ارزان ترین لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس

ارزانترین لپ تاپ ۱۵.۶ اینچی ایسوس مدل ASUS X543MA-DM1098 به دلیل استفاده از پردازنده سلرون در کنار ۴ گیگابایت رم به عنوان ارزان ترین لپ تاپ این برند در بازار شناخته می‌شود که البته از رزولوشن FULL HD پشتیبانی می کند و به شما این امکان را می دهد تا تصاویر و فیلم ها را با کیفیت بسیار بالا بر روی این لپ‌تاپ تماشا کنید.

اگر در زمینه تعمیر لپ تاپ ایسوس مشکلاتی داشتید می توانید به راحتی با تیم فنی و پشتیبانی نمایندگی ایسوس در ایران در ارتباط باشید و تمامی سوالات خود را در زمینه بپرسید و از خدمات ویژه به صورت حضوری و یا آنلاین در اختیار شما قرار می گیرد برای تعمیر قسمتهای مختلف سخت افزاری و نرم افزاری لپ تاپ های ایسوس استفاده کنید اما اگر از دارید در مورد ارزان ترین لپ تاپ ۱۵.۶ اینچی ایسوس اطلاعات بیشتری به دست بیاورید بهتر است این مطلب را تا انتها دنبال کنید.

 

سخت‌افزار شیک و زیبا

شاید از نظر پردازنده شما برای خرید این مدل لپ تاپ ترغیب نشوید اما اگر در نگاه اول سخت افزاری و طراحی این محصول را مشاهده کنید برای خرید آن ترغیب خواهید شد زیرا این لپ‌تاپ از وزن 1.9 کیلوگرمی بهره مند است که از بدنه پلاستیکی تشکیل شده است و همین موضوع در کنار طراحی بسیار زیبای آن باعث می شود تا جذابیت ظاهری بسیار بالایی برای این لپ‌تاپ شاهد باشید.

نمایشگر فول اچ دی این لپ تاپ به شما این امکان را می دهد تا تصاویر و فیلم ها را با کیفیت بسیار بالا مشاهده کنید و همین موضوع نیز می تواند در کیفیت ظاهری و نمایش ساخت لپ تاپ تاثیر بسیار زیادی داشته باشد.

ارزانترین لپ تاپ ۱۵.۶ اینچی ایسوس از کیبورد جزیره ای بدون نور پس زمینه استفاده می کند که ارتفاع و جانمایی بسیار مناسب کلید ها بر روی آن باعث می شود تا شما بتوانید با سرعت و دقت بسیار بالایی و بدون انجام هیچ گونه خطایی متن های خود را به راحتی بر روی این کیبورد تایپ کنید.

هرچند لپ تاپ های ایسوس از نظر کارایی و کانفیگ در سطح بسیار بالایی قرار دارد و مقاومت بسیار بالایی را از آن ها شاهد هستیم اما اگر مشکلاتی مانند خراب شدن ال سی دی و کیبورد را در این لپ‌تاپ آغاز شاهد بودید می توانید به راحتی از خدمات ویژه و بی‌نظیری که در نمایندگی ایسوس برای شما در نظر گرفته شده است استفاده کنید.

ارزان ترین لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس

پردازنده برای انجام کارهای شخصی

پردازنده های سلرون در مقایسه با پردازنده های اینتل نسل‌های جدید از قدرت پردازشی بسیار پایین تری برخوردار هستند و زمانی که از ارزان ترین لپ تاپ ۱۵.۶ اینچی ایسوس استفاده می کنید فقط می‌توانید انتظار انجام کارهای شخصی و روزمره خود را داشته باشید و نمی توانید انتظار اجرا کردن برنامه هایی مانند فتوشاپ و یا اجرای برنامه های سنگین طرح تدوین فیلم و یا حتی اجرای بازی های متوسط را با این لپ‌تاپ داشته باشید. در ادامه همراه وبسایت تعمیر لپ تاپ ایسوس در تهران همراه باشید.

با توجه به این پردازنده و رم ۴ گیگابایت رم در کنار یک ترابایت حافظه داخلی می‌توانیم بگوییم که ارزانترین لپ تاپ ۱۵.۶ اینچی ایسوس از جمله لپ تاپ هایی که برای انجام امور دانشجویی و انجام کارهای روزانه شخصی بسیار مناسب می باشد که گرافیک آن نیز به صورت مجتمع برای پردازنده مرکزی در نظر گرفته شده است و از حافظه رم دستگاه تغذیه می‌کند.

 

باتری و امکانات ارتباطی ارزانترین لپ تاپ ۱۵.۶ اینچی ایسوس

استفاده از یک باتری لیتیوم یونی سلولی با ظرفیت ۳۳ وات‌ساعت باعث می‌شود تا شما با هر بار شارژ ۱۰۰ درصد این لپ‌تاپ بتوانید تا ۶ ساعت از آن برای انجام امور وبگردی و یا انجام کارهای شخصی مانند آفیس استفاده کنید. این ظرفیت برای کسانی که دغدغه انجام کارهای شخصی خود در طول سفر را دارند می‌تواند بسیار مناسب باشد و شما این امکان را می دهد تا به راحتی و بدون دغدغه به تمامی امور خود بدون نیاز به شارژ مجدد دستگاه رسیدگی کنید.

بر روی بدنه دستگاه دو پورت usb2.0 و یک پورت USB3.0قرار گرفته اند که در کنار پورت hdmi این امکان را به شما می دهد که به راحتی این دستگاه را به تجهیزات جانبی و وصل کرده و از امکانات آن استفاده کنید.

تاچ پد با پشتیبانی از فرمان‌های چند لمسی و همچنین وبکم در کنار بلندگوهای داخلی استریو و پشتیبانی از قابلیت های تحت شبکه و بلوتوث از جمله دیگر امکانات ویژه ای هستند که بر روی این لپ تاپ ارزان قیمت و بسیار اقتصادی قرار داده شده است و در واقع میتوانیم در یک جمع‌بندی کلی بگوییم که شما با خرید این لپ‌تاپ به عنوان ارزان ترین لپ تاپ ۱۵.۶ اینچی ایسوس می توانید از آن انتظار داشته باشید تا تمامی امور مربوط به وب گردی و کارهای شخصی شما را با سرعت بسیار مناسب انجام دهد ما قطعاً انتظاری از آن برای باز کردن برنامه ها به صورت همزمان و یا اجرای برنامه ها با سرعت پردازشی بسیار بالا را نداشته باشید.

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در pinterest
اشتراک گذاری در email

No Comments

پیام بگذارید

درخواست تعمیر لپ تاپ