لپ تاپ ایسوس X543MA

لپ تاپ ایسوس X543MA با پردازنده ی مرکزی قوی و امکانات پایه ای و میان رده ای برای انجام کار های روزانه و یا انجام دادن کار های دانشجویی بسیار مناسب می باشد.

طبق بررسی های ما در نمایندگی ایسوس مهم ترین ویژگی این لپ تاپ که باعث فروش بالا و محبوبیت آن شده است را قیمت پایین آن نسبت به مدل های هم رده ای خود دانست.

ایسوس در ساخت این مدل از لپ تاپ های خود سعی کرده است به طیف وسیعی از کاربران که بیشتر به دنبال فاکتور هایی مانند قیمت پایین در خرید لپ تاپ هستند توجه نماید و از طریق استفاده از مواد اولیه پلاستیکی در ساخت بدنه و همچنین پردازنده های پایین رده ای شرکت های تولید کننده قیمت این دستگاه را کاهش دهد.

البته نکته ی مهمی که باید خریداران این محصول بدانند این است که امکانات پایه ای محصول باعث کاهش کیفیت ساخت و یا استفاده از آن نشده است و لپ تاپ X543MA ایسوس برای کاربری های عمومی و دانشجویی می تواند گزینه ی بسیار مناسبی باشد.

 

طراحی ظاهری و ساختار لپ تاپ ایسوس X543MA

لپ تاپ ایسوس X543MA

ایسوس این مدل از لپ تاپ های خود را با تنوع رنگ بالایی به بازار عرضه نموده است تا بتواند به خوبی پاسخگوی نیاز های کاربران برای زیبایی و شیک بودن محصولات و همچنین تنوع سلیقه های آن ها باشد.

در ساخت لپ تاپ ایسوس X543MA سعی شده است تا ظاهری شیک و جوان پسند به این محصول داده شود که مهم ترین دلیل آن را استفاده ی بیشتر دانشجویان از این لپ تاپ میان رده ای می توان دانست.

هر چند این محصول از نظر طراحی به هیچ عنوان نمی تواند با برند های امروزی و محصولات پیشرفته ی آن ها از نظر ظرافت و یا ساختار بدنه و صفحه نمایش قابل مقایسه باشد اما ابعاد مناسب در کنار وزن 1.9 کیلوگرمی آن می تواند این لپ تاپ را به عنوان گزینه ی جذاب و قابل حمل برای همه ی افراد معرفی نماید.

کیبورد لپ تاپ X543MA ایسوس به دلیل اینکه بیشترین کاربری را برای تایپ دانشجویان و کار های روزمره ی شخصی دارد، با جانمایی مناسب و همچنین تاچ پد با پشتیبانی از فرمان های چند لمسی سرعت و قدرت خوبی به کاربران برای تایپ سریع و بدون خطا با این دستگاه داده است.

 

ویژگی های صفحه نمایش لپ تاپ X543MA ایسوس

لپ تاپ ایسوس X543MA

با وجود پیشرفت بسیار شرکت ها در زمینه ی تولید انواع مدل های مختلف لپ تاپ هنوز هم می توان تولید یک لپ تاپ 15.6 اینچی با وزن 1.9 کیلوگرمی را بسیار جذاب و کاربر پسند دانست که قدرت حمل بالایی به آن ها می دهد.

کیفیت نمایش تصاویر در لپ تاپ ایسوس X543MA به صورت FULL HD بوده و کاربران این دستگاه می توانند به واسطه ی صفحه نمایش مات آن در فضا های باز و زیر نور خورشید نیز به راحتی با لپ تاپ خود کار کنند یا به تماشای فیلم و ویدیو های شخصی و آموزشی بنشینند.

این نمایشگر دارای نسبت تصویر 16:9 نیز می باشد.

 

پردازنده ی مرکزی و استفاده از 1 ترابایت حافظه

ایسوس به خوبی کاربری لپ تاپ X543MA خود را درک کرده و آن را به یک حافظه ی داخلی 1 ترابایتی مجهز کرده است.

کارشناسان بخش ارتقا لپ تاپ ایسوس معتقدند کاربرانی که از لپ تاپ ایسوس X543MA استفاده می کنند می توانند بدون هیچ دغدغه ای تمامی فایلی ها شخصی و کاری مورد نظر خود را در حافظه ی دستگاه ذخیره نمایند تا در مواقع ضروری در سریع ترین زمان ممکن به آن ها دسترسی داشته باشند.

علاوه بر این برای بالا بردن سرعت اجرای دستورات، این لپ تاپ به یک رم 4 گیگابایتی از نوع DDR4 و همچنین پردازنده ی مرکزی Celeron  N4000 مجهز شده است.

این پردازنده هر چند با پردازنده ی لپ تاپ های امروزی قابل مقایسه نیست اما برای اموری مانند وبگردی، اجرای برنامه ها و نرم افزار های سبک مورد نیاز دانشجویان می تواند سرعت قابل قبولی را ارائه نماید.

در کنار این پردازنده ی مرکزی شرکت ایسوس برای  لپ تاپ X543MA خود از یک پردازنده ی گرافیکی ساخته شده توسط شرکت اینتل با مشخصات UHD Graphics 600 استفاده کرده است تا کاربران بتوانند با نرم افزار های مختلف طراحی به خوبی بر روی لپ تاپ خود کار کنند.

 

دیگر ویژگی های لپ تاپ ایسوس X543MA

لپ تاپ ایسوس X543MA

از جمله امکانات ارتباطی این لپ تاپ می توان به استفاده از یک پورت HDMI و دو پورت USB2.0 اشاره نمود که کارایی آن برای برقراری ارتباط با وسایل و تجهیزات دیجیتال دیگر را بالا برده است.

باتری غیر قابل تعویض لیتیوم سه سلولی، بلوتوث داخلی، پشتیبانی از شبکه ی بی سیم و وای فای 5، نور پس زمینه کیبورد، کارت خوان، درایو نوری و … از دیگر مشخصات این لپ تاپ خوش ساخت و با قیمت پایین هستند.

کارشناسان بخش تعمیر لپ تاپ Asus معتقدند پس اگر در شرایط کنونی بازار قصد خرید یک لپ تاپ برای امور شخصی و خانگی یا کار های دانشجویی سبک را دارید بهتر است به سراغ خرید لپ تاپ ایسوس X543MA بروید چون هم امکانات مناسبی دارد و هم از نظر اقتصادی بسیار به صرفه می باشد.

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در pinterest
اشتراک گذاری در email

No Comments

پیام بگذارید

درخواست تعمیر لپ تاپ