لپ تاپ ارزان قیمت ایسوس F540na

با توجه به بالا رفتن نرخ ارز و در پی آن گران شدن مدل های مختلف لپ تاپ، در این مطلب در نمایندگی Asus قصد داریم، لپ تاپ ارزان قیمت ایسوس F540na را به شما معرفی نماییم که می تواند امکانات پایه ای مناسبی در کنار کیفیت و سرعت را در اختیار شما قرار دهد.

این لپ تاپ از جمله مدل های میان رده ای شرکت ایسوس است که البته نسبت به دیگر محصولاتی که اخیراً وارد بازار شده است، تفاوت هایی در ظاهر و مشخصات فنی دارد.

در ادامه مطلب نگاهی کوتاهی داریم به مشخصات این لپ تاپ و اینکه چرا می گوییم خرید آن در این زمان می تواند گزینه مناسبی برای کاربرانی باشد که به دنبال داشتن یک محصول با دوام و البته با امکانات مناسب هستند.

 

بررسی مشخصات ظاهری

لپ تاپ ارزان قیمت ایسوس F540na

شاید بیشتر ما ایسوس را با محصولاتی از جنس فلز بشناسیم که البته در این مدل، از پلاستیک استفاده شده است تا بتوانیم علاوه بر مزیت سبک تر شدن لپ تاپ، شاهد کاهش قیمت آن نیز باشیم.

لپ تاپ مورد نظر هر چند از نظر ضخامت نمی تواند امتیاز بسیار بالایی به دلیل ضخامت 27 میلی متری در مقایسه با لپ تاپ های روز دنیا بگیرد، اما وزن آن به نسبت بدنه و همچنین اندازه نمایشگر بسیار ایده آل است.

برای کسانی که دائما در حال سفر هستند و لپ تاپ خود را در محیط های مختلف حمل می کنند، خرید این محصول می تواند گزینه بسیار مناسبی باشد که البته از بدنه محکم و بادوامی نیز برخوردار است.

کیفیت بالای محصول در قسمت کیبورد به شما این اجازه را می دهد تا بتوانید به سرعت با آن تایپ کنید.

اگر دنبال اموری مانند تولید محتوا یا فریلنسری در هر زمینه هستید و می خواهید یک لپ تاپ شیک و البته با کارایی بالا را خریداری نمایید، لپ تاپ ارزان قیمت ایسوس F540na می تواند چاره مشکل شما باشد.

از نظر ظاهری ایسوس به اندازه کافی به طراحی این محصول وسواس خرج داده است به طوری که در نگاه اول قطعا مشتری برای خرید آن ترغیب خواهد شد.

به دنبال کارایی بالای محصول و البته سرعت آن مطالبی را نیز در ادامه ذکر می کنیم تا بتوانیم راهنمایی مناسبی برای خرید این لپ تاپ به شما ارائه نماییم.

 

استفاده از نمایشگر 15.6 اینچی بدون خسته شدن چشم کاربر

طبق بررسی های کارشناسان ما در نمایندگی ایسوس یکی از مهم ترین محاسن لپ تاپ ارزان قیمت ایسوس F540na به عنوان یک لپ تاپ میان رده ای استفاده از نمایشگر با کیفیت HD و در اندازه 15.6 است که می تواند به شما این اجازه را بدهد تا با کیفیت بالا از تماشای فیلم و یا ویدیو های مختلف لذت ببرید.

در ساخت این پنل نمایشگر از روکش براق استفاده شده است و البته وجود تکنولوژی های مختلف و مخصوص ایسوس مانند Eye Care در استفاده های طولانی مدت از خسته شدن چشم کاربران جلوگیری می کند.

از نظر کیفیت صدا نیز با توجه به بررسی های انجام شده می تواند امتیاز خوبی برای این مصحول در نظر گرفت تا صدا را با وضوح مناسبی به گوش کاربران برساند.

لپ تاپ ارزان قیمت ایسوس F540na

پردازنده مرکزی و گرافیکی لپ تاپ ارزان قیمت ایسوس F540na

ایسوس برای این مدل از لپ تاپ های خود هم به سراغ برند اینتل رفته است و از سری پردازنده های مرکزی Celeron برای پردازش دستورات و اجرای نرم افزار ها استفاده نموده است.

بررسی های بخش تعمیر لپ تاپ Asus این پردازنده هر چند به صورت ابتدایی و پایه ای می باشد اما در کنار یک رم 4 گیگ به شما امکان اجرای نرم افزار های مختلف به صورت همزمان را می دهد.

در صورتی که قصد دارید فایل های مختلف را روی دستگاه خود ذخیره نمایید و از طریق امکانات ارتباطی بسیار مناسبی که روی لپ تاپ ارزان قیمت ایسوس F540na قرار داده شده است، این فایل ها را به دستگاه منتقل نمایید، می توانید از حافظه داخلی یک ترابایت استفاده کنید.

با این حافظه کاربران برای ذخیره فایل های شخصی خود مطابق با نیاز و کسب و کار هیچ مشکلی نخواهند داشت.

در کنار این پردازنده و رم از یک پردازنده گرافیکی HD GRAPHIC 500 شرکت اینتل استفاده شده است تا نمایش بهتری برای اجرای نرم افزار های گرافیکی و طراحی یا تدوین فیلم را شاهد باشیم.

البته این پردازنده هیچ حافظه مجزایی بر روی خود ندارد.

 

دیگر امکانات و ویژگی ها

لپ تاپ ارزان قیمت ایسوس F540na

تاچ پد با حساسیت بالا بر روی لپ تاپ ارزان قیمت ایسوس F540na قرار گرفته است که از فرمان های چند لمسی پشتیبانی می کند.

از نظر امکانات ارتباطی با توجه به پشتیبانی از اتصال بی سیم وای فای، پورت شبکه، پورت های USB و همچنین پورت HDMI هیچ کدام از کاربران با مشکلی برای اتصال لوازم جانبی به این دستگاه و یا ارتباط از طریق اینترنت با آن نخواهند داشت.

کسانی که دائما در سفر یا حرکت از لپ تاپ ارزان قیمت ایسوس F540na استفاده می کنند با توجه به باتری 3 سلولی که ظرفیت شارژدهی 5 ساعته دارد، هیچ نگرانی در این زمینه نخواهند داشت.

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در pinterest
اشتراک گذاری در email

No Comments

پیام بگذارید

درخواست تعمیر لپ تاپ