لپ تاپ 15 اینچی ایسوس مدل R5665JF-EJ048

لپ تاپ 15 اینچی ایسوس مدل R5665JF-EJ048 یکی از لپ تاپ های بسیار ظریف می باشد که در سال 2020 توسط شرکت ایسوس عرضه گردید. این لپ تاپ به دلیل برخوردار بودن از وزن سبک و صفحه نمایش با کیفیت توجه تعداد زیادی از کاربران را به خود جلب نموده است. علاوه براین دارای سخت افزاری مناسب و قیمت مقرون به صرفه می باشد. همین موضوع باعث شده است تا قادر باشد با لپ تاپ های میان رده ای در سایر برندها به شدت رقابت کند. خوب است بدانید که مناطق دیگر دنیا این لپ تاپ را با نام مدل مدل X515 می شناسند. به منظور آشنایی بیشتر با این دستگاه محبوب در ادامه مطلب قصد داریم مشخصات فنی آن را به طور جامع مورد بررسی و ارزیابی قرار دهیم.

تکنولوژی E-A-R HDD

لپ تاپ 15 اینچی ایسوس مدل R5665JF-EJ048 برای اینکه بتواند از اطلاعات کاربران به طور کامل در برابر ضربات مختلف محافظت کرده و همچنین میزان شوک تکنولوژی را پایین آورد  E-A-R HDD را مورد استفاده قرار داده است. همچنین شاسی آن به گونه ای تقویت شده که امکان تایپ راحت و آسان را برای کاربران فراهم می کند.

افزایش ارزش خرید لپ تاپ  ایسوس مدل R5665JF-EJ048 با سخت افزاری فوق العاده که در آن به کار رفته است باعث افزایش طول عمر و کیفیت و کارایی آن شده است. ایسوس علاوه بر امکانات مختلف برای این محصول سخت افزاری خوبی مورد استفاده قرار داده است. سخت افزاری لپ تاپ  ایسوس مدل R5665JF-EJ048 با قطعات بسیار قدرتمند همراه می باشد. به همین دلیل ارزش خرید و انتخاب آن بیشتر شده است.

آیا طراحی لپ تاپ ایسوس مدل R5665JF-EJ048 با محصولات دیگر ایسوس تفاوت دارد؟

لازم به ذکر است که  لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس مدل R5665JF-EJ048 از نظر طراحی تقریبا مشابه لپ تاپ های ایسوس دیگر می باشد. شکل و ظاهر دستگاه دقیقا همانند محصولات دیگر ایسوس است. میزان کیفیت تولید و پلاستیکی که در بدنه محصول به کار رفته بسیار بالا بوده و حمل و جا به جایی آن را به آسانی می توان انجام داد. همچنین بدنه آن به گونه ای طرحی شده است که می توان آن را جزء لپ تاپ های رده بالا به حساب آورد. این بدنه دارای 32 میلی متر ضخامت و 2 کیلوگرم وزن می باشد.

طراحی صفحه کلید به صورت ارگونومیک

صفحه کلید لپ تاپ 15 اینچی ایسوس مدل R5665JF-EJ048 به صورت ارگونومیک طراحی شده است. اجرا نور پس زمینه آن به گونه ای می باشد که حتی در فضاهایی که نور کافی ندارند و یا کاملا بدون نور هستند می توانید به راحتی و آسانی و بدون نیاز به نور محیط با آن کار کنید. کیبورد آن ساختار محکم و یک تکه دارد و میزان فاصله بین دکمه های آن 1.4 میلی متر است. از این رو کاربران می توانند تایپ را به سهولت و در کوتاه ترین زمان ممکن انجام دهند.

