لپ تاپ ایسوس مدل Vivobook K571GT- BQ934

لپ تاپ ایسوس مدل Vivobook K571GT- BQ934 یکی از لپ تاپ های سری K شرکت ایسوس می باشد. این لپ تاپ را می توان لپ تاپ بالا رده و حرفه ای شرکت ایسوس به حساب آورد که ظاهری بسیار شیک و جذاب دارد. لازم به ذکر است که این محصول به عنوان نمونه تکامل یافته و نسل بعدی  K ایسوس به شمار می آید.

در دستگاه وجود کارت گرافیک های قدرتمند از قبیل Nvidia Geforce GTX1650 همچنین پردازنده قوی Intel Core i5 9300H و با کارایی بالا، برخوردار از سیستم خنک کننده فوق العاده و بوردهای پیشرفته آن را به یک محصول محبوب تبدیل کرده است. به منظور آشنایی بیشتر با این لپ تاپ ایسوس در ادامه مطلب قصد داریم مشخصات آن را به صورت جامع بررسی کنیم.

برخورداری از طراحی جدید و جذاب

خوب است بدانید که این بار شرکت ایسوس لپ تاپ مدل Vivobook K571GT- BQ934 را به صورت خاص و جذاب طراحی کرده است. به طوری که در اولین نگاه متوجه می شوید که در مقایسه به مدل های قبلی که طراحی آنها تکراری بود کاملا شیک و منحصر به فرد می باشد. این کالا 2 کیلوگرم وزن دارد که برای یک لپ تاپ پیشرفته 15.6 استاندارد خواهد بود. در قاب پشتی و داخلی دستگاه از با کیفیت ترین پلاستیک استفاده شده است.

در لپ تاپ درایو نوری با ضخامت 22 میلی متر حذف شده است. برخوردار بودن محصول از وزن مناسب برای کاربران شرایطی را فراهم کرده تا در زمان حمل و نقل آن با مشکل مواجه نشوند. در واقع به همین دلیل است که انتخاب این لپ تاپ برای استفاده و جا به جایی روزمره بهترین گزینه محسوب می شود.

لپ تاپ ایسوس مدل Vivobook K571GT- BQ934

سیستم پردازنده لپ تاپ Vivobook K571GT- BQ934 ایسوس ساخت Intel و از سری Core i5  می باشد. مدل پردازنده مرکزی آن نیز9300H  است. اگر بخواهیم به محدوده سرعت پردازنده این لپ تاپ اشاره کنیم باید بگوییم که 22 تا 2.5 گیگاهرتز است.  ایسوس این محصول را با فرکانس پردازنده GHz 2,5 عرضه کرده است که Cache آن 8 مگابایت حافظه دارد.

صفحه نمایش با کیفیت لپ تاپ ایسوس مدل Vivobook K571GT- BQ934

صفحه نمایش لپ تاپ مدل Vivobook K571GT- BQ934 مات بوده و به اندازه 15.6 اینچ می باشد.  نوع صفحه نمایش این دستگاه 178 Wide-view technology است. لازم به ذکر است که  لپ تاپ مدل Vivobook K571GT- BQ934 فول اچ دی و 1920 در 1080   می باشد. بدون شک برخوردار بودن صفحه نمایش محصول از این امکانات تصویری با کیفیت را در اختیار کاربران قرار خواهد داد. باید گفته شود که صفحه نمایش این لپ تاپ لمسی نیست.

مشخصات پردازنده گرافیکی دستگاه

NVIDIA سازنده پردازنده گرافیکی لپ تاپ ایسوس مدل    Vivobook K571GT- BQ934است.  پردازنده گرافیکی آن نیز از مدل Geforce GTX1650 GDDR5 می باشد. حافظه اختصاصی این لپ تاپ ایسوس نیز 4 گیگابایت می باشد.

