ایسوس بهترین لپ تاپ

چرا ایسوس بهترین لپ تاپ را تولید میکند؟

نام تجاری ایسوس با شعار جمهوری گیمرها مرتبط است، اما همچنین به دلیل مقرون به صرفه بودن در مقایسه با سایر برندها ایسوس بهترین لپ تاپ شناخته شده است. ایسوس به مادربرد تولید شده خود می­بالد که دلیل اصلی ارزان بودن لپ تاپ­ های آن­ها است، کروم بوک­ ها و لپ تاپ­ های کوچک آن بهترین دستگاه­های مقرون به صرفه هستند، در حالی که طراحی لپ تاپ­های ایسوس همچنان تحت تاثیر قرار می­گیرد و بسته به این موارد طیف گسترده­ای از محصولات را ارائه می­دهند.

ایسوس بهترین لپ تاپ

در زمان­های گذشته ایسوس حتی در فهرست بهترین برندهای لپ‌تاپ قرار نداشت. ایسوس تلاش زیادی کرد تا مجموعه لپ‌تاپ‌های جذاب و قدرتمند خود را گسترش دهد و اکنون با برندهای دیگر رقابت می‌کند و حتی از دیگران پیشی می‌گیرد.امروزه ایسوس بهترین لپ تاپ ها را تولید میکند و  آنها اکنون مجموعه بزرگی از رایانه‌ها از نوت‌بوک‌های ارزان‌قیمت گرفته تا حیوانات گران قیمت دارند و این روزها به تهاجمی‌ترین برند در زمینه نوآوری تبدیل شده‌اند. ما در این مقاله قصد داریم تا با شما عزیزان در رابطه با برند قدرتمند ایسوس بحث نماییم و بدانید چرا ایسوس بهترین لپ تاپ­ ها را تولید می­کند. با ما تا پایان این مقاله جذاب همراه باشید.

 کیفیت فوق­العاده جذاب ایسوس

کیفیت بالای لپ تاپ­ های ایسوس کاملا شناخته شده است. شما می­توانید بدون آنکه کندی و هنگی در لپ تاپ خود احساس کنید به کار خود ادامه دهید و از کار با لپ تاپ­ ایسوس لذت ببرید. پردازش سریع آن همچنین به کاربران کمک می­کند تا دو برابر زمان در یک محیط واحد روی وظایف خود کار کنند.

 قیمت استثایی و مناسب

کجا می­توانید لپ تاپ­ هایی با کیفیت عالی پیدا کنید که نیازی به هزینه زیادی برای داشتن آنها نداشته باشند؟ لپ تاپ­ های ایسوس ارزان هستند و کارایی خود را فدای قیمت نمی­کنند. این امر لپ‌تاپ‌های ایسوس را در دسترس بسیاری از کاربران رایانه بدون توجه به بازاری که دارند، می‌آورد.

همه کاره

لپ تاپ­ های ایسوس نیز بسیار متنوع هستند. ایسوس مدل­ های زیادی تولید کرده است که می­توانند به عنوان لپ تاپ یا تبلت عمل کنند.بررسی های نمایندگی ایسوس نشان میدهد در پشت لپ‌تاپ، لولاهایی وجود دارد که به صفحه‌کلید اجازه می‌دهد تا یک تبلت ویندوز را در اختیار شما قرار دهد.

ایسوس بهترین لپ تاپ

صفحه نمایش با وضوح بالا

اکثر لپ تاپ­ های ایسوس از نمایشگرهایی با وضوح بالا استفاده می‌کنند که تمام تصاویر و ویدیوهای شما را با گرافیک باکیفیت ارائه می‌کنند. برای گیمرها، طراحان گرافیک و مردم عادی که دوست دارند به عکس­ ها و تماشای فیلم نگاه کنند، صفحه نمایش ­ها فوق العاده هستند. در تاریک­ترین فضا، صفحه نمایش هنوز آنقدر روشن است که بتوان دید و حتی در نور مستقیم و روشن کاملاً قابل مشاهده است.

صفحه نمایش LCD قابل لمس

در بسیاری از مدل­ های سری ایسوس صفحه نمایش LCD قابل لمس وجود دارد. اگرچه لمس صفحه نمایش لپ‌تاپ توصیه نمی‌شود، اما این صفحه‌نمایش‌های خاص به‌طور ویژه برای پاسخ دادن به حرکات لمسی طراحی شده‌اند، به خصوص اگر نمی‌خواهید با استفاده از ‌پد روی برخی اجزا کلیک کنید، ناوبری دستگاه را آسان‌تر می‌کند.

طراحی خاص و شیک لپ تاپ ایسوس

وقتی صحبت از طراحی آن به میان می ­آید، لپ تاپ­ های ایسوس یکی از مدرن­ترین لپ تاپ­ ها هستند. برای بسیاری از کاربران، سبک مینیمالیستی براق آن را واقعا جذاب می­کند. ویژگی سبک وزن نیز برای افرادی که دائما در حال حرکت هستند بسیار مناسب است.

