تعمیر لپ تاپ خاموش ایسوس و تعویض قطعات آن با گارانتی 100%

برای اینکه بتوانید تمامی مشکلات مختلف سخت افزاری به وجود آمده برای تعمیر لپ تاپ خاموش ایسوس را برطرف نمایید ابتدا باید خودتان چند مورد اقدام آزمایش اولیه را روی لپتاپ را انجام دهید تا متوجه شوید که عیب و ایراد اولیه وجود آمده برای لپ تاپ از کدام قسمت می باشد.

تیم فنی و تخصصی نمایندگی ایسوس با استفاده از ابزار و تجهیزات به روز و پیشرفته ابتدا تست و عیب یابی اولیه را روی قسمت های مختلف سفر سری لپ تاپ به شما انجام می‌دهد تا تمامی قسمت های خراب شده و قسمتی که دچار مشکل شده‌اند به صورت کامل مشخص شود و سپس با استفاده از ابزار و تجهیزات به روز و پیشرفته تمامی قسمت ها را تعمیر می کند. در صورتی که این قسمت های سخت افزاری قابل تعمیر نداشته باشند فنی و تخصصی با هماهنگی شما نسبت به تعویض این قسمت ها با قطعات اصلی و اورجینال اقدام می نماید.

دلایل خاموش شدن لپ تاپ ایسوس

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که به طور نا بهنگام لپ تاپ شما دچار مشکل شده و با خاموش روشن شدن مقطعی روبرو هستید یا به صورت کامل لپ تاپ شما خاموش میشود.

در این موارد باید حتماً برای تعمیر لپ تاپ ایسوس اقدام نماید اما قبل از آن بهتر است چند نکته مهم را در نظر داشته باشید تا بتوانید علت خاموش شدن لپ تاپ خود را پیدا کنید. پیدا کردن علت خاموش شدن رفتن می‌تواند کیفیت و سرعت عملیات تعمیر لپ تاپ شما را به شدت بالاتر ببرد تیم فنی و تخصصی نیاز به تست ارزیابی اولیه بر روی دستگاه نداشته باشه و به راحتی بتوانند قسمت خراب شده لپ تاپ را تعمیر نمایند.

خرابی های سخت افزاری و دکمه پاور لپ تاپ

یکی از رایج ترین مشکلاتی که باعث خاموش شدن کامل لپ تاپ ایسوس و عدم توانایی در روشن شدن آن می شود خراب شدن کامل دکمه های سخت افزاری از جمله دکمه پاور دستگاه می باشد که شما هرچقدر آن را فشار میدهید نمی‌توانید لپ تاپ را روشن کنید و همین موضوع باعث می‌شود تا صفحه نمایش لپ تاپ شما به صورت کامل در حالت خاموش در بیاید و برای تعمیر لپ تاپ خاموش ایسوس اقدام نمایید.

زمانی که این مشکل برای رفتن به شما به وجود آمد هیچ چاره‌ای جز سپردن لپ تاپ خود به دست متخصصین نمایندگی ایسوس برای تعمیر دکمه پاور و تعمیرات کیبورد دستگاه ندارید.

تیم فنی و تخصصی این مجموعه با استفاده از ابزار و تجهیزات به روز و پیشرفته در صورت بروز چنین مشکلاتی برای اولین بار روی دستگاه انجام دادن کار مشخص نماید که به صورت دقیق و کامل این دکمه ساختاری دچار مشکل شده است و سپس عملیات تعمیر را بر روی کل کیبورد یا این دکمه سخت افزاری انجام میدهد.

تعمیر لپ تاپ خاموش ایسوس

تعمیر لپ تاپ خاموش ایسوس بعد از ریخته شدن آب یا مایعات بر روی نمایشگر

یکی از دلایلی که باعث خراب شدن لپ تاپ ایسوس شما و خاموش شدن کامل آن می‌شود ریخته شدن آب یا مایعات بر روی قسمت‌های کیبورد و یا نمایشگر دستگاه میباشد که نفوذ این مایعات به داخل لپ تاپ باعث خاموش روشن شدن ناگهانی آن و یا به صورت کامل از کار افتادن نمایشگر دستگاه شما می شود.

در صورت بروز چه مشکلی باید نمایشگر خود را به یک نمایشگر خارجی وصل کرده و با روشن کردن لپ تاپ متوجه شوید که به صورت کامل نمایشگر شما از کار افتاده است یا این که قسمت‌های سخت افزاری دیگر مانند پردازنده نیز دچار مشکل شدند و آنها نیز باید برای عملیات تعمیر مورد بررسی قرار بگیرند.

شماره های تماس نمایندگی تعمیرات لپ تاپ ایسوس در تهران

شماره قابلیت کلیک مستقیم تماس دارند.

