شارژر تبلت ایسوس

برای خرید شارژر تبلت ایسوس باید حتما به ولتاژ و آمپر ورودی که بر روی هر شارژر نوشته شده است، دقت کنید تا بتوانید علاوه بر خرید یک شارژر اصلی، مدلی که متناسب با کارایی دستگاه شما نیز هست را خریداری کنید.

برای خرید بهتر لازم است شما بدانید که شارژر های فرعی اصولات ارزان نیستند و قیمت پایین تر آن ها در واقع یک دام است تا شما هزینه های متوالی دیگری را نیز  برای آن ها بپردازید.

این یعنی شما به عنوان کسی که برای تعویض شارژر اقدام می کنید باید اطلاعاتی که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم را در این زمینه داشته باشید.

 

تفاوت شارژر اصلی و فرعی

تفاوت شارژر اصلی و فرعی

شارژر تبلت ایسوس یکی از مهم ترین قسمت های سخت افزاری است که به محض خراب شدن باید برای تعویض آن اقدام نمایید. در صورتی که مشکل از اتصالات شارژر باشد یعنی سیم آن قطع شده باشد می توانید به راحتی آن را تعمیر کنید.

ولی اگر مشکل عدم شارژدهی یا قطع و وصل شدن های متوالی و یا کاهش کارایی و نگهداری شارژ را به همراه داشت حتما باید برای تعویض آن اقدام نمایید.

زمانی که برای تعویض شارژر تبلت ایسوس اقدام می کنید باید از بین های شارژر های فرعی و اصلی ایسوس یکی را انتخاب نمایید.

شارژر های فرعی معمولاً قیمت پایین تری دارند و این یعنی زمانی که برای خرید آن ها اقدام می کنید از نظر اقتصادی به صرفه تر هستند.

اما شارژر های اصلی قیمت بالاتری دارند و از قدیم گفته اند که هر چیز گرانی بدون علت نیست و این یعنی شارژر های اصلی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند.

پس خرید یک شارژر اصلی می تواند دوباره کارایی و کیفیت و سلامت را به تبلت شما برگردارند و این یعنی خریدی با ارزش در دستان شماست.

شارژر های اصلی همان جریان واقعی را بر روی تبلت شما قرار می دهند و به همین دلیل است که سخت افزار شما از جمله باتری دستگاه آسیبی نمی بیند.

اما شارژر های فرعی به دلیل عدم تناسب آمپر و ولتاژ با دستگاه نمی توانند جریان برق را به خوبی به باتری و دیگر قسمت های سخت افزاری دستگاه برسانند و این موضوع باعث می شود تا پس از مدتی شاهد خراب شدن باتری و یا قسمت هایی مانند مادربرد باشیم.

پس خرید یک شارژر اصلی تبلت ایسوس امری تخصصی است و البته ارزش هزینه های بالاتری که برای آن می شود را دارد.

هر چند بسیاری از فروشندگان از عدم آگاهی مشتریان در این زمینه استفاده نموده و شارژر های فرعی را به جای شارژر های اصلی به مشتریان می فروشند.

 

شارژر های فرعی ارزان نیستند

شارژر تبلت ایسوس

نکته مهمی که در خرید شارژر اصلی تبلت ایسوس باید به آن توجه نمایید این است که به هیچ وجه شارژر های فرعی ارزان نیستند.

زمانی که شما یک شارژر فرعی را برای تبلت خود به دلیل قیمت پایین تر خریداری می کنید در واقع قبر تبلت خود را از نظر قسمت های سخت افزاری مانند باتری کنده اید.

این موضوع زمانی اهمیت بیشتری پیدا می کند که بدانید شارژر های فرعی از ولتاژ و آمپر مشخصی که بر روی آن ها ذکر شده است استفاده نمی کنند و این یعنی صدمه زدن به باتری و دیگر قسمت های سخت افزاری تبلت شما.

استفاده از شارژر های فرعی پس از مدتی باعث کاهش کارایی دستگاه در شارژدهی شده و خسارت های وارد شده قسمت های سخت افزاری باعث می شود تا شما مجبور باشید هزینه های بیشتری بابت تعمیر این قسمت ها در آینده پرداخت نمایید.

پس خرید یک شارژر فرعی به هیچ عنوان برای شما ارزان نیست و هزینه های بسیار زیادی را به شما تحمیل خواهد کرد.

حتما برای خرید شارژر اصلی تبلت ایسوس از افراد متخصص کمک بگیرید یا در این  زمینه از فروشگاه و نمایندگی های معتبر خرید کنید.

 

خرید شارژر اصلی تبلت ایسوس

شارژر تبلت ایسوس

برای خرید شارژر اصلی تبلت ایسوس و در دام نیوفتادن فروشندگانی که شارژر های فرعی را به شما قالب می کنند، بهتر است از خدمات ویژه نمایندگی ایسوس در این زمینه استفاده نمایید.

در این مرکز علاوه بر تعمیر و تعویض تمامی قسمت های سخت افزاری تبلت ایسوس، همه لوازم جانبی و قطعات داخلی دستگاه نیز به صورت اصلی و اورجینال در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

این خدمات شامل مدل خاصی نبوده و همه مدل های تبلت ایسوس در این زمینه پشتیبانی می شوند.

البته تیم فنی و مشاوره ای مرکز نیز تمامی راهنمایی های لازم برای خرید یک شارژر مناسب با توجه به آمپر و ولتاژ مدل تبلت شما را انجام می دهند تا بتوانید خریدی به صرفه و کاملاً اقتصادی داشته باشید.

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در pinterest
اشتراک گذاری در email

No Comments

پیام بگذارید

درخواست تعمیر لپ تاپ