لپ تاپ ایسوس مدل m509dj

لپ تاپ ایسوس مدل m509dj هر چند از نظر پردازشی نمی تواند در سطح بالایی قرار بگیرد اما از نظر کیفیت نمایشگر تقریبا با توجهی به قیمتی که دارد راضی کننده بوده و می تواند نیاز های کاربران را به خوبی برطرف نماید.

این مدل یکی از محصولات جدید سری M ایسوس است که در میان مدل های میان رده ای معرفی شده است و با توجه به امکانات پایه ای که در ساختار آن قرار گرفته می تواند برای نیاز های عمومی و شخصی بسیار مناسب باشد.

در این مطلب در نمایندگی ایسوس در تهران به طور کامل به بررسی این مدل از لپ تاپ های ایسوس می پردازیم تا بتوانید با توجه به نیاز خود خرید آگاهانه ای داشته باشید.

 

بررسی نمایشگر و امکانات ظاهری لپ تاپ ایسوس مدل m509dj

لپ تاپ ایسوس مدل m509dj

نمایشگر 15.6 اینچی این لپ تاپ آن را برای اجرای بازی های نیمه سنگین و تماشای فیلم های آموزشی یا سرگرم کننده مناسب کرده است.

نکته جالب در مورد این لپ تاپ که می تواند به عنوان یک نقطه قوت در مقابل لپ تاپ های هم رده ای مطرح شود، وزن سبک تر و 1.8 کیلوگرمی آن در مقایسه با لپ تاپ های 15 اینچی که معمولاً بیش از دو کیلو وزن دارند.

ابعاد و وزن مناسب، لپ تاپ ایسوس مدل m509dj را به عنوان یک مدل محبوب برای کارمندان و دانشجویان که به دنبال خرید یک محصول برای جابجایی و سفر هستند، معرفی نموده است.

علاوه بر این می توان به مات بودن صفحه نمایشگر نیز به عنوان یک قدرت و نقطه مثبت شرکت ایسوس در ساخت این محصول اشاره نمود که باعث می شود تا در نور مسقیم خورشید نیز بتوانید با این لپ تاپ برنامه های مختلف را اجرا کنید.

نمایشگر مورد نظر از قدرت و وضوح نمایش تصاویر به صورت FULL HD پشتیبانی می کند.

کیفیت بارزی که این نمایشگر دارد می تواند گزینه مناسبی برای شما جهت تماشای فیلم های آموزشی و یا تولید محتوای متنی باشد که امروزه به عنوان یک شغل پردرآمد و جذاب مطرح شده است.

به طور کلی طراحی بدنه این دستگاه که از جنس پلاستیک است، بسیار شیک و جذاب بوده و همانند دیگر محصولات ایسوس می تواند نظر مثبت شما را در همان نگاه اول برای خرید جلب نماید.

در ساختار این لپ تاپ یک کیبورد جزیره ای در نظر گرفته شده است که می تواند در هنگام تایپ، سرعت شما را افزایش و درصد خطا را کاهش دهد.

کیبورد قرار گرفته روی لپ تاپ از نور پس زمینه نیز برخوردار بوده و به شما امکان استفاده در محیط های تاریک را نیز می دهد.

 

سرعت و قدرت معمولی در پردازش

لپ تاپ ایسوس مدل m509dj

شاید انتظار بیش از حد از لپ تاپ های در این رنج قیمت با توجه به نوسانات قیمتی که در بازار وجود دارد، کاملاً بیجا و بیهوده باشد.

به همین دلیل می توانیم به نگاهی به سخت افزار مورد استفاده در قسمت پردازشی لپ تاپ ایسوس مدل m509dj آن را به عنوان یک مدل میان رده ای البته اقتصادی معرفی نماییم.

طبق بررسی های کارشناسان ما در نمایندگی ایسوس این شرکت برای پردازنده مرکزی این مدل به سراغ سری پردازنده Ryzen 3 شرکت AMD رفته است که می تواند برای پردازش کار های عمومی سرعت قابل قبولی به شما بدهد اما انتظار پردازش و اجرای نرم افزار های سنگین با سرعت بالا و به صورت همزمان را نداشته باشید.

این پردازنده از 4 مگابایت حافظه کش نیز برخوردار بوده و به شما این امکان را می دهد تا بتوانید در کنار یک رم 8 گیگ شاهد بالا رفتن راندمان کاری دستگاه باشید.

برای ذخیره سازی فایل های مختلف نیز یک ترابایت حافظه اختصاصی از نوع DDR4 برای لپ تاپ ایسوس مدل m509dj در نظر گرفته شده است.

ایسوس برای پردازش گرافیکی نیز به سراغ MX230 GDDR5 شرکت انویدیا رفته است که در ساختار خود از 2 گیگ حافظه اختصاصی نیز بهره مند است.

 

بررسی دیگر امکانات و پورت های ارتباطی

لپ تاپ ایسوس مدل m509dj

از نظر ارتباطی لپ تاپ ایسوس مدل m509dj در سطح مناسبی قرار دارد و می تواند نیاز های کاربران را به خوبی برطرف نماید.

کارشناسان بخش ارتقا لپ تاپ ایسوس معتقدند علاوه بر توانایی برقراری ارتباط از طریق بلوتوث و همچنین پشتیبانی  از اتصال بی سیم، یک پورت HDMI  و یک پورت USB Type-C بر روی دستگاه قرار گرفته است.

در بالای نمایشگر و برای برقراری تماس های اینترنتی یک وب کم با قدرت WGA در نظر گرفته شده است.

باتری لیتیوم پلیمری 2 سلولی که شرکت ایسوس بر روی این لپ تاپ خوش ساخت و البته میان رده ای قرار داده است، توانایی روشن نگه داشتن دستگاه در طول 12 ساعت را دارد.

به طور کلی خرید این لپ تاپ در رنج قیمتی که دارد و با توجه به بالا رفتن قیمت کلی لپ تاپ ها می تواند گزینه مناسبی برای کاربرانی باشد که به دنبال نمایشگر با کیفیت و امکانات عمومی هستند تا نیاز های پایه ای خود برای اجرای پروژه های مختلف را برطرف نمایند.

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در pinterest
اشتراک گذاری در email

No Comments

پیام بگذارید

درخواست تعمیر لپ تاپ