تعمیر لپ تاپ ایسوس N55

با خدماتی که نمایندگی ایسوس در تهران در زمینه تعمیر لپ تاپ ایسوس N55 ارائه می دهد قطعاً دیگر دغدغه برای برطرف کردن مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری این دستگاه ها نخواهید داشت.

خدمات ویژه مرکز ما در کنار هزینه بسیار کمی که برای تعمیر مدل های مختلف لپ تاپ در نظر گرفته می شود باعث شده است تا مشتریان از این خدمات استقبال نموده و از این طریق در هزینه های خود به خوبی صرفه جویی نمایند.

آشنایی با قسمتهای مختلف سخت افزاری لپ تاپ ایسوس به شما این امکان را می دهد تا دید بهتری نسبت به تعمیر آن داشته باشید.

 

بررسی ویژگی های نمایشگر لپ تاپ  ایسوس N55

تعمیر لپ تاپ ایسوس N55

علاوه بر ظاهر جذاب و استفاده از بدنی فلزی که معمولاً در اکثر لپ تاپ های ایسوس شاهد آن هستیم نمایشگر به کار رفته در این لپ تاپ می تواند به خوبی نیازهای کاربری شما را برطرف نماید.

ایسوس برای این مدل از لپ تاپ های خود که بیشتر برای کاربری عمومی و شخصی و انجام پروژه های مختلف ارائه شده است به سراغ نمایشگر 15.6 اینچی رفته است.

این نمایشگر با توجه به ابعاد بزرگی که دارد می ‌تواند تصاویر و فیلم ها را به خوبی نمایش دهد.

نکته مهم و خوشحال کننده برای کسانی که از این مدل قدیمی شرکت ایسوس استفاده می‌کنند این است که تمامی مشکلات سخت افزاری که به دلایل مختلف برای نمایشگاه و یا قابل آن به وجود می آیند در قسمت تعمیر لپ تاپ ایسوس N55 با کمترین هزینه برطرف میشود.

متخصصان و تیم فنی مرکز ابتدا نسبت به عیب یابی دستگاه اقدام نموده و پس از آن تمامی مشکلات سخت افزاری دستگاه را با تجهیزات پیشرفته برطرف می کند.

در کنار این نمایشگاه می توان از کیبورد بسیار جذاب و کاربردی دستگاه نیز به عنوان یکی دیگر از قسمت های سخت افزاری مهم آن نام برد.

کیبورد لپ تاپ ایسوس N55 نیز به دلایل مختلف ممکن است دچار نقص و خرابی شود که تمامی مشکلات آن مانند نمایشگر دستگاه به راحتی قابل برطرف شدن است.

البته در تعمیر لپ تاپ ایسوس N55 در صورتی که دستگاه قطعات مختلف آن قابلیت تعمیر نداشته باشند و یا تعمیر آنها از نظر هزینه صرفه اقتصادی نداشته باشد، تیم فنی مرکزی نسبت به تعویض این قطعات اقدام می نماید.

 

بررسی مشخصات فنی

تعمیر لپ تاپ ایسوس N55

برای این که بتوانید از این محصول برای اجرای بازی های سنگین و نرم افزارهای مختلف طراحی و یا تدوین فیلم استفاده نمایید، از پردازنده core i7 شرکت اینتل با مدل 2670QM استفاده شده است.

این پردازنده که دارای ششم حافظه کش نظمی باشد در کنار رم ۸ گیگابایتی دستگاه به شما این امکان را می دهد تا نرم افزارهای مختلف را با سرعت بالا بر روی دستگاه به صورت همزمان اجرا نمایید.

علاوه بر این پردازنده گرافیکی انویدیا نیز با یک گیگابایت حافظه اختصاصی برای اجرای بهترین نرم افزارهای طراحی مانند فتوشاپ در خیال کاربران قرار گرفته است.

بررسی های بخش ارتقا لپ تاپ ایسوس نشان میدهد در صورتی که مشکل به وجود آمده دستگاه مرتبط با پردازنده های آن و دیگر قسمتهای دستگاه مانند مادربرد باشد تیم فنی مرکز بعد از عیب یابی کامل لپ تاپ، نسبت به تعمیر و یا تعویض قطعات مورد نظر اقدام می نماید.

علاوه بر این تمامی مشکلات نرم افزاری که ممکن است به دلایل مختلف بر روی لپ تاپ به وجود مهم و مرتبط با این قسمت از دستگاه باشد در سریعترین زمان ممکن در قسمت تعمیر لپ تاپ ایسوس N55 برطرف میشود.

 

خدمات ویژه برای تعمیر لپ تاپ ایسوس N55

تعمیر لپ تاپ ایسوس N55

این مدل از لپ تاپ های ایسوس یکی از کاربردی ترین البته محبوب ترین مدل های ساخته شده در بازار است.

هر چند این مدل اکنون توسط شرکت ایسوس تولید نمی‌شود اما نمایندگی ایسوس در ایران به صورت کامل پشتیبانی قسمت های مختلف سخت افزاری و نرم افزاری دستگاه را انجام میدهد.

استفاده از یک تیم فنی با دانش و همچنین تجهیزات کاملاً به روز و پیشرفته باعث بالا رفتن کیفیت خدمات ارائه شده در زمینه تعمیر لپ تاپ ایسوس N55 شده است.

بعد از این که مشکل دستگاه شما با تعمیر قطعات مختلف و یا تعویض آنها با قطعات اصلی و اورجینال برطرف شد می‌توانید از مهلت تست استفاده نموده و خدمات انجام شده روی دستگاه را مشاهده نمایید.

البته گارانتی معتبر تامین توسط نمایندگی ایسوس برای تعمیرات لپ تاپ ایسوس به شما ارائه می شود تا در صورت بروز هرگونه مشکل می توانید از خدمات ما به راحتی و به صورت رایگان استفاده نمایید.

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در pinterest
اشتراک گذاری در email

No Comments

پیام بگذارید

درخواست تعمیر لپ تاپ