خدمات ما برای لپ تاپ ایسوس
تعمیر مین برد ، تعویض ال سی دی، عیب یابی و رفع مشکل عدم تصویر دهی، تعویض کیبورد،تعمیر پورت شارژ،تعویض و تعمیر قاب

تعمیر لپ تاپ ایسوس

تعمیرات لپ تاپ Asus در خطای نرم افزاری

اولین دسته از تعمیرات لپ تاپ Asus خطای نرم افزاری است. اکوسیستم ظریف لپ تاپ پتانسیل بسیار زیادی برای مشکلات نرم افزاری دارد. به عنوان مثال، حتی کاربران برنامه¬های آنتی ویروس و به روز رسانی به هیچ وجه در برابر برنامه های مخرب از دورترین نقاط جامعه هکرها در امان نیستند. اگر تروجان، باج‌افزار یا بدافزار دیگری را شناسایی کرده‌اید، به شما توصیه می‌کنیم که توسط یک متخصص تعمیرات کامل را انجام دهید.
تعمیرات ASUS شما نیز می‌تواند مربوط به نرم‌افزار باشد. کارشناسان سیستم را اسکن می‌کنند، می‌توانند پشتیبان‌گیری ایجاد کنند، بدافزارها و موارد تکراری را حذف کنند، در صورت لزوم دوباره قالب‌بندی کنند و در نهایت محافظت از ویروس کارآمد را راه‌اندازی کنند. به همین ترتیب، عوارض ناشی از نا آگاهی یا به‌روزرسانی‌ها را می‌توان برطرف کرد.

تعمیر لپ تاپ ایسوس

خرابی باتری لپ تاپ ایسوس

یکی دیگر از رایج ترین تعمیرات لپ تاپ Asus خرابی باتری است. سلول های انرژی به دلیل سایش و فرسودگی طبیعی آن‌ها به عنوان یک منبع آسیب معمولی در نظر گرفته می شوند. ظرفیت باتری با هر چرخه شارژ کاهش می یابد. اگر زیاد سفر می‌کنید و از لپ‌تاپ خود در برق استفاده نمی‌کنید، شاید ارزش تعویض باتری را داشته باشد تا مدل آن را متحرک نگه دارید.
این امر در مورد لپ‌تاپ‌های جدیدتر نیز صدق می‌کند، بسیاری از تولیدکنندگان فقط ضمانت محدودی برای باتری‌ها می‌دهند، بنابراین شانس کمی برای کمک از طرف فروشنده وجود دارد. پس از همه، تعویض باتری لپ تاپ ایسوس به سرعت انجام می شود. معمولاً می توانید باتری را خودتان تعویض کنید.

تعمیر ال سی دی لپ تاپ ASUS

یکی از مشکلات رایج لپ تاپ های Asus شکسته شدن صفحه نمایش آن است. آسیب می تواند از یک مانیتور چشمک زن گرفته تا پیکسل های مرده و صفحه نمایش شکسته متغیر باشد. همچنین می توانید در مورد شکستگی درب نمایشگر یا لولای معیوب کمک بیابید، اما هزینه تعمیر صفحه نمایش لپ تاپ چقدر است؟ هزینه تعویض ال سی دی لپ تاپ ایسوس بستگی به مدل دقیق، میزان نقص و اندازه صفحه نمایش دارد.
گاهی اوقات لمس کردن صفحه نمایش کافی است. این عامل به ویژه در رابطه با مدل های دارای صفحه نمایش لمسی Asus، یعنی صفحه نمایش های حساس به لمس، صدق می کند. به عنوان مثال، خراش¬هایی که در اثر تماس با ناخن ها ایجاد می شود، با یک درمان سطحی با هزینه کم قابل ترمیم است.

تعمیرات لپ تاپ ایسوس

افتادن لپ تاپ ایسوس و ضربدیدگی

یکی دیگر از دسته­ های تعمیرات لپ تاپ Asus آسیب ناشی از سقوط است. تعداد تعمیرات آسیب سقوط لپ تاپ ایسوس در سال­ های اخیر به طور قابل توجهی افزایش یافته است، زیرا ایسوس لپ تاپ­های خود را سبک­تر و قابل حمل­تر می­ کند. کنترل همه جانبه لوکس و تخت نه تنها آسان­تر است. همراه با تحرک و انحصار، بی ثباتی نیز افزایش می­یابد.

