ارزان ترین گوشی ایسوس

ارزان ترین گوشی ایسوس مدل Zenfone Go نخستین بار در آگوست 2015 رونمایی و روانه بازار ها شد. این تلفن همراه دارای دو سیم کارت (میکرو سیم کارت) همزمان فعال است. از دیگر مشخصات عمومی این گوشی موبایل می توان به امکان دسترسی به شبکه2G ، 3G و 4G اشاره کرد.

ما در این مطلب در نمایندگی ایسوس قصد داریم مشخصات فنی اقتصادی ترین گوشی ایسوس را مورد بررسی قرار دهیم.

 

اهمیت خرید ارزان ترین گوشی ایسوس

ارزان ترین گوشی ایسوس

ممکن است شما اهل استفاده از محصولات لوکس و گران باشید و تمامی وسایلتان را برند های به نام و گران تشکیل داده باشند. از لباس و ساعت و عینک گرفته تا وسایل خانه و آشپزخانه و یا ….

گروهی دیگر را افرادی تشکیل می دهند که معتقد هستند مهم کیفیت و کارایی محصول است و برند بودن یا نبودن آن اهمیتی ندارد و سعی در خرید بهترین محصول با بهترین کیفیت ممکن هستند.

اما گروهی نیز وجود دارند که همیشه به دنبال به دست آوردن ارزان ترین کالا یا خدمات هستند. این افراد گاهی حتی قید کیفیت و کارایی و عمر مفید آن محصول را نیز می زنند و به آن توجهی نمی کنند .

ما در این مقاله قرار است محصولی را به شما معرفی کنیم که قطعا یکی از ارزان ترین گوشی های جهان می باشد و در عین حال دارای امکانات بسیار مناسبی در مقایسه با قیمتش است.

ارزان ترین گوشی ایسوس مدل Zenfone Go ساخت کمپانی معروف ایسوس است. کمپانی که عمده شهرت آن بابت لپ تاپ های با کیفیت و زیبایش است. اما این بار این کمپانی از سری گوشی های تلفن همراهی رونمایی کرده است تا نیاز های آن دسته از افراد جامعه را که به دنبال ابزار ها و وسایل ارزان قیمت می گردند را مرتفع بکند.

این گوشی دارای بدنه پلاستیکی می باشد. ابعاد این گوشی 5 اینچ و وزن آن 150 گرم است .

 

پردازنده گوشی موبایل ایسوس مدل  Zenfone Go:

ارزان ترین گوشی ایسوس

تراشه این سری از گوشی Qualcomm MSM8916 Snapdragon 410 Chipset است و پردازنده اصلی آن Quad-core Cortex-A53 CPU  می باشد. نوع پردازنده ان 64 بیتی است و فرکانس پردازنده اصلی آن 1 گیگا هرتز است. همچنین پردازنده گرافیکی آن Adreno 306 GPU است. در مجموع سیستم پردازنده این سری گوشی قابل قبول است و پاسخگوی حداقل نیاز های روزمره کاربران خواهد بود.البته بدیهی است که این پردازنده قادر به پردازش سریع فایل ها ، برنامه ها یا بازی های خیلی سنگین نیستند اما به نسبت قیمت پایین محصول ، بسیار عالی و مقرون به صرفه می باشد.

حافظه :

حافظه داخلی این موبایل 16گیگابایت و دارای ram 2 می باشد. حداکثر حافظه قابل استفاده برای این گوشی موبایل 256 گیگابایت است.

دوربین:

دوربین ارزان ترین گوشی ایسوس مدل Zenfone Go دارای قدرت 13 مگا پیکسل است و دارای فناوری AutoFocus  است. این فناوری باعث افزایش کیفیت عکس و تمرکز بر سوژه می شود.

همچنین دارای دریچه‌ی دیافراگم f/2.0 و قابلیت ثبت موقعیت جغرافیایی عکس‌ها و فیلم‌ها فوکوس با اشاره روی سوژه، (Touch Focus)  تشخیص چهره  (Face Detection) ، عکاسی پانوراما (Panorama)  و  قابلیت عکاسی  HDR  می باشد. امکان متعددی که باعث می شود افراد توانایی ثبت لحظات ناب خود را داشته باشند.

دوربین سلفی این گوشی با رزوولوشن 5 و دارای سنسور و همچنین دارای دریچه‌ی دیافراگم f/2.0 است .

 

سایر امکانات :

ارزان ترین گوشی ایسوس

ارزان ترین گوشی ایسوس مدل Zenfone Go از سیستم عامل اندروید پشتیبانی می کند و نسخه سیستم عامل آن  Marshmallow 6.0 است. از دیگر ویژگی های آن پشتیبانی کامل از  MMS  , ایمیل , قابلیت نمایش اسناد مایکروسافت آفیس , قابلیت نمایش فایل‌های متنی  PDF  , برنامه ویرایش عکس , سرویس‌های گوگل شامل Google Search, Google Maps, Gmail و YouTube  ,  قابلیت استفاده از سرویس شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام ، واتس اپ ، تلگرام و … می باشد.

قابل ذکر است که این سری از گوشی های ایسوس از زبان فارسی نیز پشتیبانی می کند و شما می توانید بدون دغدغه از آن استفاده کنید.

باتری ارزان ترین گوشی ایسوس مدل Zenfone Go از نوع  لیتیوم-یون با ظرفیت 2600 میلی‌آمپر ساعت  و میزان شارژدهی آن 440 ساعت است و نکته قابل توجه آن این است که باتری  قابل تعویض می باشد.

کارشناسان بخش تعمیرات گوشی ایسوس معتقدند این موبایل به عنوان یکی از ارزان ترین تلفن های همراه جهان شناخته می شود اما همان طور که در متن بیان شد این قیمت پایین به هیچ عنوان به معنای بد بودن این محصول نیست . کافی است به پارامتر های اشاره شده نگاهی دوباره بیاندازید .

ارزان ترین گوشی ایسوس مدل Zenfone Go تمامی ابزار ها و امکانات لازم برای استفاده و بهره وری مناسب از گوشی تلفن همراه هوشمند را دارا می باشد . از پردازنده و حافظه و باتری گرفته ، تا دوربین آن که یکی از نقاط قوت آن است .

در واقع با خرید این گوشی ارزان قیمت  ، شما هم می توانید در مصرف پول خود صرفه جویی کنید و هم صاحب گوشی با کیفیت و خوش دستی بشوید و با آن تمامی کارهای مورد نیازتان را انجام بدهید.

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در pinterest
اشتراک گذاری در email

No Comments

پیام بگذارید

درخواست تعمیر لپ تاپ