لپ تاپ ایسوس k42

لپ تاپ ایسوس k42 یکی از مدل های قدیمی شرکت ایسوس است که به دلیل امکانات پایه ای مناسبی که دارد برای کاربری های عمومی و به خصوص دانشجویان و کارمندان بسیار مناسب می باشد.

این لپ تاپ در ساختار خود از پردازنده شرکت اینتل و گرافیک انویدیا استفاده می کند و امکانات ارتباطی آن به خوب این اجازه را به کاربران می دهد تا بتوانند با دیگر تجهیزات ارتباط برقرار نمایند.

 

پشتیبانی کامل از لپ تاپ ایسوس k42 و تعمیرات آن

لپ تاپ ایسوس k42

با توجه به اینکه ایسوس یکی از بهترین برند ها در زمینه تولید انواع لپ تاپ های مدرن است و جدیداً از فناوری های نوینی برای نمایشگر های دوگانه استفاده می کند، این مدل قدیمی یعنی لپ تاپ ایسوس k42 از لیست تولیدات این برند خارج شده است.

این برند اما همواره به پشتیبانی از محصولات تولید شده خود شهرت داشته است و این امر در کشورمان توسط نمایندگی ایسوس انجام می شود.

در این مرکز تمامی مدل های مختلف لپ تاپ ایسوس از جمله همین مدل به صورت کامل پشتیبانی شده و تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری آن با بهترین تجهیزات انجام می شود.

تعمیرکارانی که در قسمت تعمیر لپ تاپ های ایسوس فعالیت می کنند با دانش روز و استفاده از بهترین ابزار ابتدا به بررسی و عیب یابی دستگاه که مهم ترین مرحله در تعمیرات این مدل می باشد، می پردازند و سپس ایرادات سخت افزاری و نرم افزاری دستگاه را برطرف می کنند.

از جمله مهم ترین نکات در مورد تعمیرات لپ تاپ ایسوس k42 را می توان استفاده از قطعات اصلی و اورجینال توسط مرکز نمایندگی ایسوس در صورت خراب شدن یک قطعه دانست.

همچنین در پایان تعمیرات این مدل به مشتری علاوه بر فرصت تست، یک گارانتی معتبر تعمیر نیز ارائه می شود.

به همین دلیل کسانی که از این مدل قدیمی برای کاربری های عمومی خود استفاده می کنند نگرانی در صورت بروز هرگونه مشکل اعم از هنگ کردن دستگاه، بالا نیامدن آن، شکستن قسمت های مختلف مانند قاب نمایشگر و … به خود راه ندهند زیرا خدمات با کیفیت مرکز با بالاترین سرعت و کمترین هزینه انجام می شود.

 

بررسی ویژگی های ظاهری لپ تاپ ایسوس k42

مشخصات فنی و تعمیر لپ تاپ ایسوس k42

استفاده از پلاستیک مانند دیگر لپ تاپ های ساخته شده توسط ایسوس علاوه بر طراحی زیباتر باعث سبک تر شدن این لپ تاپ شده و همچنین کار کردن با این لپ تاپ و جا به جایی آن آسان تر شده است.

این برند در ساخت کیبورد از کیبورد جزیره ای با ارگونومی بسیار بالا استفاده نموده است تا کاربرانی که از لپ تاپ ایسوس مدل k42 برای تایپ استفاده می کنند بتوانند به راحتی و با سرعت بالا پروژه های خود را با آن به پایان برسانند.

کیفیت بدنه در نمایشگر 14 اینچی لپ تاپ نیز به خوبی مشاهده می شود و از این نمایشگر و بدنه انتظار وزن 2.2 کیلوگرمی واقعا کمی سخت به نظر می آید که ایسوس به خوبی این موضوع را به انجام رسانده است.

نمایشگر های 15.6 اینچی و بالاتر معمولاً برای انجام بازی و یا کاربری مالتی مدیا مورد استفاده قرار می گیرند که می تواند در مورد این لپ تاپ نیز صادق باشد.

البته نباید با توجه به پردازنده مرکزی دستگاه انتظار اجرای بازی های سنگین و مدرن را از این لپ تاپ داشته باشیم.

تاچ پد لمسی دستگاه نیز با حساسیت بالا و البته جانمایی مناسب به کاربری بالاتر دستگاه کمک می کند.

 

پردازنده مرکزی و بررسی قدرت و سرعت

لپ تاپ ایسوس k42

هر چند امروزه شاهد استفاده از پردازنده های خیلی قوی در ساختار لپ تاپ های ایسوس هستم اما لپ تاپ ایسوس k42 نیز در میان لپ تاپ های هم رده ای خود از پردازنده مرکزی قوی برخوردار است تا بتواند نیاز های کاربران برای اجرای نرم افزار های مختلف را برآورده نماید.

طبق بررسی های ما در نمایندگی ایسوس این پردازنده core i5 از مدل 450M بوده و در کنار یک رم 4 گیگ به کاربران کمک می کند تا بتوانند کارایی بالای را در کنار راندمان و سرعت در اجرای نرم افزار های مختلف شاهد باشند.

پردازنده مورد نظر در کنار خود و برای اجرای نرم افزار های گرافیکی از یک پردازنده گرافیکی شرکت انویدیا در مدل GeForce310 استفاده می کند.

این کارت گرافیک دارای حافظه مجزا یک گیگابایتی بوده و به شما این اجازه را می دهد تا به عنوان یک فرد حرفه ای با لپ تاپ به طراحی فکر کنید.

البته دستگاه بازی های نیمه سنگین را نیز به خوبی اجرا می کند و حس کاربری جذابی به مشتریان القا می کند.

برای ذخیره سازی فایل ها و برنامه های مختلف بر روی این مدل از یک حافظه داخلی 500 گیگ استفاده شده است که می تواند فضای کافی را در اختیار شما قرار دهد.

از دیگر امکانات کاربردی لپ تاپ ایسوس k42 می توان به موارد زیر اشاره نمود.

پورت شبکه

پورت HDMI

پورت USB2.0

درایور نوری

باتری 6 سلولی

وب کم

بلوتوث

قابلیت پشتیبانی از اتصال بی سیم وای فای

کارت خوان

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در pinterest
اشتراک گذاری در email

2 نظرات

پیام بگذارید

درخواست تعمیر لپ تاپ