خرابی پورت شارژ ایسوس

یکی دیگر از رایج ­ترین تعمیرات لپ تاپ Asus خرابی کانکتور شارژ است. برای اینکه متوجه شوید این مشکل به دلیل جک برق معیوب است، باتری لپ تاپ ایسوس خود را خارج کرده و آداپتور برق را وصل کنید. اگر لپ تاپ ایسوس دوباره کار کرد، مشکل از باتری است. برای رد کردن مشکل منبع تغذیه، منبع تغذیه دیگری را امتحان کنید. پریزهای برق ممکن است در اثر استفاده مکرر و فرسودگی آسیب ببینند. با این حال، سوکت منبع تغذیه قابل تعویض است.جهت تعویض سوکت و یا اصطلاحا تعمیر پورت شارژ لپ تاپ ایسوس با ما تماس بگیرید.

تعمیر لپ تاپ asus

تعمیرات لپ تاپ Asus در رابطه با مادربرد

مین برد یا مادربرد تمام اجزای نوت بوک ایسوس شما را به هم متصل می­ کند. نشانه‌های شکستگی مین برد می‌تواند از کار افتادن LED پاور یا یک سیگنال تصویر از دست رفته باشد. اگر لپ‌ تاپ ایسوس بلافاصله پس از راه‌اندازی خاموش یا دوباره خاموش می‌شود، ممکن است به دلیل خرابی مادربرد باشد.

مشکل هنگ کردن لپ تاپ ایسوس

شاید برای شماهم پیش آمده باشد که هنگامی که با لپ تاپ کار می­ کنید ناگهان لپ تاپ از عملکرد اصلی خود خارج می­شود و همه چیز در لپ تاپ بدون حرکت باقی می­مانند؛ حتی ماوس و دکمه­ های کیبورد نیز کار نمی­ کنند. در دسکتاپ­ ها این مشکل را تنها با کشیدن کابل برق از پریز می­توان حل نمود، اما در لپ تاپ ­ها حل این مشکل کمی دشوار است.

تعمیر کارت گرافیک لپ تاپ ایسوس

کارت گرافیک در لپ تاپ ایسوس چیست و از چه نوع تعمیرات کارت گرافیک لپ تاپ ایسوس و تعویض تراشه تصویری در SC Multiservice استفاده می­شود؟

ابتدا، ارزش دارد که در مورد انواع کارت‌های ویدئویی مورد استفاده در لپ‌تاپ‌های ایسوس صحبت کنیم. کارت­های ویدئویی یا یکپارچه یا گسسته هستند. بر این اساس، تعمیر کارت‌های گرافیکی یکپارچه و مجزا لپ ‌تاپ ایسوس طبق فرآیندهای فناوری هک شده انجام می‌شود.

پلتفرم­های قبلی از یک هسته ویدیویی ساخته شده در پل شمالی استفاده می­کردند و جایگزین پل شمالی لپ تاپ ایسوس شدند. در نسخه­های بعدی، این هسته ویدیویی قبلاً در پردازنده ادغام شده است و بر این اساس، وقتی لپ تاپ خراب می­شود، پردازنده تغییر می­کند. یعنی یک کارت گرافیک از این نوع به عنوان یک تراشه ویدیویی جداگانه تولید نمی­شود، بلکه بخشی از یک ریزمدار دیگر است. در این حالت حافظه ویدیویی از رم موجود لپ تاپ گرفته می­شود. عملکرد آن‌ها بالا نیست، اما برای کار با برنامه­ های ساده، استفاده از اینترنت، تماشای فیلم کاملاً کافی می­باشد. نوع دیگر کارت گرافیک گسسته است. این دستگاه بر روی یک تراشه جداگانه اجرا می­شود و دارای حافظه ویدئویی مستقل از رم لپ تاپ ایسوس است.

هنگام تعمیر کارت­ گرافیک لپ تاپ ایسوس، تراشه ویدیویی لپ تاپ ایسوس تعویض می­شود. عملکرد آن‌ها در حال حاضر به طور قابل توجهی از کارت گرافیک یکپارچه فراتر رفته و فقط با طراحی سیستم خنک کننده و قدرت منبع تغذیه لپ تاپ محدود شده است. خرابی تراشه ویدیویی در چنین لپ تاپ­هایی عمدتاً به دلیل عملکرد نادرست سیستم خنک کننده (خرابی کولر – فن ، گرفتگی با گرد و غبار ، شکستن لوله های حرارتی) است. برای جلوگیری از تعمیرات تعویض هر دو تراشه تصویری و پل جنوبی و شمالی با پردازنده لپ تاپ ایسوس، لازم است لپ تاپ را به طور مرتب از گرد و غبار تمیز کرده و خمیر حرارتی آن را تعویض کنید.

