ریکاوری هارد لپ تاپ ایسوس

یکی از بدترین اتفاقاتی که می تواند برای هر فرد بیفتد خراب شدن هارد داخلی و هارد اکسترنال لپ تاپ و پریدن کلیه اطلاعات و پروژه های آن می باشد. با توجه به دغدغه های بسیار زیادی که افراد در زمینه ریکاوری هارد لپ تاپ ایسوس داشتند ضمن بیان اینکه تمامی خدمات مربوط به ریکاوری مدل های مختلف هارد به صورت اکسترنال و اینترنال برای لپ تاپ های ایسوس در نمایندگی این برند با استفاده از جدیدترین و به روز ترین ابزار و تجهیزات مانند p3000 انجام می شود در ادامه مطلب قصد داریم تا نکاتی را در مورد روش های مختلف تعمیر و یا ریکاوری اطلاعات هارد لپ تاپ را مورد بررسی قرار دهیم و البته چند نکته را نیز برای جلوگیری از این مشکلات و دغدغه ها با شما در میان بگذاریم.

 

دلایل خراب شدن هارد لپ تاپ ایسوس

شاید تصور اولیه بسیاری از افرادی که از مدل های مختلف لپ تاپ ایسوس استفاده می کنند این باشد که فقط در صورت وارد شدن ضربات محکم به بدنه دستگاه و به خصوص هارد و یا افتادن لپ تاپ از ارتفاع، شاهد خراب شدن و آسیب دیدن هارد دستگاه خواهیم بود اما باید بگوییم که این یک تصور کاملاً غلط است و مدل‌های مختلف هاردی که بر روی لپ تاپ نصب می‌شوند ممکن است بر اثر عواملی مانند بستن در لپ تاپ و یا حتی تکان خوردن و حتی جابجایی‌های لپ تاپ دچار خرابی شده و اطلاعات آن‌ها دیگر قابل خواندن بر روی لپ تاپ شما نباشد.

بهتر است بدانید که اگر لپ تاپ شما روشن باشد تاثیر ضرباتی که به دستگاه وارد می شود بر روی هارد چند برابر خواهد بود و به همین دلیل در بسیاری از موارد توصیه می‌شود که برای جلوگیری از خراب شدن هارد لپ تاپ ایسوس حتماً لپ تاپ را در حالت روشن بسته و باز نکنید.

ریکاوری هارد لپ تاپ ایسوس

در صورتی که شما به دلایل مختلف فیزیکی و یا ریختن آب یا مایعات و دلایل دیگری دچار خرابی شده و اطلاعات شما به صورت کامل نمایش داده نمی شود باید حتماً به افراد متخصص در نمایندگی ایسوس مراجعه نموده و تمامی مشکلات مربوط به لپ تاپ خود را با آنها در میان بگذارید تا بتوانند عملیات ریکاوری هارد لپ تاپ ایسوس را در شرایط مختلفی که در ادامه به آنها اشاره می‌کنیم انجام دهند.

 

حالت اول

زمانی که هارد شما خراب شده باشد و اطلاعات در دسترس نباشند اطلاعات شما بر روی سیستم لپ‌تاپ شما نمایش داده نشوند. در این حالت با استفاده از دستگاه های مخصوص و روشهای پیچیده می توان به اطلاعات بر روی هارد دسترسی پیدا کرد و می ‌توان به راحتی عملیات ریکاوری هارد را انجام داد.

در برخی از موارد زمانی که تیم نمایندگی Asus برای عملیات ریکاوری هارد لپ تاپ ایسوس در این حالت اقدام کرده است و به اصطلاح آن را تعمیر کرده است علاوه بر بازگردانی اطلاعات بر روی هارد خود هارد نیز به حالت اولیه و قبل از خرابی برگشت است.

 

ریکاوری هارد لپ تاپ ایسوس با جراحی هارد

در برخی از حالات ممکن که بسیاری از مشتریان ما نیز با آن روبرو بوده اند ممکن است هارد شما به حد آسیب دیده باشد که اطلاعات روی سطح آن حتی با دستگاه هم قابل خواندن باشد اما نتیجه امیدوارکننده در اینجا این است که سطح هارد سالم بوده و ضربات وارد شده با آن باعث خرابی فیزیکی بر روی هارد نصب شده است.

