قطعاً شما که به دنبال شماره مرکز ایسوس هستید می توانید از طریق روش های مختلف و بسیار جالبی که این مرکز در اختیار شما قرار می دهد به راحتی با تیم فنی و پشتیبانی در ارتباط بوده و تمامی دغدغهها و مسائل مشکلات خود را در مورد تعمیر و یا تعویض و یا حتی خرید محصولات و قطعات مختلف و اورجینال در میان بگذارید.
مرکز ایسوس این افتخار را دارد که با تجربه و دانش که در این سالها به دست آورده است خدمات خود را از طریق راه های مختلف به صورت آنلاین و حضوری در اختیار همه کاربران قرار دهد.
خلاصه مطلب
Toggleچرا باید به مرکز ایسوس تماس بگیرید؟
اولین سوال هایی که قبل از ارائه شماره تماس مرکز ایسوس باید مورد بررسی قرار دهیم این است که چرا باید از خدمات نمایندگی ایسوس استفاده کنیم و روشهای مختلفی که این مرکز در اختیار ما قرار داده است را مورد استفاده قرار دهیم.
Asus که از برند های پرطرفدار است که در داخل کشور ما نیز به دلیل امکانات و کیفیتی که برای محصولات خود در نظر گرفته است مشتریان بسیار زیادی را به خود جذب کرده است.
بالا رفتن تعداد کاربران باعث شده است تا نیازهای مختلف و متفاوتی برای آنها پیدا شد و بسیاری از این کاربران در هنگام خرید توجه ویژهای به پشتیبانی کامل از محصولات دارند و معمولاً محصولی که پشتیبانی آن دچار مشکلاتی است و یا با محدودیتهایی روبرو است را خریداری نمیکنند.
به همین دلیل برای این که تمامی کاربران بتوانند از همه محصولاتی که برند ایسوس با کیفیت و امکانات فشار بالا تولید کرده است استفاده نمایند سعی کردهایم تا خدمات کامل و بسیار عالی را در زمینه پشتیبانی از انواع محصولات لپ تاپ و تبلت این برند در سراسر کشور به مخاطبان و کاربرانی که از محصولات آن استفاده می کنند ارائه نماییم.
اما سوال این است که در بین مراکز مختلفی که وجود دارد چرا باید به مرکز ایسوس مراجعه نمایید و به این مرکز اعتماد کنیم.
اعتماد به مرکز ایسوس
مهمترین دلیلی که باعث می شود تا شما بدون هیچ توجیه خاص شماره مرکز ایسوس را گرفته و با کارشناسان متخصصی که در این زمینه حضور دارند تلفنی یا به صورت آنلاین صحبت کنید تجربه و دانش است که این کارکنان در زمینه پشتیبانی و تعمیر محصولات ایسوس دارند.
مرکز ایسوس تیم باتجربه و کاملاً فنی را از سراسر کشور دور هم جمع کرده است تا از این طریق بتواند تمامی خدمات تعمیرات لپ تاپ ایسوس را با دانش و تجربه این تیم در اختیار کاربران قرار دهد.
علاوه بر این زمانی که دستگاه و تجهیزات شما دچار مشکل و خرابی میشود قطعاً به دنبال کیفیت بالای تعمیرات هستید و این کیفیت بالای تعمیرات میتواند با استفاده از تجهیزات و دستگاه هایی که در محیط تعمیر مورد استفاده قرار می گیرد به وجود بیاید.
در مرکز ایسوس تیم فنی و تخصصی با تجربه و با دانشی که حضور دارند از دستگاه و تجهیزات پیشرفته به روز برای تعمیر و عیب یابی محصولات شما استفاده می کنند.
علاوه بر این شما می توانید با شماره تماس مرکز ایسوس ارتباط برقرار نموده و از راهنمایی رایگان مشاوره تیم فنی و تخصصی این مرکز برای حل مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری خود بهره مند شوید.
در ادامه روش هایی که در این مرکز برای ارتباط با مشتریان و حل مشکلات آنها در سریعترین زمان ممکن و بالاترین کیفیت در نظر گرفته شده است را مورد بررسی قرار می دهیم.
مراجعه حضوری
بسیاری از کاربران اس حجیمی بر روی تجهیزات و دستگاههای خود دارند و معمولاً ترجیح می دهند به همان روشهای سنتی و با مراجعه حضوری به مرکز ایسوس این دستگاه ها را برای تعمیر بیاوریم و یا در جهت تعویض قطعات و آنها برای مشاوره صورت حضوری در این مرکز راهنمایی و مشاوره را از قسمتهای مختلف دریافت نمایند.
