لپ تاپ ایسو‌س مدل zenbook um433da

لپ تاپ ایسو‌س مدل zenbook um433da از مدل های میان رده ای و البته خوش ساخت شرکت ایسوس است که از پردازنده مرکزی Ryzen 5 استفاده می کند.

ایسوس مانند همیشه در ساخت و طراحی این لپ تاپ هم عملکرد عالی داشته است و به همین بهانه در این مطلب در نمایندگی ایسوس در تهران قصد داریم به بررسی ویژگی ها و امکانات مختلف این مدل بپردازیم.

 

بررسی ویژگی های ظاهری لپ تاپ ایسو‌س مدل zenbook um433da

لپ تاپ ایسو‌س مدل zenbook um433da

یکی از مهم ترین ویژگی های ظاهری که در همان بار اول استفاده کردن از لپ تاپ می تواند نظر مثبت مشتریان را به خود جلب نماید، وزن بسیار ایده آل یعنی 1.09 کیلوگر است.

این وزن مناسب لپ تاپ مورد نظر را به عنوان یک گزینه عالی برای کسانی که در حال حمل و نقل هستند مطرح می نماید.

ایسوس مانند دیگر دستگاه های میان رده ای خود در ساخت این مدل نیز از فلز های با کیفیت استفاده کرده است تا درجه مقاومت دستگاه را بالا ببرد.

البته این مدل و حتی مدل های قدیمی تر ایسوس که دیگر تولید نمی شوند به راحتی و با بالاترین کیفیت در قسمت تعمیرات لپ تاپ ایسوس به راحتی تعمیر و رفع عیب می شوند.

طبق بررسی های کارشناسان ما در نمایندگی ایسوس کیبورد در نظر گرفته شده برای لپ تاپ ایسو‌س مدل zenbook um433da در کنار طراحی جذاب بدنه می تواند به عنوان دو عامل و نقطه مثبت دیگر نیز مطرح شوند.

کیبورد مورد نظر از نوع جزیره ای بوده و به شما این امکان را می دهد تا با سرعت بالا و بدون خطا تایپ نمایید.

در ساختار دستگاه امکانات ارتباطی مختلفی نیز قرار داده شده است اما چیزی که می تواند در اولین پخش موسیقی یا فایل توجه شما را جلب نماید، کیفیت بالای صدای بلنوگو دستگاه است.

در کنار این امکانات می توان به یک باتری با کیفیت نیز اشاره نمود که این محصول را به عنوان یک محصول جذاب و البته کاربردی در میان مشریان مطرح می نماید.

شاید تنها نقطه منفی آن را بتوان قیمت بسیار بالای دستگاه در این شرایط دانست که البته مهم ترین دلیل آن نوسانات بازار ارز است.

 

بررسی نمایشگر

لپ تاپ ایسو‌س مدل zenbook um433da

برای ساخت نمایشگر لپ تاپ ایسو‌س مدل zenbook um433da از اندازه 14 اینچ استفاده شده است که با استفاده از یک پنل IPS تجهیز شده است.

فناوری IPS در ساخت این نمایشگر به شما اجازه میدان دید وسیع تری را می دهد.

همچنین نمایشگر مورد نظر از نوع مات نیز می باشد که به کاربران اجازه می دهد تا در محیط های با نور مستقیم خورشید نیز بتوانند با دستگاه خود کار کنند.

وضوح نمایشگر FULL HD می باشد و این یعنی نگرانی و دغدغه ای برای کیفیت تماشای فیلم و یا ویدیو های آموزشی با این لپ تاپ نخواهید داشت.

 

بررسی قدرت و سرعت دستگاه

همانطور که در ابتدای مطلب گفته شد، شرکت ایسوس برای این مدل به سراغ پردازنده های سری Ryzen 5 شرکت amd رفته است.

این پردازنده که از مدل 3500U می باشد علاوه بر بالابردن قدرت و سرعت دستگاه در اجرای فرمان های مختلف به صورت همزمان و نرم افزار های سنیگن، در افزایش راندمان و شارژدهی باتری نیز تاثیرگذار است.

برای اینکه کیفیت دستگاه در اجرای نرم افزار ها و بازی های مختلف بالا برود و هیچ مشکلی در این زمینه پیش نیاید، از یک رم 8 گیگ نیز بهره برده شده است.

برای این رنج قیمت البته انتظار استفاده از پردازنده گرافیکی بالاتری را داشتیم که ایسوس در این زمینه از پردازنده گرافیکی Radeon™ Vega 8 intergrated Graphics with R5 که ساخت شرکت AMD است و البته حافظه مجزا و اختصاصی نیز ندارد استفاده نموده است.

لپ تاپ ایسو‌س مدل zenbook um433da

دیگر امکانات

در مورد کیبورد دستگاه بهتر است در این جا این نکته را نیز اضافه نماییم که علاوه بر کیفیت ساختاری بالا، از نور پس زمینه نیز استفاده می کند تا در هنگام استفاده از لپ تاپ ایسو‌س مدل zenbook um433da با نور کم مشکلی برای تایپ کردن نداشته باشید.

باتری قرار گرفته روی این مدل از نوع 3 سلولی بوده و با توجه به ظرفیت مناسبی که دارد و همچنین پردازنده به کار رفته در ساختار دستگاه می تواند تا 12 ساعت شارژدهی داشته باشد.

از امکانات ارتباطی مناسب به کار رفته روی لپ تاپ ایسو‌س مدل zenbook um433da که به خوبی نیاز همه کاربران را برطرف می کنند می توان به موارد زیر اشاره نمود.

یک پورت USB3.1

یک پورت USB2.0

پورت USB Type-C

پورت HDMI

البته علاوه بر استفاده از قابلیت اتصال بی سیم به دستگاه، می توانیم از طریق پورت شبکه و همچنین بلوتوث داخلی قرار گرفته روی دستگاه نیز به راحتی فایل های مختلف با دیگر تجهیزات منتقل نماییم.

به گزارش بخش تعمیرات لپ تاپ ایسوس در مورد ظرفیت داخلی نیز با توجه به بررسی مدل های میان رده ای دیگر برند ها، شاید حافظه 512 گیگ نتواند به خوبی نیاز کاربران را برطرف کند و آن ها را محبور کند تا از حافظه های جانبی استفاده نمایند.

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در pinterest
اشتراک گذاری در email

No Comments

پیام بگذارید

درخواست تعمیر لپ تاپ