اگر با توجه به قیمت مناسب لپ تاپ ایسوس x550 در سطح بازار یکی از کانفیگ های مختلف این مدل را خریداری نموده اید، به هیچ وجه نگران پشتیبانی و تعمیرات آن نباشید زیرا تیم تخصصی و فنی نمایندگی ایسوس به راحتی همه مکشلات مربوط به این دستگاه ها را برطرف می کنند.

متاسفانه هر چند کیفیت این دستگاه ها بالا می باشد و از ساختار بسیار خوبی نیز برخوردار هستند اما به لایل مختلف شاهد خرابی زیاد این مدل هستیم که در این مرکز به راحتی رفع مشکل می شوند.

 

لپ تاپ ایسوس x550

لپ تاپ ایسوس x550

ایسوس به عنوان یکی از برترین برند های تولید لپ تاپ های با کیفیت سری x خود را در مدل های مختلفی به بازار عرضه نموده است.

این سری با کاربری عمومی و مناسب برای پروژه های شخصی و اداری به بازار معرفی شده اند و از جمله بهترین مدل های آن ها می توان به لپ تاپ ایسوس x550 اشاره نمود.

این مدل می تواند علاوه بر کارایی بالایی که دارد کیفیت و تصاویر با وضوح بالایی را در اختیار کاربران قرار دهد و از این نظر می توان آن را در ردیف لپ تاپ های بزرگ امروزی قرار داد.

هر چند این مدل و کانفیگ های مختلف آن دیگر توسط شرکت ایسوس تولید نمی شوند اما هنوز هم شاهد استقبال بسیار زیاید مشتریان از آن هستیم و همین مورد می تواند نشان دهنده ی کارایی بالای دستگاه باشد.

از نظر ظاهری لپ تاپ ایسوس x550 از همان روال قبلی دیگر محصولات ایسوس یعنی بدنه فلزی بهره برده است و نمایشگر مدل های مختلف آن در سایز 15 اینچ طراحی شده است.

با توجه به اینکه در نمایشگر hd این محصول شاهد استفاده از فناوری tft هستیم می توان گفت کیفیت تصاویر و همچنین بازری کردن یا وب گردی در این لپ تاپ برای هر کاربری بالا خواهد بود.

ظاهر دستگاه به گونه ای است که در همان نگاه اول کاربران مختلف را به دلیل زیبایی و شیک بودن به سمت خود می کشاند.

 

قیمت مناسب و سرعت و قدرت دستگاه

لپ تاپ ایسوس x550

یکی از مهم ترین شاخصه های لپ تاپ ایسوس x550 را شاید بتوان قیمت مناسب و ارزش اقتصادی بالای آن دانست.

در ساخت این محصول از پردازنده های مرکزی و گرافیکی برند هیا معتبری مانند اینتل و انویدیا استفاده شده است که کیفیت محصولات آن ها بر همگان ثابت شده است.

این کیفیت باعث شده است تا شاهد سرعت و قدرت مناسب با قیمت و البته امکانات در کانفیگ های مختلف باشیم.

مشتریان می توانند ابتدا با توجه به امکانات هر مدل و سپس براساس قیمت و هزینه ای که مد نظر دارند برای خرید یکی از کانفیگ های لپ تاپ ایسوس x550 اقدام نمایند.

کیفیت ساختاری و نرم افزاری بالا در کنار سرعت و قدرت مناسب هر مدل می توان باعث بالا رفتن ارزش اقتصادی آن نیز شود که این محصول نیز از این قائده مستثنی نیست.

در لپ تاپ ایسوس x550 از پورت های ارتباطی مختلفی استفاده شده است تا کاربران بتوانند به راحتی و با توجه به نیاز خود به برقراری ارتباط با سایر تجهیزات، دستگاه ها و وسایل جانبی بپردازند.

ازجمله این پورت ها می توان به پورت HDMI، پورت USB2.0 و پورت USB3.1 یا USB Type-C اشاره نمود.

در این دستگاه البته می توان از امکانات دیگری مانند بلوتوث و یا شبکه بی سیم وای فای نیز استفاده نمود تا ارتباط بهتری داشته باشیم.

لپ تاپ ایسوس x550 در کانفیگ های مختلف به یک دوربین با کیفیت HD مجهز شده است تا بتوان از این طریق ارتباطات ویدیوی را با کیفیت مناسب برقرار نمود.

 

تعمیرات لپ تاپ ایسوس x550

لپ تاپ ایسوس x550

جدا از کیفیت و ساختاری مناسبی که این محصول دارد، مشتریانی وجود دارد که از خرابی های متعدد این دستگاه و عدم وجود پشتیبانی درست و تخصصی برای آن در کشور گله مند هستنید.

به همین دلیل تیم فنی و تخصصی مرکز تعمیرات لپ تاپ ایسوس سعی کرده است نگاه ویژه ای به این محصول خوش ساخت شرکت ایسوس داشته و بخش خاصی در تعمیرات را برای رفع مشکلات این دستگاه در نظر بگیرد.

در این بخش بهترین تیم فنی با استفاده از ابزار روز ابتدا محصول مورد نظر را عیب یابی نموده و سپس در دو قسمت تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری برای تعمیر آن اقدام می نمایند.

خرابی های متعدد این لپ تاپ می تواند در صورت عدم رسیدگی به موقع باعث خراب شدن دیگر بخش های دستگاه نیز شده و باعث صدمات مختلفی به آن شوند.

پس برای جلوگیری از هزینه های کلان تر بهتر است در صورت بروز مشکل این دستگاه را به تیم پشتیبانی و فنی مرکز ما در نمایندگی ایسوس بسپارید تا بتوانید در سریع ترین زمان ممکن مشکل خود را برطرف نمایید.

در صورت نیاز برای تعویض قعطات معیوب و خراب شده دستگاه از قطعات اصلی و اورجینال شرکت استفاده می شود تا بتواند کارایی بسیار بالایی از خود در محیط نشان دهد.

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در pinterest
اشتراک گذاری در email

No Comments

پیام بگذارید

درخواست تعمیر لپ تاپ