 

 مشخصات صفحه نمایش لپ تاپ ایسوس مدل  R5665JF-EJ048

از آنجایی که  لپ تاپ 15 اینچی ایسوس مدل R5665JF-EJ048 از صفحه نمایش NanoEdge برخوردارمی باشد، از این رو شما می توانید کلیه تصاویر را به صورت عمیق و با وسعت زیاد مشاهده نمایید. صفحه نمایش فوق العاده و با کیفیت بالا این لپ تاپ به شما این امکان را می دهد تا جنبه های گوناگون را تماشا کنید. خوب است بدانید که صفحه FHD این محصول شرکت ایسوس، پوشش ضد تابش نور دارد. این ویژگی بازتاب نور بر صفحه دستگاه را تا حد قابل توجهی کاهش می دهد. در نتیجه کاربران قادر هستند هنگام کار کردن با لپ تاپ تمرکز بیشتری داشته باشند. لازم به ذکر است که صفحه نمایش این محصول ایسوس مات بوده و لمسی نمی باشد.

افزایش امنیت ایسوس R5665JF-EJ048

برای اینکه به سیستم لپ تاپ ایسوس مدل R5665JF-EJ048 دسترسی پیدا کنید تنها به لمس حسگر آن نیاز خواهید داشت. با لمس حسگرانگشت دستگاه می توانید از همه امکانات آن استفاده نمایید. قابل ذکر است که این ویژگی فوق العاده موجب بالا رفتن امنیت محصول شده است. به دلیل اینکه با داشتن حسگر اثرانگشت دیگر نیازی نیست که کاربران رمز عبور خود را تایپ کنند.

برخوردار بودن لپ تاپ ایسوس R5665JF-EJ048 از پورت های متنوع

لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس مدل R5665JF-EJ048 از چندین پورت متنوع برخوردار می باشد. شامل دو پورت USB 2.0 و یک پورت USB 3.0 و پورت هایHDMI, USB Type-C  می شود که بر روی لبه های آن وجود دارد. به وسیله این پورت ها امکان اتصال انواع تجهیزات جانبی به این دستگاه و استفاده از آنها بدون نیاز به هیچ نوع مبدل دیگر وجود دارد.

لپ تاپ 15 اینچی ایسوس مدل R5665JF-EJ048

پردازنده و حافظه لپ تاپ ایسوس R5665JF-EJ048

در مورد توانایی پردازنده  لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس مدل R5665JF-EJ048 باید گفته شود که دارای Intel Core i51035G می باشد. پردازنده این محصول انجام دادن پردازش های کاربران را تا حد معقول و نرمال دارد.. حافظه رم این لپ تاپ 8 گیگابایت بوده و از قابلیت ارتقاء حافظه برخوردار می باشد. درگاه حافظه  ایسوس  R5665JF-EJ048 میکرو  SD است.

لپ تاپ ایسوس مدل R5665JF-EJ048  دارای باتری تک سلولی می باشد و قابل جدا شدن نیست. میزان شارژدهی آن به مدت 1 الی 3 ساعت است.

در این مطلب سعی کردیم مشخصات فنی لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس مدل R5665JF-EJ048  را به طور دقیق و جامع مورد بررسی و ارزیابی قرار دهیم. این لپ تاپ یکی از با کیفیترین لپ تاپ ها می باشد که شرکت ایسوس آن را به صورت ظریف طراحی کرده است. از آنجایی که این دستگاه از سخت افزاری و قیمت مناسب برخوردار می باشد به همین جهت مورد استقبال تعداد زیادی از کاربران قرار گرفته است.

به خاطر داشته باشید که این لپ تاپ ایسوس مانند هر لپ تاپ دیگری ممکن است از نظر سخت افزاری و غیره دچار مشکل شود. در چنین مواقعی بهتر است به نمایندگی ایسوس مراجعه کنید. این نمایندگی کلیه خدمات خود را به دو صورت حضوری و یا از طریق ارسال پیک به مشتریان خود ارائه می دهد.

 

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در pinterest
اشتراک گذاری در email

No Comments

پیام بگذارید

درخواست تعمیر لپ تاپ