برای ریکاوری هارد لپ تاپ ایسوس در این حالت باید از روش جراحی هارد استفاده کرد و پس از اینکه اطلاعات بر روی هارد قابل خواندن شد آن را به دستگاه وصل کرده و اطلاعات را بازخوانی کرد و بر روی یک حافظه سالم و مطمئن ذخیره کرد.

این نکته را نیز در نظر داشته باشید که در این حالت نیز امکان بازیابی و ریکاوری هارد لپ تاپ ایسوس به صورت کامل وجود دارد.

ریکاوری هارد لپ تاپ ایسوس در نمایندگی ایسوس

در حالت های مختلف دیگری اگر هارد به طور کلی آسیب دیده و اطلاعات روی آن نیز به هیچ روش قابل خواندن نباشد، به هیچ وجه نمی‌توانید هارد را ریکاوری کنید و اطلاعات بر روی آن را مجدداً بر روی هارد دیگری را برای خود هارد داشته باشید.

به طور کلی می توانیم بگوییم که تعمیرات هارد لپ تاپ ایسوس در بخش تعمیرات نرم افزاری هارد یعنی فریموری و تعمیر خرابی های فیزیکی انجام می شود. برای هر کدام از این تعمیرات لپ تاپ ایسوس  تجهیزات و ابزار بسیار به روز و پیشرفته در نظر گرفته شده است و البته تیم فنی و تخصصی که آشنایی کاملی با ریکاوری هارد لپ تاپ ایسوس دارند برای این کار در نظر گرفته شده است تا با استفاده از ریکاوری هارد تواند اطلاعات از دست رفته شما را دوباره بازگردانی کنند.

 

جلوگیری از ریکاوری هارد لپ تاپ ایسوس

برای این که بتوانید از خراب شدن هارد لپ تاپ خود جلوگیری کنید و در واقع هیچ نیازی به ریکاوری هارد لپ تاپ ایسوس نداشته باشید بهتر است چند نکته را در مورد هارد های اینترنال و حتی هارد های اکسترنال بر روی لپ تاپ خود رعایت کنید تا به مرور زمان دچار مشکلات شده و خرابی آنها باعث از بین رفتن همه اطلاعات شما نشود که در برخی از موارد ممکن است هزینه‌های بسیار زیادی را برای شما به همراه داشته باشد.

اولین و مهمترین نکته در مورد هارد اینترنال و هارد اکسترنال این است که آنها را از خطراتی مانند ضربه خوردن و یا افتادن دور کنید و حتی امکان شرایط نگهداری و مراقبت از لپ تاپ به هارد اکسترنال خود را به گونه ای انجام دهید که به هیچ عنوان ضربه‌ای به آنها وارد نشود زیرا ممکن است وارد شدن این ضربات به هارد لپ تاپ باعث خرابی و پرش اطلاعات شما شود.

نکته مهمی که در بالا نیز به آن اشاره کردیم این است که اگر می‌خواهید نیاز به ریکاوری هارد لپ تاپ ایسوس داشته باشید به هیچ عنوان درب لپ تاپ را به خصوص زمانی که لپ‌تاپ شما روشن است محکم نبندید. علاوه بر این زمانی که لپ‌تاپ شما روشن است و از آن استفاده می کنید به هیچ عنوان لپ تاپ خود را جابجا نکنید.

نکته امنیتی دیگری که باید در مورد هارد اینترنال لپ تاپ ایسوس خود در نظر داشته باشید این است که همیشه یک نسخه بکاپ بر روی فضای ابری یا بر روی هارد های اکسترنال داشته باشید.

ریکاوری هارد اکسترنال

ریکاوری هارد لپ تاپ ایسوس فقط مخصوص هارد اینترنال نیست و مشکلاتی که برای هارد اکسترنال مانند آب خوردگی و یا ضربه و همچنین نوسانات احتمالی برق در هنگام وصل کردن به سیستم های دیگر به وجود می آید باعث می شود تا این هارد های اکسترنال نیز در برخی از موارد دچار مشکل شده و اطلاعات شما بر روی آن از بین برود.

نکته مهمی که در مورد تعمیر و ریکاوری هارد در نظر بگیریم این است که استفاده از خدمات یک مرکز مطمئن و معتبر و دستگاه و تجهیزات پیشرفته که در اختیار افراد متخصص قرار گرفته است باعث می شود که عملیات ریکاوری با درصد اطمینان بسیار بالاتری انجام شود.

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در pinterest
اشتراک گذاری در email

No Comments

پیام بگذارید

درخواست تعمیر لپ تاپ