مزایا و معایب لپ تاپ ایسوس

امروزه لپ تاپ های ایسوس به عنوان یکی از برترین انتخاب های کاربران در بازار شناخته می شوند که بررسی مزایا و معایب لپ تاپ های ایسوس باعث می شود تا شما شناخت بهتر و بیشتری نسبت به این محصولات پیدا کرده و برای سپس برای خرید این محصولات اقدام نمایید در ادامه با نمایندگی ایسوس همراه باشید.

 

مزایا و معایب لپ تاپ های ایسوس

مزایا و معایب لپ تاپ های ایسوس

مهم ترین موضوعی که در مورد بررسی مزایا و معایب لپ تاپ های ایسوس می توان به آن اشاره نمود که این بررسی در حالت کلی صورت گرفته است و ممکن است برای برخی از مدل های ارائه شده صدق نکند.

در بررسی مزایا و معایب لپ تاپ های ایسوس بهتر است ابتدا به مزایای این محصولات که البته بسیار زیاد هم می باشند بپردازیم تا شما با سطح کیفی لپ تاپ های ایسوس بیشتر آشنا شوید.

 

مزایای لپ تاپ های ایسوس

طراحی زیبا

یکی از مهم ترین اهداف ایسوس در بازار لپ تاپ ها ارائه ی محصولاتی با طراحی زیبا و البته خلاقانه می باشد.

مهندسان ایسوس به خوبی می دانند درصد بالایی از مشتریان در اولویت های اولیه ی خود به دنبال خرید یک لپ تاپ شیک و بسیار زیبا هستند به همین دلیل از مواد و متریالی در ساخت لپ تاپ های خود استفاده می کنند تا این محصولات بتوانند در همان لحظه ی اولیه چشمان مشتریان را به خود خیره نمایند.

تنوعی که ایسوس در ساخت لپ تاپ های خود به واسطه ی استفاده از مواد و متریال مختلف ارائه نموده است شاید یکی از دلایل محبوبیت های مدل های مختلف لپ تاپ این شرکت باشد.

کارایی و کیفیت بالا

شاید شما نیز به عنوان یکی از کسانی که به دنبال کسب اطلاعات در مورد مزایا و معایب لپ تاپ های ایسوس هستید از دوستان و آشنایان خود در مورد کیفیت و کارایی بالای لپ تاپ های ایسوس به کرات شنیده باشید.

این موضوع با توجه به تجربه ی کاربران و همچنین نظر سنجی هایی که توسط شرکت ایسوس در مورد کیفیت و کارایی لپ تاپ ها انجام شده است به خوبی اثبات می شود.

استفاده از سخت افزار قوی باعث شده است تا کسانی که به دنبال کیفیت بالا در اجرای برنامه ها و همچنین پشتیبانی از نرم افزار های مختلف هستند به سمت این لپ تاپ ها روی بیاورند.

با مشاهده ی تکنولوژی ها و فناوری ها به کار رفته در صفحه نمایش لپ تاپ های ایسوس و همچنین قابلیت های ذخیره سازی آن می توان به خوبی قدرت و کیفیت سخت افزار این دستگاه را متوجه شد.

قیمت بسیار مناسب

یکی دیگر از مواردی که در بررسی مزایا و معایب لپ تاپ های ایسوس باید به آن اشاره نماییم این است که در رنج های مختلف شاهد قیمت مناسبی برای لپ تاپ های ایسوس هستیم.

در واقع زمانی که به امکانات هر مدل و همچنین قیمت محصولات رقیب با همین امکانات نگاهی می اندازیم به خوبی متوجه می شویم که ایسوس چقدر به امر مشتری مداری اهمیت داده و سعی کرده است با کاهش قیمت محصولات خود از نظر اقتصادی نیز به مشتریان خود کمک نماید.

پشتیبانی ویژه و عالی

از دیگر مزایای لپ تاپ های ایسوس می توان به پشتیبانی ویژه و عالی توسط شرکت از مدل های مختلف اشاره نمود.

