نهایت لذت بازی را با لپ تاپ ایسوس مدل ROG GL702ZC

با توجه به پردازنده ی مرکزی و گرافیکی قوی که در لپ تاپ ایسوس مدل ROG GL702ZC استفاده شده است می توان گفت کاربرانی که از این محصول برای گیمینگ استفاده نمایند می توانند انواع مختلف بازی های سنگین را روی دستگاه اجرا نمایند.

ایسوس با تولید این محصول توانسته است در مقایسه با رقبای خود مشتریان بیشتری را جذب نماید و این موضوع را می توان به دلیل کیفیت ساخت و امکانات دستگاه دانست.

ما در نمایندگی ایسوس در این مقاله قصد داریم مشخصات فنی و ویژگی های لپ تاپ ایسوس مدل ROG GL702ZC را بررسی کنیم.

 

بررسی ظاهر زیبا و طراحی شیک لپ تاپ ایسوس مدل ROG GL702ZC

شاید برای شما که طرفدار بازی های کامپیوتری هستید، ظاهر لپ تاپ اهمیت زیادی نداشته باشد، اما ایسوس سعی کرده است با طراحی جذابی که در این محصول به کار برده است نیاز های ظاهری مشتریان خود  را نیز به خوبی برطرف نماید.

بدنه این لپ تاپ از جنس فلز ساخته شده است که می تواند اثر انگشت را نیز جذب نماید.

در قاب پشتی دستگاه آرم ROG قرار داده شده است و به محض روشن شدن به رنگ قرمز در می آید تا حس گیمینگ را بهتر و بیشتر به کاربران القاء نماید.

کیبورد قرار گرفته روی این لپ تاپ از نوع جزیره ای بوده و کارر می تواند بدون خطا از آن استفاده نماید.

رنگ بندی کیبورد به نحوی است که می توان به راحتی کلید های مخصوص بازی را روی دستگاه تشخیص داده و از آن ها استفاده نمود.

هر چند کلید های مکان نمای دستگاه به خوبی توزیع نشده اند و امکان اشتباه در هنگام فشار دادن آن ها وجود دارد اما می توان به طور کلی کاربری دستگاه را بسیار آسان و لذت بخش دانست.

تاچ پد قرار داده شده روی لپ تاپ ایسوس مدل ROG GL702ZC نیز با پشتیبانی از فرمان های چند لمسی امکانات بالایی را در اختیار کاربران قرار می دهد.

علاوه بر این با توجه به ارتباط بسیار زیاد دست کاربران با بدنه ی دستگاه به واسطه ی انجام بازی می توان فناوری جذب اثر انگشت در قسمت های داخلی دستگاه بر روی جنس پلی کربنات بدنه بسیار کاربردی و موثر دانست.

 

پردازنده ی قوی گرافیکی با 4 گیگابایت رم اختصاصی

پردازنده ی Radeon RX 580

لپ تاپ های گیمینگ مانند لپ تاپ ایسوس مدل ROG GL702ZC علاوه بر بدنه ی محکم و قوی باید از پردازنده ی گرافیکی قوی نیز استفاده کنند و ایسوس با درک درست این موضوع از پردازنده ی Radeon RX 580 استفاده نموده است.

این پردازنده از 4 گیگابایت رم اختصاصی در ساختار خود استفاده می کند که می تواند لپ تاپ ایسوس را برای اجرای بازی های سنگین همراهی نماید.

بررسی های بخش نمایندگی لپ تاپ Asus نشان میدهد در قلب این لپ تاپ نیز از یک پردازنده ی قوی شرکت ریزین یعنی مدل Ryzen 7 1700 استفاده شده است که باعث افزایش کارایی دستگاه در اجرای بازی های سنگین و همچنین اجرای همزمان نرم افزار ها می شود.

برای حافظه ی داخلی این لپ تاپ از دو مقدار 16 یا 32 گیگابایتی استفاده شده است که می تواند باعث ایجاد تفاوت در قیمت این دستگاه شود.

برای ذخیره سازی فایل ها و بازی های مختلف نیز با توجه به حافظه ی داخلی 1 ترابایتی در کنار 256 گیگابایت از نوع SSD می توان گفت که کاربران دغدغه ای نخواهند داشت.

پس با توجه به پردازنده ی مرکزی و گرافیکی دستگاه می توان گفت مشتریانی که این محصول را خریداری می کنند هیچ گونه دغدغه ای برای اجرای بازی های مختلف نداشته و می توانند از بازی کردن با سرعت و کیفیت بالا در این لپ تاپ نهایت لذت را ببرند.

 

نمایشگر 17.3 اینچی

لپ تاپ ایسوس مدل ROG GL702ZC

بر روی لپ تاپ ایسوس مدل ROG GL702ZC از نمایشگر 17.3 اینچی استفاده شده است تا کاربران بتوانند به با لذت بیشتری و دید وسیع تری با این لپ تاپ کار نمایند.

بررسی های بخش تعمیر لپ تاپ گیمینگ Asus معتقدد بر روی این لپ تاپ از فناوری صفحه نمایش مات استفاده شده است که می تواند برای استفاده در محیط های با نور مستقیم و نور زیاد مناسب باشد.

علاوه بر این نمایشگر مورد استفاده از کیفیت FULL HD برخوردار بوده و به واسطه ی التراواید بودن امکان دید وسیع تری از زاویه های مختلف بدون کاهش کیفیت تصاویر را به افراد می دهد.

 

پورت های ارتباطی و دیگر ویژگی های لپ تاپ ایسوس مدل ROG GL702ZC

لپ تاپ ایسوس مدل ROG GL702ZC

بر روی این دستگاه امکانات ارتباطی نیز کامل و شامل موارد زیر می باشند.

یک پورت USB Type-C با نرخ انتقال بالا برای اتصال گجت ها

یک پورت USB3.0

یک پورت HDMI

پورت شبکه

از دیگر ویژگی ها و امکانات لپ تاپ ایسوس مدل ROG GL702ZC می توان به باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت سه ساعت، نور پس زمینه کیبورد، بلندگوهای داخلی استریو با تکنولوژی Sonic Maste و … اشاره نمود که می توانند در کنار ساختار مناسب باعث ترغیب مشتریان برای خرید این محصول و استفاده بهتر و آسان تر از آن شوند.

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در pinterest
اشتراک گذاری در email

No Comments

پیام بگذارید

درخواست تعمیر لپ تاپ