خدمات ما برای تعمیرات گوشی ایسوس
تعمیر مین برد، تعویض تاچ و ال سی دی ،تعمیر و تعویض پورت شارژ

نمایندگی تعمیرات گوشی ASUS در تهران

اگر برای تلفن همراه شما که از برند ایسوس می باشد، مشکل و یا نقص فنی به وجود آمده است، حتما از خدمات بهترین مرکز تعمیرات گوشی ایسوس استفاده کنید تا مشکلات شما در سریع ترین زمان ممکن برطرف شوند. در ادامه با نمایندگی ایسوس همراه باشید.

شماره های تماس نمایندگی تعمیرات گوشی ایسوس در تهران

شماره قابلیت کلیک مستقیم تماس دارند.

021-88228701

021-88228799

021-88228861

021-88228865

تعمیرات گوشی ایسوس در تهران

تلفن های همراه چند سالی است که­ نقش اصلی و حیاتی را در زندگی روزمره ی افراد ایفا می کنند.

با رشد تکنولوژی شرکت های مختلفی از جمله ایسوس سعی کردند با وارد شدن به عرصه ی تولید انواع تلفن های همراه طیف وسیعی از مشتریان خود را از این محصولات جدید بهره مند نمایند.

تعمیرات گوشی ایسوس

تلفن های همراه ایسوس با ویژگی های مختلف و البته پر از امکانات مختلف امروزه به عنوان یک رقیب جدی برای شرکت های بزرگ در این عرصه محسوب می شوند.

کاربران زیادی در داخل کشور با توجه به کیفیت بالا و قیمت مناسب این محصولات برای خرید آن ها اقدام نموده اند.

شاید مهم ترین دغدغه ی کاربران ایرانی هنگام خرید گوشی ایسوس با توجه به اعمال تحریم های مختلف، پشتیبانی و خدمات پس از فروش این محصولات توسط یک مرکز معتبر باشد.

ما با شناخت دقیق این نیاز عمومی کاربران سعی کرده ایم با تاسیس مرکز تعمیرات گوشی ایسوس تمامی این دغدغه ها را برای کاربران مدل های مختلف این برند محبوب از بین ببریم.

خدمات بی نظیر مرکز در راستای مشتری مداری باعث استقبال بی نظیر کاربران از تعمیرات گوشی ایسوس شده است.

در واقع مخاطبان و کاربران دستگاه های تلفن همراه ایسوس با مشاهده ی خدمات ما به کیفیت بالای تعمیرات پی برده و به راحتی به این مرکز اعتماد می کنند.

با توجه به خدمات ویژه و استقبال مشتریان می توان این مرکز را به عنوان بهترین مرکز تعمیرات گوشی ایسوس معرفی نمود.

ویژگی های نمایندگی گوشی ایسوس در تهران

در این بخش به ویژگی های مهم این نمایندگی می پردازیم در ادامه با ما همراه باشید.

خدمات مختلف مرکز تعمیرات گوشی ایسوس

در مرکز نمایندگی ایسوس در دو بخش تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری تمامی خدمات مرتبط با این دستگاه ها به مشتریان ارائه می شود.

در صورتی که تلفن همراه برند ایسوس دچار خرابی و یا مشکل فنی شود، با مراجعه به این مرکز ابتدا می توانید از مشاوره های لازم جهت آگاهی از مراحل تعمیر گوشی ایسوس و هزینه های آن بهره مند شوید.

بعد از آگاهی کامل؛ تلفن همراه معیوب مشتریانی که به مرکز اعتماد کرده و گوشی خود را به ما می سپارند، به قسمت عیب یابی تعمیرات گوشی ایسوس منتقل می شود.

در این قسمت گروهی از با تجربه ترین افراد و تعمیرکاران داخلی با استفاده از به روز ترین ابزار اقدام به عیب یابی محصول مورد نظر می کنند.

با توجه به نقش عیب یابی در تعمیرات گوشی ایسوس می توان گفت عیب یابی درست باعث می شود تا در هنگام تعمیرات آزمون و خطا رخ نداده و هیچ مشکل نرم افزاری و یا سخت افزاری برای قسمت های مختلف دستگاه به وجود نیاید.

انتقال دستگاه به قسمت مربوطه

بعد از انجام تست های لازم و پیدا کردن عیب دستگاه، گوشی تلفن همراه با توجه به نوع عیب سخت افزاری و یا نرم افزاری به قسمت مربوطه ارجاع داده می شود.

در این قسمت ها نیز افرادی حضور دارند که آشنایی کاملی با مدل های مختلف تلفن همراه ایسوس داشته و از این طریق می تواند با سرعت بالا دستگاه را تعمیر نمایند.

استفاده از قطعات اصلی و اورجینال

یکی از مهم ترین ویژگی های مرکز تعمیرات گوشی ایسوس استفاده از قطعات اصلی برای تعمیر و تعویض قسمت های سخت افزاری دستگاه می باشد.

با توجه به اینکه در اثر ضرب دیدگی یا آب خوردگی ممکن است برخی از قطعات تلفن های همراه هوشمند دچار خرابی و یا نقص کلی شوند، باید برای تعویض آن ها اقدام نمود.

استفاده از قطعات فرعی به جای قطعات اصلی دستگاه می تواند عواقب جبران ناپذیر داشته و باعث کاهش کارایی دستگاه و خرابی زودرس کلی آن شود.

به همین دلیل ما در این زمینه از قطعات اصلی و اورجینال شرکت استفاده می کنیم تا کوچکترین مشکلی بعد از تعمیرات گوشی ایسوس برای این دستگاه ها به وجود نیاید.

در پایان انجام عملیات نیز گارانتی معتبر تعمیر گوشی ایسوس به مشتریان ارائه می شود تا ضمن نشان دادن سطح کیفیت بالای تعمیرات، سندی برای مشتری مداری مرکز نیز باشد.

شماره های تماس نمایندگی تعمیرات گوشی ایسوس در تهران

شماره قابلیت کلیک مستقیم تماس دارند.

021-88228701

021-88228799

021-88228861

021-88228865

برخی از مشکلات گوشی های ایسوس که در این مرکز با کمترین هزینه برطرف می شوند

تلفن های همراه ایسوس نیز مانند دستگاه های دیگر با توجه به امکاناتی که دارند، قسمت های سخت افزاری و نرم افزاری مختلفی خواهند داشت.

هر چه به سمت مدل های پیشرفته تر گوشی ایسوس برویم، تعمیرات آن ها نیز تخصصی تر خواهد شد.

از جمله خدمات بهترین مرکز تعمیرات گوشی ایسوس می توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • تعمیر و یا تعویض صفحه نمایش دستگاه
  • تعمیرات سخت افزاری مانند برد، هارد، دوربین، بلندگو، شارژر و …
  • تعمیرات و خدمات نرم افزاری در زمینه ی ارتقای امکانات دستگاه، رفع مشکلات مربوط به عدم آنتن دهی، برطرف نمودن مشکلات بالا آمدن سیم کارت و …
  • تعمیر و تعویض سوکت شارژر
  • برطرف کردن مشکلات مربوط به بالا نیامدن و هنگ کردن دستگاه