طول عمر بالا

دوام رایانه ­های لپ تاپ ایسوس کاملاً شناخته شده است. نه تنها می‌توان آن را در چند کار حفظ کرد، بلکه می‌تواند برای مدت طولانی نیز دوام بیاورد. این خرید کاملا ایده آل و واقعی است. البته مردم نمی­خواهند چیزی را در بازار سرمایه گذاری کنند که به راحتی خراب یا منسوخ می­شود. لپ تاپ­های ایسوس به گونه­ای طراحی شده­اند که مطابق با آخرین نوآوری­های فناوری باشند.

ایسوس بهترین لپ تاپ

پشتیبانی و گارانتی

بخش تعمیرات لپ تاپ ایسوس کاملاً قابل اعتماد هستند و می‌توانند پاسخ درستی به سؤالات شما ارائه دهند، ایسوس عملکرد چت و طیف سؤالات متداول جدید و عملکرد جستجوی بهتری را بهبود بخشید. آنها همچنین مرکز تماس خود را که از طریق وب، رسانه­های اجتماعی، چت زنده و تلفن در دسترس است، بهبود بخشیدند.

اکثر لپ‌تاپ‌های ایسوس دارای یک سال گارانتی هستند، برخی از لپ‌تاپ‌ها بسته به دستگاهی که خریداری کرده‌اید، ممکن است ضمانت‌های طولانی‌تری داشته باشند.ایسوس بهترین لپ تاپ را تولید میکند و  گارانتی شامل آسیب تصادفی و ارسال رایگان دوطرفه و خوبی است که ارتقای رم لپ تاپ باعث از بین رفتن گارانتی نمی­شود. فقط در انجام این کار مراقب باشید، زیرا اگر در این فرآیند به چیزی آسیب بزنید، هزینه تعمیر را متحمل خواهید شد.

محبوب­ترین مدل­های لپ تاپ ایسوس

ایسوس  Zenbook 13 UX325EA

اگر به دنبال یک لپ تاپ برای کارکردهای اداری حرفه­ای هستید، Zenbook 13  برند مطمئنی است. زیبایی، دوام و عملکرد را در یک شاسی آلیاژ آلومینیومی زیبا ترکیب می­کند. این لپ‌تاپ علی‌رغم نمای فلزی باریکی که دارد، می‌تواند در برابر دماهای شدید، سقوط ناگهانی، ارتفاعات، لرزش‌ها و ضربه‌ها مقاومت کند.

این مدل دارای 13 پورت مختلف از جمله پورت قدرتمند  USB 3.2 Gen 1 Type-A، پورت فول HDMI 2.0  و دو پورت Thunderbolt 4 می­باشد. با این پورت­های Thunderbolt می­توانید از استانداردهای شارژ نسل بعدی لذت ببرید.

ایسوس  ROG Zephyrus M15 GU502

سری Zephyrus لپ‌تاپ‌های Asus تعادل براقی از عملکرد و قابلیت اطمینان را برای این لپ‌تاپ بازی به ارمغان می‌آورد. شاسی آلیاژی منیزیم به این لپ تاپ ظاهری ناهموار می­دهد. این لپ‌تاپ دارای پورت‌های کاربردی در دو طرف لپ‌تاپ است، از جمله 3 درگاه  USB 3.2 Gen 2 Type-A، یک پورت USB 3.2 Gen 2 Type-C، یک جک صدا، یک جک ورودی میکروفون و یک اسلات  HDMI.  شما می­توانید تمام لوازم جانبی خارجی خود را بدون مشکل به رایانه خود متصل کنید. نمایشگر 15.6 اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی نرخ تازه‌سازی 240 هرتزی را ارائه می‌کند که عملکرد عالی پخش بازی‌ها را به‌طور یکپارچه و نمایش رنگ‌های غنی در طول بازی انجام می‌دهد.

چرا ایسوس بهترین لپ تاپ ها تولید میکند؟

Asus ROG Strix Scar III

Strix Scar  دارای طراحی مصنوعی آلومینیومی با خطوط منظم و ساختاری ناهموار است. وزن آن حدود 4 پوند است که برای هر لپ تاپ بازی مناسب است. در کناره‌های این لپ‌تاپ تعداد مناسبی از پورت‌های کاربردی، از جمله سه پورت  USB 3.1 Type-A، یک پورت HDMI 2.0 و یک USB Type-C DisplayPort  برای تمام لوازم جانبی خارجی شما وجود دارد. صفحه نمایش 15.6 اینچی فول اچ دی آن بسیار روشن و پر رنگ است، با نرخ تازه سازی روان 240 هرتز که بازی­های با کیفیت بالا را به آرامی پخش می­کند.

سخن پایانی

امیدواریم که از خواندن این مقاله که توسط نمایندگی ایسوس تحت عنوان ایسوس بهترین لپ تاپ تهیه شده استفاده کافی را برده باشید. لپ تاپ­ های ایسوس به عنوان یکی از قدرتمندترین لپ تاپ­ های جهان به شمار می ­آیند که دلایل آن را در بخش­های بالایی به طور مختصر برای شما عزیزان بیان کردیم. اگر این مقاله را دوست داشتید آن را با دوستان و آشنایان به اشتراک گذاشته و نظرات ارزشمند خود را در رابطه با این مقاله در بخش دیدگاه با ما در میان بگذارید.

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در pinterest
اشتراک گذاری در email

No Comments

پیام بگذارید

درخواست تعمیر لپ تاپ