 باتری و حافظه داخلی و رم

لپ تاپ ایسوس  مدل     Vivobook K571GT- BQ9343 سلولی می باشد و از نوع لیتیومی 42 وات در ساعت است.  قابل ذکر است که ظرفیت حافظه این دستگاه 8 گیگابایت بوده و حافظه رم آن از نوع DDR4   است. در مورد ظرفیت حافظه داخلی آن هم باید بگوییم که یک ترابایت و از نوع هارد دیسک درایو به همراه 256 گیگابایت از نوع SSD ( درایو حالت جامد) است.

شما از طریق حسگر اثرانگشت لپ تاپ ایسوس مدل Vivobook K571GT- BQ934 می توانید از تمام امکانات دستگاه را مورد استفاده قرار دهید. وجود این ثابلیت در محصول شرایطی را فراهم کرده تا میزان امنیت آن تا حد قابل توجهی افزایش پیدا کند.

اتصالات لپ تاپ ایسوس Vivobook K571GT- BQ934

این لپ تاپ به پورت شبکه Ethernet 10/100/1000Mbps،  پورت HDMI مجهز می باشد. HDMI، یک عدد USB 3.1  ، یک عدد USB 3.0  و یک عدد USB 2.0 از دیگر پورت هایی می باشند که این دستگاه به آنها مجهز است. در نتیجه شما قادر هستید کلیه تجهیزات جانبی، نمایشگرها و پروژکتورهای خودتان را به لپ تاپ ایسول مدل Vivobook K571GT- BQ934 متصل نمایید. لازم به ذکر است که این کار می توانید بدون متحمل شدن زحمت و یا رو به رو شدن با مشکل خاصی انجام دهید.

مشخصات دیگر لپ تاپ مدل Vivobook K571GT- BQ934 ایسوس

یکی دیگر از مشخصات و ویژگی های لپ تاپ ایسوس مدل Vivobook K571GT- BQ934 این می باشد که برای بازی، کاربری مالتی مدیا و کاربری عمومی توسط شرکت ایسوس طراحی و تولید شده است. کاربران با استفاده از این لپ تاپ می توانید بهترین لحظات را هنگام بازی کردن تجربه نمایند. شرکت ایسوس لپ تاپ را به همراه اقلامی از جمله شارژر، کیف و ماوس در اختیار کاربران قرار می دهد.

لپ تاپ ایسوس مدل Vivobook K571GT- BQ934

یکی دیگر از مواردی که باید در مورد دستگاه Vivobook K571GT- BQ934 به آن اشاره کنیم بهره نبردن از سیستم عامل می باشد. این محصول یک کیبورد با نور پس زمینه  دارد. بلندگوهای داخلی استریو با تکنولوژی Dolby Audio ساخته شده توسط شرکت Harman kardon از مشخصات اسپیکر این دستگاه می باشند. این محصول دارای وبکم بوده و بدون درایو نوری است.

لپ تاپ ایسوس مدل Vivobook K571GT- BQ934 یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین محصولات شرکت ایسوس می باشد. برخوردار بودن از صفحه نمایش فوق العاده و امکانات پیشرفته باعث شده است تا در میان کاربران به عنوان یکی از با کیفیت ترین دستگاه ها شناخته شود.

کاربران باید این نکته را مورد توجه قرار دهند که لپ تاپ Vivobook K571GT- BQ934 ایسوس درست همانند هر دستگاه دیگری ممکن است از نظر صفحه نمایشگر، باتری، سخت افزاری و غیره آسیب ببیند. در صورتی که قطعات این دستگاه توسط افراد غیر مجرب و کسانی تعمیر شود که در این زمینه تخصص کافی ندارد بدون شک کارایی آن با مشکل مواجه خواهد شد.

به همین جهت توصیه می شود برای تعمیر آن به نمایندگی ایسوس مراجعه نمایید. این نمایندگی علاوه بر تعمیر لپ تاپ ایسوس  قطعات اورجینال و با کیفیت را جایگزین قطعات معیوب و از کار افتاده می کند. این در حالی است که تعمیرکاران غیر حرفه ای از قطعات اصلی استفاده نمی کنند.

 

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در pinterest
اشتراک گذاری در email

No Comments

پیام بگذارید

درخواست تعمیر لپ تاپ