پشتیبانی به عنوان یک امر مهم و حیاتی در زمان خرید و استفاده از محصولات مورد نظر مشتریان قرار می گیرد و ایسوس با درک درست این موضوع باعث شده است تا کاربران با خیال راحت و بدون هیچ دغدغه ای برای خرید لپ تاپ های این شرکت اقدام نمایند.

البته مهم ترین موضوع در هنگام بررسی و خرید لپ تاپ های ایسوس توجه به نیاز افراد است که باعث می شود تا با توجه به مزایا و معایب لپ تاپ های ایسوس بتوانند یکی از مدل های مورد نظر را خریداری نمایند.

مزایا و معایب لپ تاپ ایسوس

معایب لپ تاپ های ایسوس

در بررسی مزایا و معایب لپ تاپ های ایسوس می توان به مواردی که بسیاری از کاربران در نظرسنجی های مختلف ه عنوان معایب لپ تاپ های ایسوس مطرح کرده اند نیز اشاره نمود.

شاید بتوان قیمت لپ تاپ های میان رده ای ایسوس را مناسب دانست اما لپ تاپ های گیمینگ و بالا رده ای ایسوس نسبت به رقبا قیمت های بالاتری دارند و همی امر کمی کار را برای خرید این لپ تاپ ها سخت کرده است.

یکی دیگر از معایبی که کاربران در مزایا و معایب لپ تاپ های ایسوس به آن اشاره نموده اند اشکالاتی است که در نرم افزار این دستگاه به وجود می آید.

صفحه نمایش دستگاه در بسیاری از مدل ها نسبت به رقبای خود در بازار علمکرد پایین تری دارد و همین امر موجب نارضایتی مشتریان از این مدل های شده است.

در لپ تاپ های مانند لنوو کاربران با توجه به نیاز خود به راحتی می توانند از تنوع مدل های لپ تاپ شرکت استفاده نمایند و مدل مورد نظر را خریداری نمایند در حالی که ایسوس توجهی به طیف های مختلف جامعه نداشته و می توان گفت در سری های مختلف به دنبال استفاده از تکنولوژی های برتر بوده است که می تواند برای بسیاری از مشتریان کارایی نداشته باشد.

در پایان بررسی مزایا و معایب لپ تاپ های ایسوس می توان به این نتیجه رسید که سری های مختلف لپ تاپ ساخته شده توسط ایسوس دارای مزایای بسیار زیادی هستند که می توانند به راحتی باعث چشم پوشی کاربران از معایب این دستگاه ها شوند.

لپ تاپ های مخصوص بازی ایسوس

لپ تاپ های گیمینگ

از دیگر انواع لپ تاپ های ایسوس می توان به خانواده G این شرکت که مخصوص بازی طراحی می شوند اشاره نمود.

این مدل دارای سخت افزار بسیار قوی بوده و البته دقت و وضوح نمایشگر آن ها نیز بالا می باشد.

لپ تاپ های مخصوص بازی قیمت بالایی دارند و بسیاری از افراد طیف متوسط جامعه توان خرید آن را ندارند.

یکی از مهم ترین ویژگی های لپ تاپ های سری G به طراحی خاص آن ها بر می گردد که به کاربران کمک می کند تا در استفاده های طولانی مدت احساس خستگی نداشته و البته سلامت آن ها نیز حفظ می شوند.

بررسی های بخش ارتقا لپ تاپ ایسوس نشان میدهد پردازنده های قوی مرکزی و استفاده پردازنده گرافیکی مجزا  قوی و با ظرفیت بسیار مناسب از مهم ترین ویژگی های لپ تاپ های سری گیمینگ ایسوس می باشند.

تاچ و کیبورد این سری ساختار ارگونومیک و بسیار عالی دارند و از طریق خلاقیتی که در ساخت آن ها به کار رفته است، استفاده از لپ تاپ را برای کاربران بسیار آسان و راحت تر می کنند.

نمایشگر این مدل نیز تقریباً بالای 15 و 17 اینچ می باشند و مدل های بسیار کمی با 14 اینچ ساخته شده است تا این محصولات را مناسب بازی کند.

