ارزان ترین لپ تاپ ایسوس

فاکتور های مهمی در معرفی ارزان ترین لپ تاپ ایسوس وجود دارند و همین امر باعث شد است تا از نظر قیمت و امکانات لپ تاپ مدل vivobook d540ya را به عنوان ارزان ترین لپ تاپ های این شرکت بدانیم.

ما در این مطلب در نمایندگی ایسوس قصد داریم به صرفه ترین لپ تاپ ایسوس را مورد بررسی قرار دهیم.

 

ارزان ترین لپ تاپ ایسوس

ارزان ترین لپ تاپ ایسوس

شاید امروزه افراد و موسسات مختلف برای همه ی خرید های خود به دنبال یک محصول با کیفیت بالا هستند اما نمی توان از اهمیت قیمت محصولات نیز به راحتی گذشت.

در بسیاری از موارد به خصوص در مواردی که انتظار کاربری عمومی از لپ تاپ را داریم، قیمت می تواند به عنوان فاکتور اصلی مطرح شود.

به همین دلیل است که ایسوس به عنوان یکی از برترین برند های روز دنیا به دنبال ارائه ی لپ تاپ های با کیفیت و امکانات مناسب برای همه ی افراد می باشد و در همین راستا لپ تاپ vivobook d540ya را تولید و روانه ی بازار نموده است.

این لپ تاپ به دلیل حافظه ی ذخیره سازی 500 گیگابایتی و همچنین پردازنده ی مرکزی مناسب می تواند گزینه ی ایده آلی برای دانشجویان و کاربرانی که به دنبال انجام امور عادی و روزمره ی خود هستند باشد.

 

بررسی کیفیت ظاهری ارزان ترین لپ تاپ ایسوس

ارزان ترین لپ تاپ ایسوس

لپ تاپ مدل vivobook d540ya با توجه به ساختاری که دارد و البته امکاناتی که در ساخت آن استفاده شده است به عنوان ارزان ترین لپ تاپ ایسوس معرفی شده است که در این زمینه می توان تاثیر جنس دستگاه که از پلاستیک ساخته شده است بسیار بالا بدانیم.

هر چند طراحی و ساختار جذاب محصول به هیچ عنوان طرح آن را مانند دیگر محصولات پلاستیکی بازار جلوه نمی دهد اما می توان گفت ساختار و طراحی شیک محصول در کنار قیمت مناسب و پایه ای آن می تواند باعث استقبال مشتریان برای خرید این محصول شود.

از نظر ظاهری می توان کیبورد ارزان ترین لپ تاپ ایسوس را یکی از بهترین کیبورد های جزیره ای بازار دانست که به خوبی می تواند نیاز های عمومی کاربران را برطرف نماید.

شاید مهم ترین نکته در مورد ظاهر محصول را می توان وزن مناسب آن دانست که با توجه به ضخامت محصول امری جالب است.

بررسی های بخش ارتقا لپ تاپ ایسوس نشان میدهد ضخامت vivobook d540ya به اندازه ی 27 میلی متر می باشد که نمی تواند قابل مقایسه با لپ تاپ های تازه ساخته شده توسط ایسوس یا دیگر برند ها باشد.

با توجه به وزن 2.2 کیلوگرمی به راحتی می توان این محصول را در کیف قرار داده و از آن در محیط های مختلف استفاده نمود.

 

صفحه نمایش 15.6 اینچی با پنل TFT

ارزان ترین لپ تاپ ایسوس

با توجه به اینکه بیشتر کاربران عادی و دانشجویان مشتریان ارزان ترین لپ تاپ ایسوس می باشند، در ساخت آن از یک صفحه نمایش 15.6 اینچی با پنل TFT استفاده شده است تا آن ها بتوانند با دقت و وضوح بالایی فیلم ها تماشا کنند یا در محیط های مختلف وبگردی نمایند.

این صفحه نمایش از نوع مات بوده و و به کاربران این امکان را می دهد تا بتوانند در زیر نور مستقیم خورشید نیز به راحتی با لپ تاپ خود استفاده نمایند.

به گزارش بخش تعمیرات لپ تاپ ایسوس علاوه بر این استفاده از صفحه نمایش مات می تواند به کاربران ارزان ترین لپ تاپ ایسوس کمک نماید تا کمتر در هنگام استفاده از آن احساس خستگی در چشمان خود داشته باشند.

 

پردازنده ی مرکزی و کارایی بالا به دلیل استفاده از حافظه ی ذخیره سازی مناسب

ارزان ترین لپ تاپ ایسوس

در ساخت این محصول از لپ تاپ های ایسوس از یک پردازنده ی مرکزی AMD استفاده شده است تا بتوان شاهد عملکرد مناسب محصول در اجرای نرم افزار ها و برنامه های مختلف به صورت همزمان باشیم.

این پردازنده ی مرکزی در کنار حافظه ی رم 2 گیگابایتی می توان به شما امکان بهره مندی بهتر و با سرعت بالاتر از محصول را بدهد.

حافظه ی 2 گیگابایتی رم می تواند به کارایی دستگاه و همچنین توانایی در اجرای دستورات مختلف کمک نماید.

علاوه بر این شرکت ایسوس برای اینکه کاربران بتوانند از ظرفیت و سرعت بالایی در ارزان ترین لپ تاپ ایسوس استفاده نمایند، 500 گیگابایت حافظه ی داخلی قرار داده است.

این نوع حافظه از نوع DDR4 بوده و به کاربران عادی این لپ تاپ اجازه می دهد تا از سرعت و ظرفیت بالای روی محصول خود نهایت استفاده را ببرند.

در این لپ تاپ شاهد استفاده از یک پردازنده ی گرافیکی مدل AMD Radeon R2 هستیم که می تواند آن را برای اجرای برنامه های گرافیکی نیمه حرفه ای و بازی های نیمه سنگین مناسب باشد.

علاوه بر پورت شبکه و بلوتوث داخلی در ارزان ترین لپ تاپ ایسوس مدل vivobook d540ya شاهد استفاده از پورت های USB2.0 و USB3.0 هستیم.

در کنار این امکانات ارتباطی، ارزان ترین لپ تاپ ایسوس از یک پورت USB Type-C نیز بهره می برد.

این محصول ایسوس بر روی خود از جک هدفون نیز پشتیبانی نموده و می توان انواع مختلف هندزفری یا هدفون را به آن وصل نمود.

کارشناسان نمایندگی ایسوس معتقدند بنابراین می توان لپ تاپ vivobook d540ya را یک محصول میان رده ای با قیمت بسیار عالی دانست که قطعا نیاز های کاربری شخصی و روزانه ی شما را به خوبی برطرف می نماید.

 

 

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در pinterest
اشتراک گذاری در email

No Comments

پیام بگذارید

درخواست تعمیر لپ تاپ