لپ تاپ ایسوس k571gt

لپ تاپ ایسوس k571gt از مدل های جدید و بالا رده ای شرکت ایسوس است که در کانفیگ های مختلفی به بازار ارائه شده است.

این لپ تاپ از نظر ظاهری به دلیل ضخامت کم نمایشگر و همچنین طراحی جذاب بدنه و کیبورد می تواند به راحتی مشتریان را برای خرید جذب نماید.

البته این روز ها قیمت لپ تاپ نوسانات بسیار زیادی دارد و شما نیاز دارید تا برای خریدی بهتر و مطمئن تر اطلاعات بسیار دقیقی در مورد هر مدل و کارایی آن داشته باشید.

در این مطلب در نمایندگی Asus در تهران قصد داریم ویژگی ها و امکانات لپ تاپ ایسوس k571gt را به طور کلی مورد بررسی قرار دهیم.

 

ضخامت و وزن مناسب

لپ تاپ ایسوس k571gt

ایسوس همواره در طراحی محصولات خود سلیقه شیک و جذابی به خرجی می دهد و برای این مدل نیز همین رفتار انجام شده است.

لپ تاپ مورد نظر هر چند از نظر وزن دارای وزن 2.30 کیلوگرمی است اما از نظر ابعاد و ضخامت می تواند یکی از شیک ترین لپ تاپ های بازار باشد که در تصاویر آن به خوبی مشخص است.

این لپ تاپ که بیشتر برای اجرای بازی های سنگین و نرم افزار های مخصوص طراحی یا تدوین فیلم مورد استفاده قرار می گیرد می تواند بهترین گزینه برای انجام تولید محتوا گرافیکی برای رشد کسب و کار و یا پیج اینستاگرام شما باشد.

کیبورد در نظر گرفته برای این مدل علاوه بر ساختار جذاب و زیبا، کاملاً ارگونومیک بوده و سرعت بالایی را در تایپ و استفاده دارد.

این کیبورد به نور پس زمینه نیز مجهز شده است تا کاربران بتوانند به راحتی در نور کم نیز از این لپ تاپ برای بازی یا تایپ بر روی نرم افزار های مختلف استفاده کنند.

تاچ پد لمسی در نظر گرفته شده نیز از لمس چندگانه پشتیبانی نموده و به دلیل حساسیت بالایی که دارد، دستورات را با سرعت بسیار بالا اجرا می کند.

 

فناوری IPS در نمایشگر

لپ تاپ ایسوس k571gt

لپ تاپ هایی که بیشتر برای بازی یا انجام کار های گرافیکی بر روی تصاویر یا تدوین فیلم ها به کار می روند، معمولاً از فناوری IPS در نمایشگر خود استفاده می کنند.

لپ تاپ ایسوس k571gt از یک نمایشگر 15.6 اینچی بهره مند بوده و در کنار آن فناوری IPS نیز به کار رفته است.

این فناوری علاوه بر میدان دید گسترده تر که باعث می شود تا از هر زاویه بتوان به راحتی از نمایشگر تصاویر را با کیفیت بالا مشاهده نمود، به کاربران اجازه می دهد تا به دلیل فناوری مات به راحتی بتوانند در محیط های با نور مستقیم نیز از این لپ تاپ استفاده کنند.

وضوح نمایشگر FULL HD برای این مدل و کانفیگ های مختلف آن در نظر گرفته شده است که می توانیم آن را مناسب ارزیابی کنیم و کیفیت نمایش تصاویر و اجرای بازی ها در کنار پردازنده های با کیفیت که دارد بالا باشد.

برای استفاده از این محصول و ارتباط تجهیزات جانبی آن یا انتقال فایل بر روی بدنه پورت های ارتباطی مختلفی قرار گرفته است.

پورت شبکه

پورت HDMI

پورت USB 3.1

پورت USB 3.0

و دو پورت USB 2.0 از امکانات ارتباطی این مدل هستند.

البته لپ تاپ ایسوس k571gt از بلوتوث داخلی و فناوری پشتیبانی اتصال بی سیم نیز برخوردار است تا از این طریق نیز بتوان به راحتی با تجهیزات مختلف ارتباط برقرار نماید.

باتری 3 سلولی به کار رفته در ساخت این لپ تاپ می تواند در کاربری مالتی مدیا و انجام بازی های سنگین تا 5 ساعت لپ تاپ را روشن نگه دارد و این یعنی باتری این لپ تاپ ایسوس از کیفیت بالایی برخوردار است.

برای خرید تجهیزات جانبی دستگاه به صورت اصل و اورجینال نیز می توانید نمایندگی ایسوس را با پایین ترین قیمت انتخاب نمایید.

 

پردازنده مرکزی و گرافیکی

لپ تاپ ایسوس k571gt

همانطور که در ابتدا نیز گفته شد لپ تاپ ایسوس k571gt در کانفیگ های مختلفی به بازار ارائه شده است.

برای پردازنده های مرکزی که نقش اصلی در قدرت دستگاه برای اجرای نرم افزار های مختلف و سنگین به صورت همزمان را دارد، از پردازنده های شرکت اینتل استفاده شده است.

پرفروش ترین و جدیدترین پردازنده های سری core i7 در مدل های مختلف از جمله 9760H در این لپ تاپ ها به کار رفته اند.

به گزارش بخش تعمیرات لپ تاپ ایسوس در کنار این پردازنده های مرکزی معمولاً از رم 16 گیگ نیز استفاده شده است تا پردازش دستگاه برای اجرای بازی های سنگین و پیشرفته قدرت بالایی داشته باشد.

یکی از نقاط قوت و جذاب لپ تاپ ایسوس k571gt استفاده از حافظه SSD در کنار حافظه هاردیسک 1 ترابایتی دستگاه است.

این قابلیت دغدغه های کاربران برای ذخیره فایل های مختلف بر روی دستگاه را از بین می برد.

پردازنده های گرافیکی نیز از بهترین پردازنده های شرکت انویدیا در مدل GTX1650 انتخاب شده اند.

وجود 4 گیگ رم در این پردازند ها به صورت اختصاصی باعث می شود تا سرعت اجرای نرم افزار های گرافیکی و خروجی گرفتن از آن ها بالا برود.

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در pinterest
اشتراک گذاری در email

No Comments

پیام بگذارید

درخواست تعمیر لپ تاپ