تعمیر لپ تاپ ایسوس x540

نمایندگی ایسوس در تهران خدمات کاملی را برای تعمیر لپ تاپ های سری X این برند انجام می دهد و با توجه به اینکه تعمیر لپ تاپ ایسوس x540 یکی از مهم ترین دغدغه های مشتریان است، بخش خاصی را برای تعمیر این محصول در نظر گرفته است.

تعمیرات در دو بخش سخت افزاری و نرم افزاری انجام می شود و با توجه به کاربری عمومی که این محصول برای مشتریان دارد، سعی شده است تا سرعت بالایی در کنار کیفیت بالا که از خدمات همیشگی مرکز است در نظر گرفته شود تا نیاز مشتریان در سریع ترین زمان ممکن برطرف شود.

در ادامه نگاهی داریم به اینکه چرا مشتریان برای خرید این محصول اقدام می کنند و در صورت بروز هر گونه مشکل چرا باید به نمایندگی ایسوس اعتماد کرده و از خدمات ویژه آن استفاده نمایند.

 

بررسی امکانات ظاهری و سخت افزاری دستگاه

تعمیر لپ تاپ ایسوس x540
تعمیر لپ تاپ ایسوس x540

سری X لپ تاپ های ایسوس به دلیل همه کاره بودن توانستند بعد از سال 2014 به سرعت فروش بالایی را به دست آورند.

ایسوس در ساخت این سری و به خصوص لپ تاپ ایسوس x540 نسبت به مدل های هم رده ای هیچ تغییری ایجاد نکرده است و فقط از بدنه پلاستیکی مقاوم در ساخت آن ها بهره برده است.

این بدنه مقاوم پلاستیکی باعث می شود تا وزن دستگاه پایین آمده و البته یکی از مهم ترین فاکتور ها یعنی قیمت لپ تاپ نیز نسبت به مدل های مشابه کمتر شود.

همین عوامل دست به دست هم داده تا این مدل به عنوان یکی از مدل های میان رده ای و محبوب ایسوس مطرح شود.

قاب پشتیی و روکش در نظر گرفته شده برای اطراف کیبورد کاملاً برس خورده بوده و علاوه بر عدم جذب اثر انگشت، حس لپ تاپ های بالا رده ای ساخته شده از فلز را به مشتریان القا می کند.

هر چند اکثر لپ تاپ های 15.6 اینچی بین 2.1 تا 2.4 وزن دارند اما این مدل به دلیل استفاده از بدنه پلاستیکی و ساختار مناسب توانسته است وزن خود را به 1.9 کیلوگرم برساند که برای این ابعاد عدد بسیار قابل توجهی است.

نمایشگر به کار رفته در اندازه 15.6 اینچی از فناوری TN در ساختار خود بهره می برد و تصاویر را با کیفیت HD به مشتریان نمایش می دهد.

کیبورد جزیره ای به کار رفته در هنگام استفاده برای انجام پروژه ها سرعت بالا و درصد خطای بسیار پایینی را دارد.

 

امکانات ارتباطی دستگاه

تعمیر لپ تاپ ایسوس x540

از نظر امکانات ارتباطی نیز می توان امتیاز خوبی به این محصول داد.

هر چند در تعمیر لپ تاپ ایسوس x540 یکی از مواردی که ممکن است دچار خرابی شده و نیاز به تعویض داشته باشد همین پورت های ارتباطی دستگاه هستند که با قطعات اصلی و اورجینال شرکت ایسوس تعویض می شوند.

در کنار یک پورت USB 3.1 و یک پورت USB 2.0 می توان از پورت های ارتباطی HDMI و یا پورت شبکه نیز برای برقراری و تبادل اطلاعات و فایل ها با این دستگاه استفاده نمود.

لپ تاپ ایسوس x540 در ساختار خود از درایو نوری نیز استفاده می کند.

وجود درگاه USB Type-C به شما کمک می کند تا برای اتصال به دستگاه های جدید و تلفن های هوشمند نیازی به مبدل در این زمینه نداشته باشید.

برای ارتباطات اینترنتی نیز یک وب کم در بالای قاب نمایشگر قرار گرفته است.

 

بررسی قدرت و سرعت لپ تاپ ایسوس x540

لپ تاپ ایسوس x540 در کانفیگ های مختلفی به بازار ارائه شده است تا مشتریان بتوانند با توجه به نیاز و هزینه هایی که مد نظرشان است، این محصول را خریداری و استفاده نمایند.

تنوع سخت‌افزاری در این سری از لپ ‌تاپ‌ ها بسیار زیاد است و به همین دلیل می‌توانند نیاز اکثر کاربران را پوشش دهند. از پردازنده ‌های Celeron‍ تا Core i5 شرکت اینتل در این مدل‌ها وجود دارند.

برای این مدل حافظه رم 4 گیگ و داخلی 500 گیگ نیز در نظر گرفته شده است.

مدل‌هایی که از پردازنده‌ مرکزی سری Pentium استفاده می‌کنند، تنها مناسب عملیات و کار های عمومی مانند گشت و گذار در اینترنت هستند.

ولی مدل‌هایی که به پردازنده‌های Core i5 با تراشه ‌های گرافیک GeForce  شرکت انویدیا مجهز شده‌اند، می‌توانند برای ویرایش عکس و ویدیو، برنامه‌نویسی و بازی های نیمه سنگین استفاده شوند.

تعمیر لپ تاپ ایسوس x540

تعمیر لپ تاپ ایسوس x540

تعمیر لپ تاپ ایسوس x540 در دو بخش سخت افزاری و نرم افزاری انجام می شود.

در بخش سخت افزاری از دستگاه ها و تجهیزات کاملاً به روز و پیشرفته برای عیب یابی اولیه و تعمیر استفاده می شود که می تواند تضمین کننده کیفیت بالای تعمیرات لپ تاپ ایسوس باشد.

همچنین در صورت نیاز می توانید لوازم جانبی این سری را با کمترین قیمت و به صورت اصل و اورجینال از نمایندگی ایسوس تهیه کنید.

بعد از اینکه در مرحله تست از سلامت دستگاه و همچنین برطرف شدن مشکل آن اطمینان پیدا کردید می توانید از گارانتی معتبر تعمیر نیز برای پشتیبانی از خدمات انجام شده استفاده نمایید.

 

 

 

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در pinterest
اشتراک گذاری در email

No Comments

پیام بگذارید

درخواست تعمیر لپ تاپ