تعویض باتری تبلت ایسوس

اگر باتری تبلت ایسوس شما نیز کیفیت خود در شارژدهی را از دست داده است حتما در سریع ترین زمان ممکن برای تعویض باتری تبلت ایسوس اقدام نمایید تا بتوانید از خراب شدن دیگر بخش های دستگاه نیز جلوگیری نمایید.

در این مطلب قصد داریم ضمن معرفی خدمات بی نظیر نمایندگی ایسوس برای تعویض باتری تبلت های این برند، به شما بگوییم که چه خطراتی سلامت باتری دستگاه شما را تهدید می کنند و در صورت بروز مشکل باید چه اقداماتی انجام دهید تا کمترین هزینه را متحمل شوید.

 

جلوگیری از کاهش شارژدهی باتری تبلت ایسوس

تبلت های شرکت ایسوس در مدل های مختلفی وارد بازار شده اند و هر کدام از آن ها با توجه به ویژگی هایی که دارند از یک ظرفیت برای شارژدهی باتری نیز استفاده می کنند.

به طور کلی می توان از نظر کیفیت شارژدهی و سلامت باتری آن ها را در سطح بسیار بالایی ارزیابی نمود.

تعویض باتری تبلت ایسوس

اما اگر به خوبی از باتری این تبلت ها مراقبت نکنیم مانند دیگر وسایل دیجیتال نیز ممکن است از کیفیت آن ها کاسته شده و پس از مدتی به طور کامل از کار بیوفتند.

همه ما به خوبی با وظیفه باتری و نقش آن در استفاده از تبلت ها که به عنوان لپ تاپ های سبک و با قابلیت حمل بالا شناخته می شوند آشنا هستیم.

در صورتی که عملیات شارژدهی دستگاه را به خوبی انجام ندهیم یعنی زمانی که باتری به صورت کامل شارژ شد، اتصال آن را از برق جدا نکنیم، ممکن است یکی از ضربات اصلی در همین قسمت به دستگاه وارد شود.

زمانی که دستگاه تبلت شما به صورت کامل شارژ می شود، عملیات دشارژ دستگاه شروع شده و با توجه به اینکه عملیات می تواند توالی داشته باشد و چند بار پشت سر هم انجام شود، باعث کاهش شارژدهی دستگاه و کیفیت باتری می شود.

همچنین در صورتی که از شارژر نامناسب و یا غیر اصلی استفاده کنید نیز بعد از مدتی شاهد کاهش کیفیت و کارایی باتری خواهید بود.

در این زمان اگر به فکر راه چاره برای باتری خود نباشید ممکن است دیگر بخش های سخت افزاری نیز به دلیل همین مشکل با اختلالاتی مواجه شوند.

البته مشکلاتی مانند آب خوردگی یا ضرب دیدگی باتری و دیگر بخش های سخت افزاری که صدمات زیادی به قسمت های سخت افزاری تبلت وارد می کنند باید در همان مرحله برطرف شوند تا هزینه های بسیار زیادتری روی دوش شما نگذارند.

 

تعویض باتری تبلت ایسوس

تعویض باتری تبلت ایسوس

زمانی که مشکلی برای باتری تبلت شما به وجود آمد، باید برای برطرف کردن آن اقدام نمایید.

مهم ترین دلیل این کار را در بالا توضیح دادیم و آن این است که بعد از مدتی این کاهش کیفیت می تواند بر روی دیگر قسمت های سخت افزاری نیز تاثیر بگذارد و باعث خرابی آن ها بشود.

البته که کاهش کیفیت شارژدهی باتری و دائماً در شارژ بودن باتری باعث می شود تا در زمان هایی که به برق دسترسی ندارید با مشکلاتی رو به رو شوید.

با توجه به اینکه باتری تبلت ها و به طور کلی باتری ها را نمی توان به عنوان یک قطعه سخت افزاری تعمیر نمود، باید به سراغ تعویض باتری بروید.

برای تعویض باتری باید به نکات مختلفی توجه کنید تا بتوانید یک باتری مناسب را برای تبلت خود خریداری نمایید که راندمان و کیفیت بالایی داشته باشد.

زمانی که از یک باتری مناسب و اصلی استفاده نمایید، دستگاه شما مانند همان روز اولی که خرید را انجام داده اید، کارایی خواهد داشت و از دست شارژ خالی کردن های دائمی آن راحت می شوید.

اولین نکته انتخاب باتری اصلی و اورجینال است. متاسفانه باتری های فیک و غیر اصلی در کشورمان به وفور یافت می شوند و باید در این زمینه حتماً اطلاعات داشته باشید یا اینکه از افراد متخصص استفاده نمایید.

دومین موضوع به تناسب میزان ظرفیت باتری با تبلت شما بر می گردد. سعی کنید همان باتری را بخرید که در ظرفیت اسمی دستگاه برای آن در نظر گرفته شده است.

اگر از باتری های فیک و غیر اصلی استفاده نمایید، پس از مدتی مشاهده کاهش کیفیت شارژدهی خواهید شد و این یعنی شما بعد از مدت کوتاهی نیاز دارید تا دوباره برای خرید و تعویض باتری اقدام نمایید.

پس برای راحت شدن از شر دغدغه های شارژ باتری خود حتما از باتری های اصلی و اورجینال هر چند با هزینه بالاتر اما با ارزش خرید بیشتر استفاده نمایید.

 

خرید باتری اصلی از نمایندگی ایسوس

تعویض باتری تبلت ایسوس

در نمایندگی ایسوس علاوه بر خدمات ارائه شده برای تعمیر تبلت های ایسوس در همه مدل ها، می توانید تمامی لوازم جانبی و قطعات سخت افزاری دستگاه را نیز به صورت اصلی و اورجینال تهیه نمایید.

تعویض باتری تبلت ایسوس نیز توسط تیم فنی مرکز با هماهنگی مشتریان با باتری های اصلی و اورجینال صورت می گیرد.

با توجه به حساس بودن تاچ و ال سی دی تبلت های ایسوس بهتر است برای تعویض باتری از تجهیزات به روز و پیشرفته استفاده کنید که در قسمت تعمیرات تبلت ایسوس در اختیار یک تیم فنی و تخصصی قرار گرفته اند تا همه مشکلات شما در این زمینه را برطرف نمایند.

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در pinterest
اشتراک گذاری در email

3 نظرات

پیام بگذارید

درخواست تعمیر لپ تاپ