لپ تاپ ایسوس مدل k556 نیز مانند بسیاری از لپ تاپ های شرکت ایسوس به دلیل کاربری عمومی که دارد می تواند نظر مشتریان و کسانی که به دنبال خرید یک لپ تاپ برای امور روزانه و شخصی خود هستند را به خوبی جلب نماید.

این لپ تاپ که اکنون از رده تولیدات ایسوس خارج شده است هنوز به دلیل کیفیت سخت افزاری بالایی که دارد مورد توجه قرار می گیرد.

قیمت مناسب لپ تاپ ایسوس مدل k556 از جمله دیگر عواملی است که شاید باعث شده است تا هنوز این مدل و کانفیگ های مختلف آن را در بین محصولات پرفروش ایسوس ببینیم.

ما در این مطلب در نمایندگی ایسوس قصد داریم مشخصات فنی و ویژگی های لپ تاپ ایسوس مدل k556 را مورد بررسی قرار دهیم.

 

تعمیرات لپ تاپ ایسوس مدل k556

لپ تاپ ایسوس مدل k556

با توجه به اینکه این لپ تاپ دیگر توسط شرکت ایسوس تولید نمی شود دغدغه هایی برای کاربران در مورد خدمات و پشتیبانی از این مدل به وجود آمده است.

اما خدمات ویژه نمایندگی ایسوس با پشتیبانی کامل از این مدل و تعمیرات تخصصی آن باعث شده است تا این دغدغه های به طور کلی از بین برود.

همه قسمت های دستگاه در صورت بروز مشکل ابتدا توسط تیم فنی بررسی و عیب یابی شده و سپس با بهترین و به روز ترین ابزار تعمیر می شوند.

از جمله مهم ترین این خدمات می توان به تعویض باتری داخلی دستگاه با باتری های اورجینال، تعویض و یا تعمیر نمایشگر دستگاه، رفع مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری، تعمیر مادربورد، تعمیر کیبورد دستگاه و … اشاره نمود.

در نمایندگی لپ تاپ ایسوس این تعمیرات با کمترین هزینه و در سریع ترین زمان ممکن انجام می شوند و در نهایت نیز گارانتی معتبر تعمیر برای آن ها ارائه می شود.

 

مسخصات فنی و ساختاری لپ تاپ ایسوس مدل k556

لپ تاپ ایسوس مدل k556

بعد از بررسی خدمات ویژه تعمیر لپ تاپ ایسوس مدل k556 بهتر است نگاهی نیز به مشخصات فنی و سخت افزاری دستگاه داشته باشیم تا متوجه شوید چرا این مدل با کافیگ هیا مختلف هنوز جز لپ تاپ های میان رده ای بازار می باشد.

در ساخت این مدل مانند دیگر لپ تاپ های ایسوس از بدنه فلزی استفاده شده است که این موضوع می تواند قدرت و دوام آن را بالا ببرد.

ترفند هایی که ایسوس در آن زمان به کار برده بود باعث کاهش وزن دستگاه نسبت به مدل های هم رده ای و مشابه شده بود و همین موضوع قابلیت حمل بالایی در محیط به لپ تاپ ایسوس مدل k556 داده بود.

کیبورد این لپ تاپ از نوع جزیره ای و بسیار ارگونومیک بوده که با ارتفاع و جانمایی مناسب صفحه کلید توانسته است مشکلات کاربران برای تایپ و استفاده از لپ تاپ را از بین ببرد.

در کل از نظر ظاهری می توان به واسطه ی طراحی شیک و زیبا این لپ تاپ را یکی از خوش ساخت ترین محصولات بازار دانست.

 

نمایشگر مناسب تماشای فیلم و بازی

لپ تاپ ایسوس مدل k556

برای لپ تاپ هایی که با کاربری مالتی مدیا ارائه می شوند، نمایشگر و کیفیت و اندازه آن از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشند.

این موضوع برای لپ تاپ ایسوس مدل k556 نیز به خوبی رعایت شده و در ساخت آن از نمایشگر 15.6 اینچی استفاده شده است.

کاربرانی که به دنبال خرید یک محصول هستند تا از طریق آن با کیفیت HD و وضوح بالا به تماشای فیلم بپردازند می توانند از این محصول استفاده نمایند.

نمایشگر 15.6 اینچی مورد نظر ازصفحه نمایش مات استفاده می کند که هر چند نسبت به نمایشگر های امروزی معایبی دارد اما این امکان را به افراد می دهد تا بتوانند در محیط های با نور مستقیم خورشید نیز با لپ تاپ خود کار نمایند.

باتری و پورت های ارتباطی

برای این لپ تاپ خوش ساخت یک باتری قابل تعویض از نوع لیتیوم-یون پلیمر با ظرفیت 38 وات‌ساعت در نظر گرفته شده است که می تواند در هنگام کار مداوم دستگاه را تا 5 ساعت روشن نگه دارد.

لپ تاپ ایسوس مدل k556 علاوه بر پشتیبانی از قابلیت اتصال بی سیم و بلتوث از پورت های ارتباطی زیر نیز بهره مند می باشد.

یک پورت HDMI

پورت USB3.0

پورت USB2.0

پورت شبکه

پورت VGA

 

مشخصات پردازنده مرکزی و رم دستگاه

لپ تاپ ایسوس مدل k556

همانطور که گفته شد لپ تاپ ایسوس مدل k556 در کانفیک های مختلفی به بازار ارائه شده است تا مشتراین بتوانند با توجه به میزان هزینه و همچنین نیاز خود برای خرید یکی از نسخ های این محصول اقدام نمایند.

بررسی های بخش تعمیرات Asus نشان میدهد در حافظه مرکزی از core i5 و core i7 استفاده شده است که از مدل های مناسب پردازنده اینتل بهره می برند تا سرعت و قدرت مناسبی در اجرای دستورالعمل ها داشته باشند.

در کنار این پردازنده استفاده از رم 4 یا 6 گیگابایتی باعث شده است تا راندمان کاری دستگاه نیز بالا برود.

برای همه نسخه ها یک حافظه داخلی 1 ترابایت در نظر گرفته شده است تا کاربران دغدغه ای برای ذخیره اطلاعات خود بر روی این هارد معمولی نداشته باشند.

پردازنده گرافیکی نیز ساخته شده توسط شرکت انویدیا می باشد و 2 گیگابایت حافظه اختصاصی دارد تا بتواند برای اجرای بازی های نیمه سنگین و طراحی های مختلف مناسب باشد.

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در pinterest
اشتراک گذاری در email

No Comments

پیام بگذارید

درخواست تعمیر لپ تاپ