دلایل خراب شدن هارد لپ تاپ ایسوس

شاید تصور اولیه بسیاری از افرادی که از مدل های مختلف لپ تاپ ایسوس استفاده می کنند این باشد که فقط در صورت وارد شدن ضربات محکم به بدنه دستگاه و به خصوص هارد و یا افتادن لپ تاپ از ارتفاع، شاهد خراب شدن و آسیب دیدن هارد دستگاه خواهیم بود اما باید بگوییم که این یک تصور کاملاً غلط است و مدل‌های مختلف هاردی که بر روی لپ تاپ نصب می‌شوند ممکن است بر اثر عواملی مانند بستن در لپ تاپ و یا حتی تکان خوردن و حتی جابجایی‌های لپ تاپ دچار خرابی شده و اطلاعات آن‌ها دیگر قابل خواندن بر روی لپ تاپ شما نباشد.

بهتر است بدانید که اگر لپ تاپ شما روشن باشد تاثیر ضرباتی که به دستگاه وارد می شود بر روی هارد چند برابر خواهد بود و به همین دلیل در بسیاری از موارد توصیه می‌شود که برای جلوگیری از خراب شدن هارد لپ تاپ ایسوس حتماً لپ تاپ را در حالت روشن بسته و باز نکنید.

ریکاوری هارد لپ تاپ ایسوس

در صورتی که شما به دلایل مختلف فیزیکی و یا ریختن آب یا مایعات و دلایل دیگری دچار خرابی شده و اطلاعات شما به صورت کامل نمایش داده نمی شود باید حتماً به افراد متخصص در نمایندگی ایسوس مراجعه نموده و تمامی مشکلات مربوط به لپ تاپ خود را با آنها در میان بگذارید تا بتوانند عملیات ریکاوری هارد لپ تاپ ایسوس را در شرایط مختلفی که در ادامه به آنها اشاره می‌کنیم انجام دهند.

 

حالت اول

زمانی که هارد شما خراب شده باشد و اطلاعات در دسترس نباشند اطلاعات شما بر روی سیستم لپ‌تاپ شما نمایش داده نشوند. در این حالت با استفاده از دستگاه های مخصوص و روشهای پیچیده می توان به اطلاعات بر روی هارد دسترسی پیدا کرد و می ‌توان به راحتی عملیات ریکاوری هارد را انجام داد.

در برخی از موارد زمانی که تیم نمایندگی ایسوس برای عملیات ریکاوری هارد لپ تاپ ایسوس در این حالت اقدام کرده است و به اصطلاح آن را تعمیر کرده است علاوه بر بازگردانی اطلاعات بر روی هارد خود هارد نیز به حالت اولیه و قبل از خرابی برگشت است.

 

ریکاوری هارد لپ تاپ ایسوس با جراحی هارد

در برخی از حالات ممکن که بسیاری از مشتریان ما نیز با آن روبرو بوده اند ممکن است هارد شما به حد آسیب دیده باشد که اطلاعات روی سطح آن حتی با دستگاه هم قابل خواندن باشد اما نتیجه امیدوارکننده در اینجا این است که سطح هارد سالم بوده و ضربات وارد شده با آن باعث خرابی فیزیکی بر روی هارد نصب شده است.

برای ریکاوری هارد لپ تاپ ایسوس در این حالت باید از روش جراحی هارد استفاده کرد و پس از اینکه اطلاعات بر روی هارد قابل خواندن شد آن را به دستگاه وصل کرده و اطلاعات را بازخوانی کرد و بر روی یک حافظه سالم و مطمئن ذخیره کرد.

این نکته را نیز در نظر داشته باشید که در این حالت نیز امکان بازیابی و ریکاوری هارد لپ تاپ ایسوس به صورت کامل وجود دارد.

بزرگترین عیب لپ تاپ های ایسوس چیست؟

از نظر سخت افزاری و نرم افزاری می توان گفت که لپ تاپ های ایسوس هیچ گونه عیبی ندارند.

مهم ترین مزیت های لپ تاپ های ایسوس کدامند؟

برای استفاده از لپ تاپ های ایسوس حتما باید به امکانات آن توجه ویژه ای داشته باشید تا بتوانید به بهترین شکل ممکن از این تجهیزات استفاده نمایید.

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در pinterest
اشتراک گذاری در email

No Comments

پیام بگذارید

درخواست تعمیر لپ تاپ