نمایندگی ایسوس در کرج

مرکز ایسوس در کرج علاوه بر خدمات حضوری و تعمیر مدلهای مختلف لپ تاپ و تبلت این برند به شما این امکان را داده است تا بتوانید از طریق پشتیبانی آنلاین به صورت ۲۴ ساعته با متخصصین ما در تماس بوده و در صورت نیاز دستگاه خود را از طریق پیک معتمد شرکت و یا از طریق تیپاکس به این مجموعه ارسال کنید تا عملیات تعمیر و تعویض قطعات بر روی آن انجام شود. به صورت کلی در این مجموعه شما می توانید تمامی مدل های مختلف سخت افزاری لپ تاپ و تبلت ایسوس را از مدلهای قدیمی تا مدلهای جدید گرفته تعمیر کنید و در صورت نیاز برای تعویض قسمتهای مختلف سخت افزاری آنها اقدام نمایید.

مرکز ایسوس در کرج

ایسوس به عنوان یکی از برند های مطرح در زمینه تولید انواع مدل های مختلف لپ تاپ و تبلت در بازار فعالیت می کند و با توجه به کیفیت بسیار بالا و همچنین قیمت بسیار مناسبی که این لپ تاپ ها در بازار کشورمان دارند بسیاری از کاربران برای خرید مدل های مختلف لپ تاپ های ایسوس اقدام می‌کنند. با توجه به محبوب شدن ایسوس در چند سال گذشته تیم فنی و تخصصی نمایندگی رسمی ایسوس در ایران سعی کرده است تا یک خدمات ویژه را برای کسانی که در استان کرج زندگی می کنند از نظر سخت‌افزاری به بهترین شکل ممکن تعمیر نمایند.
در این مرکز یک تیم فنی و تخصصی بسیار با تجربه دور هم جمع آورده است تا با توجه به شناختی که از مدل های مختلف لپ تاپ های ایسوس دارند می توانند تمامی مشکلاتی که برای لپ تاپ به وجود می‌آید را به بهترین شکل ممکن برطرف نمایند.
برای اینکه هیچ محدودیتی در تعمیر مدل های مختلف همچون مدل های جدید و به روز لپ تاپ ایسوس وجود نداشته باشد این تیم فنی و تخصصی در دوره های آموزش د شرکت کرده و با فناوری های جدیدی که بر در تاپ ایسوس به کار می‌روند آشنایی کامل پیدا می‌کنند.

مرکز ایسوس در کرج

استفاده از دستگاه و تجهیزات به روز و پیشرفته

تست و عیب یابی اولیه می تواند نقش بسیار مهمی در بالا بردن کیفیت و سرعت عملیات تعمیر بر روی لپ تاپ های ایسوس داشته باشد. در واقع زمانی که در تاب ایسوس شما دچار مشکل می شود برای اینکه بتوانید مشکل آن را به بهترین شکل ممکن برطرف نماید باید ابتدا تست و عیب یابی اولیه برای قسمت های مختلف انجام شود تا منبع و بخشی که برای آن مشکل اساسی به وجود آمده است به درستی تشخیص داده شده و دیگر قسمت‌های که سالم هستند نیز مشخص شود و در حین عملیات تعمیر برای آنها مشکلی به وجود نیاید.
هر چقدر ابزار و تجهیزات به روز و پیشرفته در اختیار داشته باشید این عملیات تست و عیب یابی می تواند دقیق تر باشد و همین موضوع می تواند شما را در شناخت مشکل به وجود آمده برای لپ تاپ راهنمایی کند و در پایان بتوانند سرعت عملیات تعمیر و همچنین کیفیت آن را بالاتر ببرد. همانطور که گفته شد خدمات نمایندگی ایسوس در کرج محدود به مدل خاصی از لپ تاپ های ایسوس نیز و حتی مدل های قدیمی که دیگر در چرخه تولید این شرکت قرار ندارند را نیز می توانید به راحتی به دست متخصصین مرکز بسپارید تا تمامی مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری آنها برطرف شود.

مرکز ایسوس در کرج

تعمیرات نرم افزاری مرکز ایسوس در کرج

در کنار تعمیر قسمت های مختلف سخت افزاری و یا تعویض آن ها در صورت نیاز با قطعات اصلی و اورجینال که در این مجموعه با گارانتی رسمی و معتبر فروش می رسد شما می توانید تمامی مشکلاتی که برای قسمت های نرم افزاری لپ تاپ های ایسوس به وجود می‌آید را با بهترین هزینه برطرف نمایید.
خدمات سرویس اولیه و سرویس دوره ای لپ تاپ برای بالا بردن سرعت آن و همچنین نصب ویندوز و برطرف کردن مشکلات نرم افزاری به وجود آمده روی لپ تاپ از جمله خدمات مهمی هستند که از نظر نرم افزاری بر روی این لپ تاپ ها انجام می شود.
بالا بردن سرعت لپ تاپ ایسوس
بررسی های بخش تعمیر لپ تاپ ایسوس  نشان میدهد بسیاری از کاربرانی که از کرج با مرکز ایسوس در تهران تماس می‌گیرند مشکلاتی را در زمینه پایین بودن سرعت لپ تاپ ایشان مطرح می‌کنند که به همین دلیل نمایندگی ایسوس در کرج سعی کرده است تا با روش های برای ارتقا لپ تاپ از نظر سخت افزاری تمامی مشکلاتی که برای سرعت باز کردن برنامه ها و سرعت پردازش آنها برای لپ تاپ های ایسوس و حتی مدل‌های قدیمی نیز وجود دارد را برطرف نماید.
برای برطرف کردن مشکل سرعت لپ تاپ خود بهتر است ابتدا با تیم متخصص و پشتیبانی مرکز ایسوس در کرج در تماس باشید تا مشخص شود که مدل لپ تاپ شما تا چه اندازه می‌تواند قابلیت به روز رسانی و ارتقا داشته باشد. بعد از این کار به روز رسانی و ارتقا تمامی قسمت های سخت افزاری مانند هارد و رم البته در صورت امکان به روز رسانی و ارتقا گرافیک و پردازنده نیز بر روی دستگاه های شما انجام می‌شود تا بتوانید با سرعت و کیفیت بسیار بالا ترین نرم افزارهای مختلف را به صورت همزمان بر روی دستگاه خود باز نمایید.

خرید لوازم جانبی اصلی و اورجینال

اگر لوازم جانبی لپ تاپ شما مانند شارژر و آداپتور دچار مشکل شده است و قصد دارید تا آن را با لوازم جانبی جدید تعویض نمایید بهتر است برای خرید لوازم جانبی اصلی و اورجینال از طریق مرکز ایسوس در کرج اقدام نمایید. در این مرکز شما می توانید لوازم جانبی اصلی و مخصوص هر کدام از مدل های مختلف لپ تاپ های ایسوس و حتی مدل هایی که دیگر در چرخه تولید این برند قرار ندارند را به صورت کاملا نسبی و اورجینال از این مرکز با گارانتی رسمی و ضمانت نامه کتبی تهیه کنید تا در صورت بروز هرگونه مشکل و خراب بودن لوازم جانبی مورد نظرتان را با یک قطعه جدید و کاملا اصلی و اورجینال تعویض نمایید.

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در pinterest
اشتراک گذاری در email

No Comments

پیام بگذارید

درخواست تعمیر لپ تاپ