لپ تاپ ایسوس مدل zenbook ux481flc

لپ تاپ ایسوس مدل zenbook ux481flc با بهره مندی از یک نمایشگر لمسی و همچنین 16 گیگ رم در کنار امکانات مختلف سخت افزاری می تواند برای انجام بازی های نیمه سنگین و همچنین کاربری عمومی پروژه های مختلف کاری مناسب باشد.

در این مطلب در نمایندگی ایسوس در تهران با بررسی کامل و جامع مشخصات فیزیکی و امکانات ساختاری که در این محصول قرار داده شده است به شما می گوییم که چرا لپ تاپ ایسوس مدل zenbook ux481flc ارزش خرید بالایی دارد و نیاز های کدام طیف از جامعه را می تواند برآورده نماید.

 

استفاده از دو نمایشگر در ساختار لپ تاپ ایسوس مدل zenbook ux481flc

لپ تاپ ایسوس مدل zenbook ux481flc

ایسوس مانند بسیاری از محصولات خود در ساخت و طراحی این مدل نیز سنگ تمام گذاشته است و با توجه به استفاده از دو نمایشگر که در واقع همان نگاه به آینده این شرکت است که در مطالب متعددی به آن اشاره کردیم، می توان گفت در همان نگاه اول مجذوب این لپ تاپ شده و قطعا برای خرید آن اقدام می کنید.

شاید در ابتدا فقط جم و جور بودن این لپ تاپ را مشاهده و زمانی که آن را در دست خود می گیرید با توجه به وزن 1.6 کیلوگرمی و بسیار سبک قطعا شگفت زده خواهید شد.

باریک بودن و وزن پایین می تواند این مدل را به عنوان گزینه بسیار مناسبی برای حمل و نقل در محیط کار معرفی نماید.

برای لپ تاپ ایسوس مدل zenbook ux481flc دو نمایشگر مجزا با طراحی بسیار جذاب و شگفت انگیزی در نظر گرفته شده است.

نمایشگر اصلی که مانند دیگر لپ تاپ ها از طریق قاب با کیبورد و دیگر قسمت های بدنه جدا شده است، معمولی و از نوع IPS می باشد در حالی که نمایشگر لمسی قرار گرفته در بالای کیبورد می تواند رابط کاربری جذاب تری در اختیار شما قرار دهد.

این دو نمایشگر مکمل همدیگر بوده و می توانید عملیات مختلفی را بر روی آن ها انجام دهید.

 

اندازه نمایشگر ها و کیفیت آن ها

برای نمایشگر اصلی اندازه 14 اینچ در نظر گرفته شده است که حس لپ تاپ های کوچک و جم و جور را منقل می کند.

در پایین لپ تاپ ایسوس مدل zenbook ux481flc اما یک نمایشگر لمسی اینچی در نظر گرفته شده است.

این نمایشگر علاوه بر قابلیت لمسی می تواند از طریق قلم نیز دستورالعمل های مختلف را روی دستگاه اجرا نماید.

لپ تاپ ایسوس مدل zenbook ux481flc

کیفیت و وضوح هر دو نمایشگر به صورت FULL HD  می باشد و برای نمایشگر اصلی از فناوری IPS نیز برای گسترده تر کردن میدان دید استفاده شده است.

صفحه نمایش مات نیز به کاربران کمک می کند تا حتی در زیر نور مستقیم خورشید نیز بتوانند به راحتی با دستگاه کار کرده و از آن برای انجام پروژه ها و یا حتی تماشای فیلم با کیفیت بالا استفاده کنند.

به طور کلی از نظر نمایشگر و همچنین بدنه و طراحی می توان این محصول را جز لپ تاپ های رده بالای ایسوس معرفی نمود که نیاز های همه کاربران را در این زمینه برطرف می کند.

 

پردازنده گرافیکی و مرکزی

برای پردازنده مرکزی که نقش اصلی را در بالا بردن سرعت و قدرت دستگاه در اجرای دستورات و همچنین پردازش آن ها دارد از پردازنده های core i7 استفاده شده است.

این پردازنده که از مدل 10510U بهره می برد می تواند در کاهش مصرف انرژی و باتری دستگاه نیز بسیار موثر باشد.

حافظه کش در نظر گرفته شده برای این پردازنده 8 مگ است که می تواند سرعت بالایی برای پردازش عملیات های مختلف ارائه نماید.

باتری 4 سلولی لپ تاپ ایسوس مدل zenbook ux481flc می تواند تا 12 ساعت دستگاه را روشن نگه دارد.

یک رم 16 گیگ برای پردازش بهتر اطلاعات و بالا بردن راندمان دستگاه در حین اجرای نرم افزار های مختلف طراحی و یا بازی های نیمه سنگین، استفاده شده است.

ایسوس برای اینکه بتوانید اطلاعات مختلف خود را روی این دستگاه ذخیره نمایید و دغدغه ای در این مورد نداشته باشید، 1 ترابایت حافظه اختصاصی نیز بر روی دستگاه در نظر گرفته است.

طبق نظر کارشناسان ما در نمایندگی ایسوس گرافیک دستگاه نیز به واسطه استفاده از Geforce MX250 GDDR5 لذت کاربری بالایی را در اختیار مشتریان قرار می دهد و همچنین با توجه به استفاده از دو گیگ رم اختصاصی به شما اجازه می دهد تا بتوانید طراحی های مختلف را با نرم افزار هایی مانند فوتوشاپ با سرعت بالا انجام دهید و خروجی بگیرید.

لپ تاپ ایسوس مدل zenbook ux481flc

دیگر امکانات

از دیگر امکانات به کار رفته در ساختار لپ تاپ ایسوس مدل zenbook ux481flc می توان به موارد زیر اشاره نمود که هر کدام نقش مهمی در بالا بردن ارزش اقتصادی این محصول دارند.

لوتوث داخلی

پورت HDMI

پورت USB-Type-C

پورت USB 3.1

پشتیبانی از اتصال بی سیم

کارت خوان

بلندگو با کیفیت

وب کم

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در pinterest
اشتراک گذاری در email

No Comments

پیام بگذارید

درخواست تعمیر لپ تاپ