021-88228701

021-88228799

021-88228861

021-88228865

در تعمیر لپ تاپ خاموش ایسوس آب خوردگی بو یا ریخته شدن مایعات شده است باید این نکته را در نظر داشته باشید که حتما باید انجام شود تا تمامی قسمت های درگیر و خراب شده دستگاه مشخص شود که در طول عملیات تعمیر این قسمت نیز به صورت کامل تعمیر شده و همه مشکلات به وجود آمده برای لپ تاپ شما به صورت کامل و صددرصد برطرف شود.

سوخته شدن و یا از کار افتادن باتری دستگاه

خاموش شدن لپ تاپ ایسوس شما می‌شود سوخته شدن یا از کار افتاده شدن باتری لپ تاپ می باشد که در صورت بروز چنین مشکلی قبل از اینکه به سراغ تعمیر لپ تاپ خاموش ایسوس بروید باید برای تعویض باتری خود باید باتری اصلی و اورجینال اقدام نمایید.

دقت کنید که استفاده و خرید باتری فرعی و فکر می تواند برای مدت زمان کوتاهی دوباره همین مشکلات را برای شما به وجود می‌آورد و باعث شود تا پس از مدت زمان کوتاهی دوباره نیاز داشته باشید تا برای برای تعویض قسمت مختلف سخت افزاری لپ تاپ خود هزینه های بسیار بیشتری را پرداخت نمایید.

تعمیر لپ تاپ خاموش ایسوس

در برخی از موارد هیچ کدام از این دلایل باعث خاموش شدن لپ تاپ ایسوس شما نمی شوند و همین موضوع دغدغه هایی را در ذهن کاربران به وجود می‌آورد که چه عاملی باعث خراب شدن لپ تاپ ایسوس و خاموش شدن کامل نمایشگر آن را خاموش روشن شدن نمایشگر آن می شوند.

در این موارد مهم ترین کاری که تیم فنی و تخصصی نمایندگی ایسوس برای لپ تاپ شما انجام می‌دهد و مشخص کردن علت خاموش شدن ناگهانی لپ تاپ به شما برای تعمیر لپ تاپ خاموش ایسوس می باشد.

در برخی از موارد مشاهده شده که قسمت‌های سخت افزاری داخلی لپ تاپ و یا فلت آن دچار مشکلاتی شدند که این موضوع می‌تواند تاثیری بر روی دیگر قسمت سخت‌افزاری داشته باشد و باعث خراب شدن آنها و خاموش شدن نمایشگر شود.

از علت های نرم افزاری نیز نمی‌توان به راحتی بگذریم که در برخی از موارد باعث می‌شود تا دستگاه شما پس از مدت زمان کوتاه کارکرد دچار مشکل شده و یا در تنظیمات ای که برای آن اجرا شده است به صورت کامل و ناگهانی خاموش شود.

در کل می توانیم بگوییم که برای تعمیر لپ تاپ خاموش ایسوس چگونه نگرانی و دغدغه به خود راه ندهید چون تیم فنی و تخصصی مرکز با استفاده از ابزار و تجهیزات پیشرفته ایتدا تست و عیب یابی اولیه روی دستگاه شما انجام می‌دهد و پس از مشخص شدن تمامی قسمت های سخت افزاری خراب شده دستگاه برای تعمیر و تعویض آن ها اقدام می نماید.

تعویض نمایشگر و ال سی دی لپ تاپ ایسوس

در برخی از موارد عملیات تعمیر لپ تاپ خاموش ایسوس با توجه به خراب شدن و سوخته شدن کامل ال سی دی لپ تاپ شما به شما قابلیت انجام دادن ندارد و در این موارد شما باید برای خرید یک ال سی دی جدید اقدام کنید.

در تعمیر لپ تاپ خاموش ایسوس با توجه به اینکه پس از مدت زمان کوتاهی ال سی دی فرعی خریداری شده توسط شما دوباره دچار مشکل می‌شود پس سعی کنید هزینه بیشتری را برای خرید سی دی اصلی و اورجینال پرداخت کنیم تا دستگاه شما بتواند کارایی و دوام اولیه خود را به دست آورد و در مدت زمان طولانی به صورت کامل تمامی عملکردهای مختلف را برای شما اجرا نماید.

پس از انجام عملیات تعمیر لپ تاپ خاموش ایسوس یک گارانتی رسمی و معتبر تعمیر در اختیار شما قرار می گیرد تا در صورت بروز هرگونه مشکل می توانید از خدمات این نمایندگی به صورت کاملاً رایگان استفاده نمایید.

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در pinterest
اشتراک گذاری در email

No Comments

پیام بگذارید

درخواست تعمیر لپ تاپ