لپ تاپ ایسوس N53 از مدل های محبوب ایسوس است که به دلیل کارایی بالا از نظر ظاهری و سخت افزاری و البته قدرت بالایی که دارد هنوز هم مخاطبان بسیار زیادی را برای خرید خود می بیند.

این محصول اکنون توسط شرکت ایسوس تولید نمی شود و به همین دلیل تیم فنی و تخصصی مرکز ایسوس با استفاده از به روز ترین تجهیزات برای تعمیر قسمت های مختلف این دستگاه اقدام نموده است.

پشتیبانی این محصول در نمایندگی ایسوس می تواند خیال کاربرانی که از کانفیگ های مختلف این دستگاه استفاده می کنند را برطرف نماید و باعث شود تا شاهد دوام و کارایی بالای آن در محیط باشند.

 

بررسی مشخصات ظاهری و سخت افزاری لپ تاپ ایسوس N53

لپ تاپ ایسوس N53

در ساخت این محصول سعی شده است تا از سخت افزار و مواد اولیه مناسبی استفاده شود تا در کنار قیمت مناسب شاهد سبک بودن وزن آن باشیم.

هر چند این تاثیر در قیمت به خوبی مشاهده می شود اما برای کاهش وزن نمی توان لپ تاپ ایسوس N53 را جز لپ تاپ های سبک برشمرد زیرا وزنی معادل 2.7 کیلوگرم دارد.

برای این محصول یک نمایشگر 15.6 اینچی در نظر گرفته شده است که با کیفیت نمایش تصاویر به صورت FULL HD به خوبی مشتریان را برای این منظور راضی نگه می دارد.

قاب این نمایشگر هر چند از جنس پلاستیکی بوده و ضریب سختی مناسبی دارد اما یکی از قسمت هایی است که بیشتر دچار تعمیر و خرابی می شود و البته در صورت نیاز تیم فنی و تخصصی ما آن را با قاب های اصلی و اورجینال تعویض می کنند.

تاچ پدی که برای لپ تاپ ایسوس N53 و کانفیگ های مختلف آن از نظر سخت افزاری در نظر گرفته شده است، کاملاً حساس بوده و به خوبی دستورات را بر روی نمایشگر دستگاه اجرا می کند.

علاوه بر این بر روی این لپ تاپ از یک کیبورد جزیره ای استفاده شده است تا کاربران بتوانند به راحتی با دستگاه تایپ نمایند.

طبق بررسی های کارشناسان ما در نمایندگی ایسوس جانمایی و ارتفاع مناسب دکمه ها و صفحه کلید باعث شده است تا این لپ تاپ به عنوان یکی از لپ تاپ های با کاربری عمومی، مخاطبان را برای تایپ کردن به خود جذب نماید.

 

سخت افزار قوی و سرعت بالا

لپ تاپ ایسوس N53

شاید یکی از مهم ترین ویژگی های لپ تاپ ایسوس N53 در کنار قیمت مناسب را بتوان استفاده از سخت افزار قوی و مناسب دانست.

به گزارش بخش تعمیر لپ تاپ ایسوس در این لپ تاپ و کانفیگ های مختلفی که از آن به بازار ارائه شده است از به روز ترین پردازنده های مرکزی شرکت اینتل که دارای قدرت و سرعت بالایی هستند استفاده شده است تا در میان لپ تاپ های هم رده ای به عنوان یک لپ تاپ قوی و سریع از آن یاد شود.

استفاده از رم دستگاه 4 گیگابایتی و بالاتر در این مدل و کانفیگ های آن باعث شده است تا شاهد راندمان بالای محصول در کنار کیفیت آن برای اجرای دستورات، باز کردن همزمان نرم افزار ها و اجرای آن ها داشته باشد.

محصول از نظر پردازنده های گرافیکی نیز از پردازنده های انویدیا استفاده نموده است که دارای دو گیگابایت حافظه رم اختصاصی می باشد و می تواند کاربر را برای اجرای بازی های نیمه سنگین و یا طراحی های حرفه ای کمک نماید.

بر روی این دستگاه امکانات ارتباطی مناسبی نیز قرار گرفته است تا کاربران بتوانند از طریق بلوتوث، اتصال بی سیم، پورت های شبکه، پورت های ارتباطی مانند HDMI، USB2.0 و … به راحتی با این دستگاه ارتباط برقرار نموده و از آن برای تبادل اطلاعات و انتقال فایل ها استفاده نمایند.

کیفیت صدای خروجی در لپ تاپ ایسوس N53 نیز به دلیل استفاده از بلندگوی های استریو با فناوری دالبی بسیار بالا بوده و شاهد پخش صدای با وضوح مناسبی هستیم که قطعا مورد پسند مشتریان قرار می گیرد.

 

تعمیرات لپ تاپ ایسوس N53

لپ تاپ ایسوس N53

همانطور که در بالا اشاره شد و با توجه به اینکه این مدل دیگر در میان تولیدات شرکت ایسوس مشاهده نمی شود، نگرانی هایی برای پشتیبانی و تعمیر این محصول مشاهده می شود که تیم فنی و تخصصی نمایندگی ایسوس به خوبی این مشکل را برای کاربران داخل کشورمان حل نموده است.

استفاده از ابزار و تجهیزات به روز در کنار دانش روز باعث شده است تا شاهد کیفیت بالایی در تعمیرات قسمت های مختلف سخت افزاری و نرم افزاری دستگاه مانند نمایشگر، مادربرد، باتری، کیبورد و … باشیم.

در صورتی که هر کدام از قسمت های مختلف دستگاه در اثر موارد مختلف دچار مشکل اساسی شده و تعمیر نیز باعث رفع مشکل آن قسمت نشود، باید برای تعویض آن قسمت با تجهیزات اورجینال دستگاه که در نمایندگی ایسوس مشاهده می شود اقدام نمود.

این تجهیزات توسط تیم فنی و تخصصی روی دستگاه نصب شده و باعث دوام و پایداری آن برای افزایش طول عمر لپ تاپ می شوند.

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در pinterest
اشتراک گذاری در email

No Comments

پیام بگذارید

درخواست تعمیر لپ تاپ