هرچند شرایط مراجعه حضوری با توجه به محدودیت هایی که وجود دارد بسیار سخت شده است اما این موضوع و امتیاز در اختیار کاربران قرار داده شده است با استفاده از این راه بتوانند دغدغه های خود را بسیار سریع تر و راحت تر برطرف نمایند.
کاربرانی که قصد مراجعه حضوری را دارند می توانند به مرکز اصلی در میدان ولیعصر مراجعه نموده و از خدمات ویژه و بینظیری که برای تعمیر و تجهیز قسمتهای مختلف سخت افزاری و نرم افزاری دستگاه در نظر گرفته شده است استفاده نمایند.
استفاده از پیک یا تیپاکس
امروز این روش های ارسال کالا تنوع بیشتری پیدا کرده است و به همین دلیل با توجه به اینکه بسیاری از کاربران امکان مراجعه حضوری را ندارند تیم فنی و تخصصی در نظر دارد تا امکان ارسال کالا از طریق پیک یا تیپاکس در شهر تهران و شهرستان های اطراف را قبول کرده و از این طریق کار تعمیر و تعویض قطعات را مورد بررسی قرار دهد.
استفاده از این روش میتواند صرفه جویی بسیار ویژه از نظر زمان و هزینه برای شما در نظر داشته باشد تا بتوانید با یک تیم فنی و تخصصی کاملا با تجربه کار کرده و البته زمان و هزینه های خود را نیز به صورت کاملاً عالی مدیریت کنید.
مرکز ایسوس در این روش از طریق راه های ارتباطی مانند شماره تماس هایی که برای دفتر در نظر گرفته شده است یا راه های ارتباطی آنلاین شماره واتساپ این امکان را به کاربران می دهد تا محصولات و تجهیزاتی را که به دفتر اصلی فرستادند پیگیری نموده و از مراحل تعمیر آنها یا کیفیت کارهای انجام شده باخبر شوند.
شماره واتساپ برای ارتباط و مشاوره سریعتر
امروز واتساپ به عنوان یکی از شبکه های اجتماعی بسیار سریع و پرکاربرد تقریباً مورد استفاده همه عموم قرار دارد.
سرعت بالای تبادل اطلاعات در این شبکه اجتماعی باعث شده است تا تیم فنی و تخصصی مرکز ایسوس نیز این امکان را در اختیار کاربران قرار داد تا بتوانند با استفاده از این روش به راحتی با یک تیم فنی و تخصصی در ارتباط باشند و از مشاوره رایگان آنها استفاده نمایند.
این موضوع بیشتر به درد کسانی می خورد که نمیدانم مشکلات لپتاپ تبلت آنها چیست و ممکن است به دلایل بسیار کوچک مجبور شوند که فاصله بسیار زیادی را پیموده و به مرکز ما مراجعه نمایید.
یک مشاوره بسیار ساده از طریق واتساپ با تیم باتجربه اما میتواند هزینه ها و همینطور زمان شما را به شدت مدیریت نموده و بسیاری از آنها را کاهش دهد.
در مورد تعویض قطعات دستگاه های ایسوس نیز در این مرکز از قطعات اصلی و اورجینال استفاده میشود و در صورتیکه تبلت یا لپ تاپ شما با توجه به خرابی های به وجود آمدن نیاز به تعویض قطعات داشته باشد می توانید از مشاوره این تیم فنی از طریق واتساپ به بهترین شکل ممکن بهره مند شوید و هزینه ها و همچنین زمان تعویض قطعات را مشخص نمایید.
علاوه بر شماره واتس آپ برای دسترسی سریع تر به تیم فنی و تخصصی مرکز در اختیار شما قرار گرفته است می توانید با شماره های ثابتی که برای قسمت دفتری در نظر گرفته شده است به راحتی تماس گرفته و از خدمات مشاوره ما بهره مند شده یا اینکه دستگاه و تجهیزاتی برای تعمیر و تعویض قطعات فرستاده اید را پیگیری نمایید.
در مورد شرایط استفاده از گارانتی و همچنین مدت زمان آن نیز میتوانید از همین دو روش با ما در ارتباط بوده و به راحتی سوالات خود را در کوتاهترین زمان ممکن پاسخ دهید.
No Comments