همچنین، لپ‌تاپ‌ها اغلب از گرافیک به اصطلاح دوگانه استفاده می‌کنند. زمانی که از هر دو نوع کارت گرافیک استفاده می­شود. هنگامی که بار کم است، تنها یک (کارت گرافیک یکپارچه) کار می­کند، در حالی که مصرف انرژی کم است و عمر باتری بیشتر است. وقتی بار روی کارت ویدیو افزایش می‌یابد (شروع بازی‌ها)، کارت ویدیویی پربازده‌تر با منابع بیشتر به‌طور خودکار متصل می‌شود.

در عین حال مصرف افزایش یافته و عمر باتری کاهش می­یابد. این راه حل­های تکنولوژیکی در لپ تاپ­ های ایسوس برای ایجاد تعادل بهینه بین عملکرد لپ تاپ و عمر باتری استفاده می­شود. مرکز خدمات Multiservice  فناوری برش کارت گرافیک در لپ تاپ ایسوس را کار کرده و پیاده سازی کرده است که امکان تعمیر کارت گرافیک نسبتاً ارزان را فراهم می­ کند و تا 60 درصد در هزینه تعویض تراشه تصویری لپ تاپ ایسوس صرفه جویی می­ کند.

تعمیرات لپ تاپ asus

تعمیر لپ تاپ خاموش ایسوس

یکی دیگر از انواع تعمیرات لپ تاپ ایسوس روشن نشدن آن است. وقتی لپ تاپ ایسوس دیگر روشن نمی­شود.روشن نشدن لپ تاپ ایسوس دلایل متعددی دارد.نوسانات برق ، ضربدیدگی و یا آب خوردگی و حتی بروز اختلال ها در باطری و یا شارژر میتواند برخی از دلایل روشن نشدن لپ تاپ ایسوس باشد. برای بررسی این مشکل ابتدا میتوانید باتری و شارژر لپ تاپ خود را تست کنید که آیا با شارژر جایگزین روشن میشود یا خیر. در صورتی که جواب مثبتی دریافت نکردید بهتر است به نمایندگی تعمیر لپ تاپ ایسوس مراجعه کنید تا مشکل احتمالی دستگاه شما عیب یابی و رفع ایراد شود. لازم به ذکر است که اگر مادربرد لپ تاپ شما دچار مشکل شده باشد این موضوع فقط و فقط باید توسط کارشناسان متخصص نمایندگی Asus بررسی و تعمیر شود

تعمیر کیبورد لپ تاپ ایسوس

شاید این مشکل برای شما پیش بیاید که متوجه شوید بعضی از کلید های کیبورد شما از کار افتاده است. خرابی کیبورد احتمالا در اثر ضربدیدگی و یا مایع خوردگی بوجود میاید. عموما زمانی که کیبورد دچار اختلال  میشود راهکار تعمیری خاصی برای آن وجود ندارد. اما اگر بعضی از کلید های لپ تاپ ایسوس شما کنده شده باشد و یا فلت اتصال کیبورد به مادربرد دچار مشکل باشد شاید بتوان آن را تعمیر کرد.در اکثر مواقع همانطور که ذکر شد تعویض کیبورد لپ تاپ ایسوس تنها راهکار موجود است که توسط کارشناسان نمایندگی صورت میگیرد.

نمایندگی تعمیرات لپ تاپ ASUS در تهران

اگر قصد استفاده از خدمات مختلف در زمینه ی تعمیرات لپ تاپ ایسوس را دارید بهتر است از خدمات مختلف مرکز ما به عنوان بهترین نمایندگی ایسوس در کشور استفاده نمایید در ادامه با نمایندگی ایسوس همراه باشید.

تعمیرات لپ تاپ ایسوس یکی از دغدغه­ های اصلی صاحبان این لپ تاپ به حساب می ­آید.در طول دهه­ های گذشته، دنیای فنی لپ تاپ­ ها بسیار فراتر رفته است. آنها سریع­تر، قوی­تر و بهتر شدند.

