اگر به دنبال یک لپ تاپ ارزان خانگی با امکانات پایه ای مناسب و البته کیفیت بالا هستید، پیشنهاد می شود حتما در اولین فرصت برای خرید لپ تاپ ایسوس مدل VivoBook X540YA-C اقدام نمایید.در این ملطب به بررسی مشخصات فنی و لپ تاپ ایسوس X540 میپردازیم.

کارشناسان بخش تعمیر لپ تاپ ایسوس معتقدند  خرید این لپ تاپ علاوه بر صرفه جویی در هزینه ها می تواند امکانات مناسبی در اختیار شما قرار دهد که در کمتر لپ تاپ میان رده ای می توانید آن ها را پیدا کنید.

ما در این مطلب در نمایندگی ایسوس قصد داریم تا کارایی و امکانات لپ تاپ ایسوس VivoBook X540YA-C را در اختیار شما قرار دهیم.

 

مشخصات ظاهری لپ تاپ ایسوس مدل VivoBook X540YA-C

لپ تاپ ایسوس مدل VivoBook X540YA-C

این لپ تاپ از نظر مشخصات فنی جز لپ تاپ های میان رده ای ایسوس به شمار می رود اما با نگاهی به مشخصات ظاهری لپ تاپ می توان به این نتیجه رسید که خرید آن از نظر زیبایی و شیک بودن برای همه افراد کاملاً قانع کننده خواهد بود.

وزن 2 کیلوگرمی لپ تاپ ایسوس مدل VivoBook X540YA-C باعث می شود تا بیشتر کاربران آن که برای استفاده های شخصی در محیط خانه و یا امور دانشجویی از امکانات لپ تاپ بهره مند می شوند، بتوانند به راحتی آن را در کیف خود قرار داده و برای ساعت ها حمل نمایند.

حتی اگر با این وزن آن را در محیط خانه یا کلاس درس برای ساعت های متوالی روی دست خود و در حین حرکت نگه دارید به هیچ عنوان خسته نخواهید شد. و کمتر به لپ تاپ ایسوس X540 احتیاج پیدا خواهید کرد.

ایسوس برای کاهش وزن و همچنین کاهش قیمت تمام شده ی دستگاه از بدنه ی پلاستیکی استفاده نموده است که البته مقاومتی مانند لپ تاپ های با بدنه ی آلومینیوم از خود نشان می دهد.

ضخامت 28 میلیمتری لپ تاپ که دارای اندازه ی صفحه نمایش 15.6 اینچی است نشان می دهد که در بر روی امکانات ظاهری فقط نباید به وزن کم آن دلخوش باشیم.

صفحه نمایش لپ تاپ ایسوس مدل VivoBook X540YA-C از نوع مات بوده و رزولوشن 1080*1920 با کیفیت FULL HD هر چند قابل مقایسه با لپ تاپ های مدرن امروزی نیست اما می تواند نیاز های افراد در محیط خانه را به خوبی برطرف نماید.

کیبورد جزیره ای با کلید های بزرگ و جانمای مناسب و همچنین پد لمسی یک تکه با امکان پشتیبانی از فرمان های چند لمسی از دیگر ویژگی های ساختاری و ظاهری دستگاه می باشند.

 

قیمت بسیار مناسب مهم ترین ویژگی و دلیل فروش بالا

لپ تاپ ایسوس مدل VivoBook X540YA-C

مهم ترین دلیل استقبال و فروش بالای لپ تاپ ایسوس مدل VivoBook X540YA-C را می توان قیمت بسیار مناسب آن با توجه به امکانات و شاخصه های فنی دستگاه دانست.

هر چند امروزه کیفیت حرف اول را در تولید محصولات مختلف می زند اما هنوز هم فاکتوری به نام پول برای خرید محصولات مختلف از جمله لپ تاپ ها می تواند موثر باشد.

طیف بزرگی از بازار های جهانی برای امور روزمره و شخصی خود به دنبال لپ تاپ هایی هستند که قیمت پایین و البته امکانات پایه ای خوبی داشته باشند.

این موضوع در چند سال گذشته در کشورمان به دلیل نوسانات نرخ ارز و بالا رفتن کذایی قیمت لپ تاپ ها نمود بیشتری پیدا کرده است.با خرید این لپ تاپ میتوانیم به شما این تضمین را بدهیم که به ندرت به خدمات لپ تاپ ایسوس X540 احتیاج پیدا کنید.

 

حافظه ی داخلی و رم ایسوس X540

یکی از مهم ترین امکانات لپ تاپ ایسوس مدل VivoBook X540YA-C که توانسته است باعث ترغیب مشتریان برای خرید این دستگاه شود، حافظه ی داخلی 1 ترابایتی دستگاه از نوع DDR3 می باشد.

