لپ تاپ ایسوس مدل VivoBook K570UD می تواند بهترین گزینه برای طرفدارن بازی های سنگین و کار های گرافیکی حرفه ای باشد که البته در این زمینه می توان آن را یک محصول بی رقیب از نظر قیمت و امکانات دانست.

هر چند این محصول را نمی توان با قدرت های بزرگ و پرچمداران لپ تاپ امروزی مقایسه نمود اما از نظر کارایی به دلیل داشتن یک پردازنده ی مرکزی و گرافیکی قوی و البته میزان رم مناسب می تواند رضایت بالای مشتریان را جذب نماید.

ما در این مطلب در نمایندگی ایسوس قصد داریم مشخصات فنی و ویژگی های لپ تاپ ایسوس مدل VivoBook K570UD را در اختیار شما کاربران قرار دهیم .

 

بررسی ساخت و طراحی لپ تاپ ایسوس مدل VivoBook K570UD

لپ تاپ ایسوس مدل VivoBook K570UD

لپ تاپ های ایسوس از جمله این مدل همواره حرف های زیادی برای گفتن از نظر طراحی و زیبایی ظاهری داشته اند و همین مسئله باعث استقبال بالای مشتریان از این مدل شده است.

در ساخت این مدل سعی شده است تا رنگ بندی جذابی به کار برده شود و البته طراحی و خلاقیت هایی که در ساخت آن به کار برده شده است می تواند نظر هر مخاطبی را هنگام خرید جلب نماید.

مهم ترین موضوعی که در مورد طراحی لپ تاپ ایسوس مدل VivoBook K570UD می توان به آن اشاره نمود، وزن سبک این لپ تاپ می باشد.

این موضوع به دلیل استفاده از پلاستیک در ساخت لپ تاپ بوده که البته این پایان ماجرا نیست و ظرافت و ضخامت کم محصول نیز می تواند جلب توجه نماید.

با توجه به اینکه صفحه نمایش محصول دارای اندازه ی 15.6 اینچی است، می توان وزن 1.9 کیلوگرمی آن را در میان رقبا با این اندازه ی نمایشگر بسیار مناسب و قابل توجه باشد.

طراحی محصول به گونه ای است که کاربران بتوانند آن را در محیط های مختلف بر روی دست خود گرفته و با آن کار نمایند.

نمایشگر 15.6 اینچی لپ تاپ ایسوس مدل VivoBook K570UD از پنل های IPS بر روی خود استفاده می کند که این موضوع می تواند به کاربران کمک نماید تا از زاویه های مختلف کیفیت بالایی را بر روی نمایشگر مشاهده نمایند.

علاوه بر این پنل های به کار رفته اجازه بازتاب نور خورشید بر روی سطح لپ تاپ را نمی دهند.

تصاویر نمایش داده شده بر روی این صفحه از نوع FULL HD می باشند که زنده بودن تصاویر و جذابیت رنگ ها را به مشتریان هدیه می دهد.

 

سخت افزار قوی و مناسب بازی و کار های گرافیکی حرفه ای

لپ تاپ ایسوس مدل VivoBook K570UD

لپ تاپ ایسوس مدل VivoBook K570UD در کانفیگ های مختلفی به بازار ارائه شده است تا مشتریان بتوانند مناسب با نیاز خود یکی از نسخه ها را خریداری نمایند.

برای این لپ تاپ از پردازنده ی مرکزی core i7 و core i5 در مدل های پرقدرت استفاده شده است که می تواند به کاربران کمک نماید تا نرم افزار های با حجم بالا را با سرعت بسیار مناسبی حتی به صورت همزمان روی دستگاه اجرا نمایند.

علاوه بر این برای پردازنده ی گرافیکی این لپ تاپ از پردازنده ی قوی شرکت انویدیا استفاده شده است.

این پردازنده که مدل آن GeForce GTX 1050 می باشد به عنوان یک پردازنده قوی می تواند کارایی لپ تاپ را برای اجرای کار های گرافیکی حرفه ای و بازی های نیمه سنگین بالا ببرد.

کارشناسان بخش نمایندگی لپ تاپ ایسوس این پردازنده ی گرافیکی دارای 4 گیگابایت حافظه ی اختصاصی است که در میان لپ تاپ های هم رده ای می تواند این لپ تاپ را متمایز نماید.

همچنین این مدل از یک ترابایت حافظه ی داخلی در کنار 256 گیگابایت از نوع SSD بهره می برد تا کاربران بتوانند فایل های مورد نیاز خود را بدون نیاز به وسایل جانبی ذخیره نمایند.

برای این مدل نیز حافظه ی رم 8 یا 12 گیگابایتی در نظر گرفته شده است که می تواند باعث کارایی بالا و قدرت آن در اجرای دستورات مختلف شود.

پس می توان گفت لپ تاپ ایسوس مدل VivoBook K570UD می تواند یکی از لپ تاپ های پرسرعت و با کیفیت ایسوس باشد که برای انجام کار های تخصصی مشکلات شما برای هنگ کردن یا سرعت کم اجرای نرم افزار ها را از بین می برد.

 

دیگر ویژگی ها  و ارزش اقتصادی لپ تاپ ایسوس مدل VivoBook K570UD

لپ تاپ ایسوس مدل VivoBook K570UD

تاچ پد دستگاه با پشتیبانی از فرمان های چند لمسی و همچنین کیبورد آن با ارتفاع مناسب کلید ها می تواند نیاز های کاربران برای کار با دستگاه یا تایپ کردن بر روی آن را به خوبی برطرف نماید.

از امکانات ارتباطی لپ تاپ ایسوس مدل VivoBook K570UD می توان به موارد زیر اشاره نمود.

یک پورت HDMI

یک پورت شبکه

یک پورت USB3.0

دو پورت USB2.0

باتری دستگاه نیز می تواند تا 9 ساعت برای کاربری های مختلف این لپ تاپ را روشن نگه دارد.

بلوتوث داخلی، شبکه بی سیم وای فای 5، اسپیکر قوی برای پخش صدا با قدرت و وضوح بالا، وب کم و …

کارشناسان بخش تعمیرات لپ تاپ گیمینگ ایسوس معتقدند از دیگر ویژگی های کاربردی این لپ تاپ می باشند که در کنار قیمت مناسب می تواند هر کاربری را برای خرید این محصول ترغیب نماید.

با توجه به ویژگی های سخت افزاری و سرعت و قدرت بالای آن در اجرای برنامه ها و البته پردازنده ی گرافیکی قوی این لپ تاپ را یک خرید با ارزش اقتصادی دانست.

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در pinterest
اشتراک گذاری در email

No Comments

پیام بگذارید

درخواست تعمیر لپ تاپ