اکنون لپ‌تاپ‌ ها به لطف تحرک خود، محکم وارد زندگی ما شده‌ اند.در سال­های اخیر لپ تاپ­ های ایسوس به موفقیت­ های فوق الاده­ ای دست یافته ­اند و با قدرت و دوام خود در بین کاربران طرفداران زیادی به خود جذب کرده اند. اما با وجود تجربه گسترده این شرکت و حضور طولانی مدت در بازار، برخی از محصولات آن ممکن است نیاز به تعمیرات مختلف از قبیل سخت افزاری و نرم افزاری داشته باشند.

خدمات تعمیرات لپ تاپ ایسوس در تهران

ایسوس در تولید دستگاه­های کامپیوتری، از جمله لپ تاپ، یک رهبر واقعی جهانی است. از ویژگی­های بارز محصولات قیمت مناسب و کیفیت بالا است، زیرا این شرکت مدت‌هاست که تمام رکوردهای تقاضا را شکسته است.

لپ تاپ­های ایسوس برای عملکرد بالا، طراحی جذاب، ارگونومی و قابلیت اطمینان عالی هستند.

شماره های تماس نمایندگی تعمیرات لپ تاپ ایسوس در تهران

شماره ها قابلیت کلیک مستقیم تماس دارند.

021-88228701

021-88228799

021-88228861

021-88228865

اما حتی بهترین دستگاه­ها نیز به صورت دوره­ای خراب می­شوند. این عامل مشکل چندان بزرگی نیست، زیرا اگر تعمیرکار خوبی پیدا کنید، تعمیرات ارزان و باکیفیت را انجام خواهند داد.این موضوع با توجه به کیفیت بالای این محصولات و همگام شدن آن ها با تکنولوژی های نوین در این زمینه امری قابل پیش بینی می باشد.

زمانی که یک محصول مانند لپ تاپ ایسوس مشتریان زیادی برای خود پیدا می کند، باید توسط شرکت خدمات مختلف و مناسبی در زمینه پشتیبانی و ارائه خدمات پس از فروش از این محصولات نیز ارائه شود.

ما سعی کرده ایم در این مرکز با تخصصی ترین ابزار و امکانات تعمیرات لپ تاپ ایسوس را در مدل های مختلف با کیفیت بسیار بالا انجام دهیم.

خدمات مختلف ما باعث جلب اعتماد مشتریان نسبت به تعمیرات انجام گرفته روی لپ تاپ های ایسوس شده است.

ارائه ی گارانتی تعمیر سند محکمی برای اطمینان شرکت از کیفیت خدمات ارائه شده می باشد.

تعمیر لپ تاپ ایسوس
تعمیر لپ تاپ ایسوس در تهران

ویژگی های نمایندگی لپ تاپ ایسوس در تهران

در این بخش به ویژگی های مهم این نمایندگی می پردازیم در ادامه با ما همراه باشید.

استفاده از یک کادر مجرب و متخصص در این زمینه است.

این افراد تمامی دوره ها و آزمون های آشنایی با لپ تاپ های ایسوس را با نمره بالا پشت سر گذاشته اند، شناخت و آگاهی کاملی از ویژگی های هر کدام از مدل های ارائه شده را به بازار دارند. زمانی که مدل جدیدی نیز از لپ تاپ های ایسوس به بازار عرضه می شود کلاس های آموزشی در مورد امکانات سخت افزاری و نرم افزاری این محصول برگزار می شود تا تعمیرکاران مرکز بتواند بهترین خدمات را به مشتریان ارائه نمایند.

کیفیت بالا و استفاده از قطعات اصلی و اورجینال

کیفیت بالای تعمیرات لپ تاپ ایسوس در نمایندگی ایسوس امری اتفاقی نیست و ما تمامی ابزار این کار را در اختیار داریم.استفاده از قطعات اصلی در تعمیر و یا تعویض قطعات معیوب لپ تاپ باعث بالا رفتن کیفیت تعمیرات شده است.

متاسفانه برخی از شرکت ها برای پایین آوردن هزینه ی تمام شده ی تعمیرات اقدام به استفاده از قطعات فرعی برای جایگزینی قطعات اصلی دستگاه می کنند که می تواند علاوه بر کاهش کارایی دستگاه باعث وارد شدن صدمات جدی در بلند مدت به لپ تاپ مورد نظر شود. در هنگام تعمیرات لپ تاپ ایسوس، مشاوران شرکت در کنار مشتریان حضور یافته و تمامی راهنمایی های لازم در زمینه ی خدمات ارائه شده و پاسخ به سوالات مختلف آن ها را ارائه می کنند.