با توجه به اینکه لپ تاپ های خانگی بیشتر برای تماشای فیلم و یا ذخیره فایل های خانوادگی مورد استفاده قرار می گیرند این 1 ترابایت حافظه ی می تواند به خوبی نیاز های کاربران دستگاه را برطرف نماید.

در کنار این، شرکت ایسوس یک رم 4 گیگابایتی نیز برای این محصول ارزان خانگی خود در نظر گرفته است.

 

پردازنده مرکزی و گرافیکی لپ تاپ ایسوس مدل VivoBook X540YA-C

لپ تاپ ایسوس مدل VivoBook X540YA-C

ای مدل از لپ تاپ های ایسوس با کانفیگ های مختلفی به بازار عرضه شده است.

به گزارش نمایندگی Asus همین موضوع تاثیر مستقیمی بر قیمت آن گذاشته تا شاهد تنوع در این زمینه باشیم.

مشتریان و کاربران می توانند با توجه به نیاز خود از میان پردازنده های مرکزی و گرافیکی این دستگاه یک نمونه را انتخاب نمایند تا پاسخگویی نیاز های کاربری آن ها برای اجرای نرم افزار ها و یا وبگردی و تماشای فیلم با کیفیت مناسب باشد. اما به یاد داشته باشید که فشار بالا بروی این لپ تاپ اقتصادی بعضا ممکن است شما را به خدمات لپ تاپ ایسوس X540 مجبور کند.

لپ تاپ ایسوس مدل VivoBook X540YA-C از پردازنده ی گرافیکی شرکت AMD و مدل Radeon R2 Graphics  استفاده می کند.

 

دیگر ویژگی های کلی و پایه ای دستگاه

نسبت تصویر 16:9

درایو نوری

وبکم با قدرت تصویر برداری VGA

شبکه بی سیم وای فای

امکانات ارتباطی مانند USB3.0، USB2.0، پورت HDMI، پورت VGA و پورت  USB Type-C

امکان اتصال کارت حافظه از طریق شکاف میکرو اس دی

باتری 3 سلولی با قدرت روشن نگه داشتن دستگاه برای 5 ساعت در هر بار شارژ شدن

بلوتوث داخلی

اسپیکر های قوی با قدرت تولید صدای بالا و واضح

خدمات لپ تاپ ایسوس X540

 با گذشت زمان و استفاده مداوم از این دستگاه، ممکن است برخی مشکلات متداول ظاهر شوند که نیاز به تعمیرات تخصصی دارند. یکی از مشکلات رایج لپ‌تاپ ایسوس X540، مشکلات مرتبط با سیستم خنک‌کننده می‌باشد. افت کارایی فن یا افزایش حرارت می‌تواند به کاهش عمر مفید قطعات سخت‌افزاری و حتی باعث ایجاد مشکلات در کل سیستم شود. در نمایندگی ایسوس ، کارشناسان ماهر با تجربه در این زمینه به عیب‌یابی دقیق و تعمیرات با کیفیت می‌پردازند. آن‌ها از ابزارها و تجهیزات پیشرفته استفاده می‌کنند تا مشکلات حرارتی را شناسایی و رفع کنند.

تعمیرات سخت افزاری ایسوس X540

مشکلات مرتبط با سخت‌افزار نیز از جمله ایرادات متداول در خدمات لپ‌تاپ ایسوس X540 هستند. از جمله این مشکلات می‌توان به مشکلات در عملکرد باتری، مشکلات در سیستم صوتی، یا حتی مشکلات در پورت‌ها و اتصالات اشاره کرد. تعمیرات در این زمینه شامل تعویض باتری، تعمیر یا تعویض قطعات صوتی، و اصلاح پورت‌ها جهت بهبود اتصالات است. در نمایندگی ایسوس ما، تخصص و تجربه کارشناسان باعث می‌شود که هر گونه مشکلاتی که در قطعات سخت‌افزاری بروز کند، با دقت و حرفه‌ای تعمیر شود.

تعمیرات در نمایندگی ایسوس

در نهایت، تعمیرات انجام شده در نمایندگی ایسوس ما با استفاده از قطعات اورجینال و تجهیزات معتبر صورت می‌پذیرد. تضمین اصالت قطعات و تعهد به کیفیت تعمیرات انجام شده، از ویژگی‌های بارز مرکز تعمیرات ماست. به این ترتیب، کاربران لپ‌تاپ ایسوس X540 می‌توانند از تعمیرات مطمئن و با کیفیت با خیال راحت بهره‌مند شوند و تعمیرات لپ‌تاپ ایسوس x540 خود را با عملکرد بهینه به دست داشته باشند.

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در pinterest
اشتراک گذاری در email

No Comments

پیام بگذارید

درخواست تعمیر لپ تاپ