لپ تاپ ایسوس ZenBook S13 UX392FN-A

بررسی ها نشان می دهد که لپ تاپ ایسوس ZenBook S13 UX392FN-A به دلیل ضخامت بسیار کم و صفحه نمایشگر بدون حاشیه یکی از جذاب ترین لپ تاپ های تولید شده توسط شرکت ایسوس می باشد.

این لپ تاپ به یک کارت گرافیک مجزا در حالت انتخابی مجهز شده است تا امکان استفاده برای بازی های قدیمی و طراحی حرفه ای را برای کاربران فراهم نماید.

ما در این مقاله در نمایندگی ایسوس در تهران قصد داریم به بررسی ویژگی های این لپ تاپ ایسوس بپردازیم.

 

نمایشگر بدون حاشیه لپ تاپ ایسوس ZenBook S13 UX392FN-A

لپ تاپ ایسوس ZenBook S13 UX392FN-A

ایسوس به خوبی نیاز های مردم برای نمایشگر تمام صفحه با کمترین حاشیه را درک نموده و آن را در این محصول خود با طراحی جذاب و شیک جای داده است.

ابعاد مناسب این لپ تاپ در کنار نمایشگری که کمترین میزان حاشیه را دارد می تواند علاقه مندان به این حوزه را برای خرید آن ترغیب نماید.

برای استفاده از دوربین لپ تاپ نیز یک برآمدگی در قسمت بالای صفحه نمایش قرار داده شده است که البته به کاربر در باز کردن آن نیز کمک می کند.

این صفحه نمایش 13.9 اینچی از نوع TFT LED می باشد و می تواند تصاویر را با رزولوشن 1080*1920 به نمایش درآورد.

مهم ترین نکته ای که در مورد این صفحه نمایش می توان به آن اشاره کرد، استفاده از تکنولوژی مات بودن صفحه است که به کاربران اجازه می دهد تا در محیط های با نور مستقیم خورشید نیز به راحتی از این محصول استفاده نمایند.

 

طراحی جذاب و شیک

لپ تاپ ایسوس ZenBook S13 UX392FN-A

کاربران بسیاری این لپ تاپ را در رده ی باریک ترین لپ تاپ های دنیا قرار داده اند که می تواند باعث جذابیت طراحی آن و شیک بودن لپ تاپ از هر نظری شود.

زمانی باریک بودن لپ تاپ ایسوس ZenBook S13 UX392FN-A می تواند به عنوان یک ویژگی جذاب در نظر گرفته شود که متوجه وزن 1.1 کیلوگرمی آن شویم.

ابعاد مناسب در کنار ظرافت و باریک بودن آن که ضخامت 1.5 سانتی متری دارد می تواند در نگاه اول چشم هر بیننده ای را به خود جذب نماید.

برای جذابیت بیشتر، این محصول به یک کیبورد جزیره ای با نور پس زمینه مجهز شده است که با توجه به ارتفاع مناسب صفحه کلید و جانمایی ارگونومیک آن ها درصد خطا در هنگام استفاده را پایین آورده است.

در همین ضخامت بسیار کم یک پورت HDMI در پنل پشتی محصول، کارت خوان و پورت USB Type-C قرار داده شده است تا کاربران بتوانند از آن برای برقراری ارتباط با محصول استفاده نمایند.

علاوه بر این بلوتوث داخلی نسخه ی 5.0 نیز به امکانات ارتباطی لپ تاپ ایسوس ZenBook S13 UX392FN-A اضافه شده است.

 

قدرت و سرعت را با هم تجربه کنید

استفاده از پردازنده ی نسل هشتم شرکت اینتل در کنار رم و حافظه ی داخلی مناسب این امکان را به کاربران می دهد تا بتوانند از قدرت و سرعت بالای لپ تاپ ایسوس ZenBook S13 UX392FN-A برای کاربری های مختلف استفاده نمایند.

پردازنده ی 8565U از سری core i7 شرکت  اینتل با 8 مگابایت حافظه ی کش می تواند سرعت بسیار بالایی در اجرای دستورات و باز کردن و استفاده همزمان از نرم افزار های مختلف را به کاربران ارائه نماید.

لپ تاپ ایسوس مدل ZenBook S13 UX392FN-A از یک رم 8 گیگابایتی از نوع ddr3 استفاده می کند که باعث بالا رفتن قدرت دستگاه برای بهره وری بیشتر می .

علاوه بر این کسانی که قصد استفاده از دستگاه را دارند می توانند از حافظه ی داخلی 512 گیگابایتی آن برای ذخیره نمودن فایل های مختلف و برنامه های مورد نیاز استفاده نمایند.

بررسی های بخش تعمیرات لپ تاپ ایسوس نشان میدهد در کنار این موارد یک کارت گرافیک انتخابی از مدل MX150 شرکت انویدیا با دو گیگابایت حافظه ی اختصاصی بر روی محصول قرار گرفته است که آن را از لپ تاپ های هم رده ای خود مجزا می کند.

هر چند این کارت گرافیک برای کاربری و طراحی های حرفه ای مناسب می باشد اما نباید انتظار داشت کیفیت بالایی در اجرای بازی های سنگین امروزی از خود نشان دهد.

لپ تاپ ایسوس ZenBook S13 UX392FN-A

باتری قوی و با دوام و دیگر ویژگی های محصول

از دیگر ویژگی های لپ تاپ ایسوس ZenBook S13 UX392FN-A که مورد پسند بسیاری از کاربران قرار گرفته است می تواند به ظرفیت 15 ساعته باتری آن برای شارژدهی اشاره نمود.

این باتری 3 سلولی از نوع لیتیوم پلیمری بوده که ظرفیت 50 وات ساعت را دارد.

در کنار این ویژگی ها کاربرانی که علاقه مند به استفاده از جک هدفون هستند می توانند به راحتی هندزفری خود را به این جک در این لپ تاپ  متصل نمایند.

برای وضوح و قدرت صدا در این محصول نیز از یک اسپیکر استریو که از فناوری  SonicMaster پشتیبانی می کند استفاده شده است.

تاچ پد محصول نیز با پشتیبانی از فرمان های چند لمسی می تواند نیاز های کاربران را به خوبی برطرف نماید.

به طور کلی می توان گفت کسانی که زیبایی و امکانات را در کنار هم می خواهند قطعا با خرید لپ تاپ ایسوس ZenBook S13 UX392FN-A به این نیاز خود به خوبی پاسخ می دهند.

همچنین برای تعمیر کلیه لپ تاپ های ایسوس می توانید به مرکز ما به عنوان نمایندگی ایسوس مراجعه کنید.

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در pinterest
اشتراک گذاری در email

No Comments

پیام بگذارید

درخواست تعمیر لپ تاپ