مشاوره رایگان برای تعمیرات لپ تاپ ایسوس

مشاوران ما، مشتری را از میزان هزینه های تعمیرات مختلف دستگاه و به صرفه بودن تعمیر آن آگاه می کنند.تعمیرات لپ تاپ Asus به عنوان یکی از بزرگ‌ ترین تعمیرات لپ تاپ در ایران به حساب می­ آید.

ایسوس به مشتریان خود در سراسر جهان طیف گسترده ­ای از دستگاه­های مدرن  مانند نوت بوک و اولترابوک، تبلت، تلفن، مادربرد، کارت گرافیک، البته کامپیوترهای رومیزی و بسیاری دیگر را ارائه می­ دهد.

انجام کلیه ی تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری برای لپ تاپ ایسوس

تعمیرات لپ تاپ ایسوس در این مرکز در دو بخش تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری انجام می شود.در قسمت تعمیرات سخت افزاری تمامی مشکلات سخت افزاری که ممکن است در اثر شکستگی قسمت های مختلف، ضرب دیدگی و یا تعویض و تعمیر قسمت های مختلف مانند برد دستگاه به راحتی برطرف می شوند.

تعمیرات لپ تاپ Asus چقدر طول می­ کشد؟

زمان دقیق تعمیر بستگی به نوع و میزان عیب شما دارد. تعمیرات جزئی را می­توان در چند ساعت تکمیل کرد. اگر تعمیر پیچیده­تر باشد یا قطعات یدکی در انبار موجود نباشد، ممکن است مدت زمان آن چند روز کاری به تأخیر بیفتد.

گارانتی لپ تاپ ایسوس من چقدر است؟

با وارد کردن شماره سریال محصول خود در وب سایت رسمی ایسوس می­توانید وضعیت گارانتی را بررسی کنید. اگر آسیب دیدگی دیگر توسط ایسوس قابل تعمیر نباشد، خدمات تعمیر ما با کمال میل به شما کمک خواهد کرد.

برخی از خدمات ارائه شده در زمینه ی تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری لپ تاپ های ایسوس در این مرکز عبارتند از:

  • رفع مشکلات و خرابی های به وجود آمده در فن دستگاه که ممکن است باعث داغ شدن و کاهش کارایی آن شوند.
  • تعمیر و یا تعویض فلت لپ تاپ ها
  • تعمیرات مربوط به کیبورد و تعویض قطعات در آن
  • سرویس های دوره ای تعمیرات لپ تاپ ایسوس و بررسی قسمت های مختلف آن از نظر نوع کارکرد
  • تعمیر شکستگی های مربوط به لولا دستگاه
  • تعمیرات مربوط به صفحه نمایش دستگاه
  • تعمیرات مربوط به هارد دیسک دستگاه
  • تعمیر مادربرد دستگاه
  • به روز رسانی انواع بایوس دستگاه
  • نصب ویندوز و درایور های مخصوص هر لپ تاپ
  • نصب نرم افزار های سازگار
  • رفع مشکلات مربوط به باتری، شارژر و آداپتور دستگاه
  • برطرف کردن کلیه مشکلات مربوط به صدا و بلندگو ها
  • تعویض انواع چیپ
  • ارتقاء نرم افزاری کارت حافظه و CPU دستگاه
  • تنظیمات تخصصی جهت بهینه سازی و بالا بردن کارایی و سرعت مدل های مختلف

 

سخن پایانی

امیدواریم که از خواندن این مقاله تحت عنوان تعمیرات لپ تاپ Asus استفاده کافی را برده باشید. اگر این مقاله را دوست داشتید آن را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید و با این کار خود از ما حمایت کنید، همچنین نظرات خود را در بخش دیدگاه با ما در میان بگذارید.

شماره های تماس نمایندگی تعمیرات لپ تاپ ایسوس در تهران

شماره قابلیت کلیک مستقیم تماس دارند.

021-88228701

021-88228799

021-88228861

021-88228865

در ادامه به برخی از مشکلات و برخی از راهکارهای رفع این مشکلات پرداختیم با ما همراه باشید.