لپ تاپ ایسوس یا MSI ؟ اگر در حوزه خرید لپ تاپ با این سوال رو به رو شده اید باید به شما بگوییم که حساسیت شما در این زمینه کاملاً به جا و طبیعی است زیرا هر دو برند در زمینه تولید لپ تاپ در مدل های مختلف با کیفیت بالا در رتبه های برتر جهانی قرار دارند.

ما در این مطلب در نمایندگی ایسوس قصد داریم به بررسی نقاط ضعف و قوت این دو برند خوش نام لپ تاپ بپردازیم.

 

مقایسه کیفیت و تنوع

لپ تاپ ایسوس یا MSI

یکی از مهم ترین مواردی که در خرید لپ تاپ ایسوس یا MSI مورد بررسی و توجه کاربران قرار می گیرد، کیفیت و امکاناتی است که در این مدل ها مورد استفاده قرار گرفته است.

ایسوس و ام اس ای به عنوان برند های بزرگ تولید کننده لپ تاپ در دنیا، محصولات خود را در رده ها و مدل های مختلفی وارد بازار نموده اند.

این محصولات هر کدام کاربری ویژه ای داشته و برای آن ها امکاناتی مناسب با همین کاربری در نظر گرفته شده است.

شرکت ایسوس و ام اس ای هر دو از بدنه فلزی در لپ تاپ های خود بهره می برند تا در کنار سخت افزار قوی و مناسبی که برای این محصولات در نظر گرفته شده است، شاهد پایداری و دوام بالای آن ها باشیم.

این موضوع به خوبی در خانواده لپ تاپ های گیمینگ ایسوس که به نام ROG شناخته می شوند و همچنین لپ تاپ های مخصوص بازی شرکت ام اس ای که با G شروع می شوند دیده می شود.

طبق بررسی های ما در نمایندگی ایسوس علاوه بر این دیگر محصولات شرکت ایسوس مانند خانواده های ذن بوک، ویووبوک و ایسوس پرو نیز از این مشخصات جدا نبوده و شاید فاکتور های اصلی و اساسی در ساخت آن ها با توجه به رعایت اصول مشتری مداری در هر دو برند را یکی دانست.

ام اس ای نیز علاوه بر لپ تاپ های گیمینگ در دیگر زمینه ها تولیدات موفقی داشته است که همین موضوع می تواند بررسی سوال لپ تاپ ایسوس یا MSI ؟ از نظر کیفیت را یکسان بداند که مشتری با توجه به سلیقه و البته نیاز خود برای مدل مورد نظر اقدام نماید.

 

تفاوت های ظاهری محصولات

لپ تاپ ایسوس یا MSI

با توجه به اینکه ام اس ای ابتدا با تولید لپ تاپ های گیمینگ وارد بازار رقابت با دیگر برند های معتبر دنیا شده است، ظاهر لپ تاپ های تولید شده توسط این شرکت از نظر طراحی نمی تواند مشتریان را به خود جذب نماید.

هر چند با توجه به ظاهر قوی که از نظر سخت افزاری برای لپ تاپ های ام اس ای در نظر گرفته شده است، بیشتر کاربرانی که به دنبال شیک بودن باشند می توانند به سراغ برند ایسوس بروند.

بررسی های بخش تعمیرات لپ تاپ گیمینگ ایسوس نشان میدهد البته درصد بالای از کاربران به زیبایی و طراحی ساختاری اهمیت کمتری داده و به همین دلیل شاهد استفاده از طیف های گسترده ای از کاربران از محصولات ام اس ای هستیم.

لپ تاپ های ایسوس نیز مانند ام اس ای از بدنه محکمی ساخته شده اند و با توجه به پیشرفت تکنولوژی شاهد کم شدن وزن و ضخامت آن ها که شیک بودن را در پی دارد، هستیم.

به همین دلیل در مورد ایسوس یا MSI ؟ از نظر ظاهری می توان گفت کاربرانی که به دنبال کیفیت و دوام بالاتر هستند می توانند برای خرید لپ تاپ های ام اس ای و کاربرانی که زیبایی را نیز در نظر دارند برای خرید ایسوس اقدام نمایند.

 

لپ تاپ ایسوس یا MSI ؟

لپ تاپ ایسوس یا MSI

از نظر ساختاری و فنی و همچنین کیفیت بدنه و ظاهری می توان لپ تاپ های ایسوس یا MSI را در مقیاس های مشابه، با هم یکسان دانست و تفاوت خاصی برای خرید آن ها وجود ندارد.

اما مسئله ای که می تواند بین این دو برند تمایز ویژه ای ایجاد نماید، پشتیبانی از آن ها و توانایی تعمیر این محصولات می باشد.

برند ایسوس در زمینه مشتری مداری یکی از بهترین برند های تولید کننده لوازم دیجیتال و قطعات جانبی آن ها می باشد.

این برند توانسته است با ایجاد نمایندگی های مختلف در سراسر دنیا، خیال کاربران برای استفاده از خدمات مختلف در زمینه پشتیبانی از انواع مدل های مختلف لپ تاپ را راحت نماید.

این یعنی قطعات مورد استفاده در هنگام تعمیر و یا تعویض قطعات لپ تاپ های ایسوس به راحتی در سطح بازار و به صورت اورجینال و اصلی پیدا می شوند تا تعمیرات لپ تاپ ایسوس با کیفیت بالا انجام شود.

اما پیدا کردن قطعات لپ تاپ های ام اس ای کمی سخت تر است و همین موضوع می توان در کیفیت خدمات ارائه شده توسط نمایندگی های این برند تاثیرگذار باشد.

بنابراین طبق بررسی های تخصصی کارشناسان ما نمایندگی ایسوس در مورد ایسوس یا MSI ؟ می توان گفت مشتریانی که برند ایسوس را برای استفاده و خرید انتخاب نمایند، قطعاً دغدغه کمتری برای خرید لوازم جانبی اصل و همچنین قطعات آن در صورت تعویض یا خراب شدن دارند.

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در pinterest
اشتراک گذاری در email

No Comments

پیام بگذارید

درخواست تعمیر لپ تاپ