این نمایشگر از کیفیت نمایش تصاویر به صورت HD بهره می برد تا کسانی که از آن برای کاربری مالتی مدیا و تماشای فیلم یا بازی و طراحی استفاده می کنند به خوبی نیاز خود برطرف نمایند.

کیفیت بارز این محصول در ساخت بدنه آن مشهود است و مانند دیگر لپ تاپ های ایسوس از بدنه فلزی در ساخت این محصول نیز استفاده شده است.

این یعنی دوام و کارایی لپ تاپ ایسوس مدل N56 بسیار بالا می باشد هر چند در صورت عدم نگهداری صحیح شاهد بروز مشکلاتی در آن خواهیم بود که می تواند توسط تیم فنی مرکز نمایندگی ایسوس در سریعترین زمان ممکن برطرف شود.

کیبوردی که برای لپ تاپ ایسوس مدل N56 در نظر گرفته شده است از نوع جزیره ای بوده و به کاربران اجازه می دهد تا بتوانند به راحتی و با سرعت بالا تایپ نمایند.

این کیبورد با جانمایی و ارتفاع بسیار مناسب صفحه کلید از نظر ارگونومی در سطح بالایی قرار داد و امکان خطا در هنگام تایپ کردن را به حداقل رسانده است.

همچنین وضوح صدای لپ تاپ مورد نظر به دلیل استفاده از بلندگو های با فناوری دالبی بسیار بالا بوده و همین امر می تواند باعث افزایش رضایت مشتریان از محصول شود.

پورت های ارتباطی بر روی کنار های دستگاه قرار گرفته اند و تنوع و تعداد آن ها می تواند به خوبی مطابق با نیاز هر فرد باشد.

این یعنی کسانی که از دستگاه استفاده می کنند از نظر سخت افزاری با توجه به قیمتی که لپ تاپ ایسوس مدل N56 دارد هیچ نگرانی نخواهند داشت.

 

قدرت و سرعت دستگاه در کانفیگ های مختلف

لپ تاپ ایسوس مدل N56

برای پردازنده مرکزی این لپ تاپ، شرکت ایسوس به سراغ بهترین پردازنده های شرکت اینتل که سرعت و قدرت آن ها بر همگان اثبات شده می باشد رفته است.

این یعنی کاربری دستگاه با پردازنده های مرکزی نسل هفتم اینتل در مدل های مختلف بالا رفته است و شاهد اجرای نرم افزار های مختلف به صورت همزمان روی دستگاه هستیم.

برای پردازنده گرافیکی نیز ایسوس به سراغ بهترین های این زمینه یعنی انویدیا و پردازنده های مدل مختلف آن رفته است و در کانفیگ های مختلف لپ تاپ ایسوس مدل N56 از این پردازنده ها استفاده نموده است.

طبق بررسی کارشناسان ما در نمایندگی ایسوس دو گیگابایت پردازنده گرافیکی اختصاصی برای این لپ تاپ به کاربران اجازه می دهد تا بازی های نیمه سنگین و یا طراحی حرفه ای را به آن به راحتی انجام دهند.

در کنار این ها اما رم دستگاه از 4 تا 8 گیگابایت می باشد که به کارایی، راندمان کاری و همچنین سرعت اجرای نرم افزار ها در آن کمک خواهد کرد.

بررسی های بخش ارتقا لپ تاپ ایسوس نشان میدهد حافظه داخلی دستگاه نیز متغیر بوده و کاربران با توجه به میزان نیاز خود و همچنین هزینه ای که در دست دارند می توانند یکی از کانفیگ های مختلف دستگاه را خریداری نمایند.

 

دیگر امکانات لپ تاپ ایسوس مدل N56

لپ تاپ ایسوس مدل N56

برای این لپ تاپ خوش ساخت و البته با کیفیت یک باتری 6 سلولی لیتیوم یونی در نظر گرفته شده است تا بتواند در هنگام کار با دستگاه برای مدت 6 ساعت به صورت مداوم آن را روشن نگه دارد.

علاوه بر این کارت خوان بر روی این لپ تاپ با قابلیت قرار دادن مدل های مختلف کارت حافظه از جمله کارت SD قرار داده شده است.

از دیگر امکانات کاربردی این محصول می توان به موارد زیر اشاره نمود که نقش تعیین کننده ای در محبوبیت آن دارند.

بلوتوث نسخه 4.0

اتصال بی سیم

وب کم با کیفیت HD

پورت شبکه برای قرار دادن در شبکه و استفاده از امکانات آن

تاچ پد با کیفیت و حساسیت بالا

وزن مناسب 2.7 کیلوگرمی با توجه به اندازه 15.6 اینچی دستگاه

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در pinterest
اشتراک گذاری در email

No Comments

پیام بگذارید

درخواست تعمیر لپ تاپ