تعمیر فلت لپ تاپ ایسوس

تعمیر فلت لپ تاپ ایسوس با توجه به ظرفیت های خاصی که در ساختار فیزیکی لپ تاپ به کار رفته است حتماً باید توسط افراد متخصص انجام شود تا مشکلاتی مانند تاریک شدن یا سیاه بودن صفحه نمایش را بعد از تعمیر و تعویض آن به همراه نداشته باشد.

تیم فنی و تخصصی نمایندگی ایسوس با استفاده از ابزار و تجهیزات به روز و پیشرفته ابتدا تست و عیب یابی اولیه را روی دستگاه شما انجام می دهد تا از خرابی فلت مطمئن شده و پس از آن با استفاده از ابزارهای پیشرفته و به روز تمامی قسمت های خراب شده دستگاه از جمله علت آن را تعمیر و در صورت نیاز با قطعات اصلی و اورجینال جدید تعویض می نماید.

نقش فلت لپ تاپ ایسوس

فلت لپ تاپ ها یک کابل نواری شکل است که داده ها را از مادربرد به نمایشگر انتقال میدهد و باعث میشود تا پردازش اطلاعاتی که در قسمت‌های پردازنده و رم دستگاه انجام میشود بر روی نمایشگر نشان داده شود.

این قسمت سخت افزاری که به عنوان یکی از مهمترین قسمت های سخت افزاری در لپ تاپ ها شناخته می شود از یک طرف به مادربرد و از طرف دیگر به سوکت نمایشگر ال ای دی و ال سی دی دستگاه شما وصل میشود.

همین موضوع باعث می شود تا حساسیت تعمیر فلت لپ تاپ asus بسیار بالاتر برود و نیازمند تست و عیب یابی اولیه و استفاده از ابزار و تجهیزات به روز و پیشرفته برای تعمیر قسمتهای مختلف دستگاه باشد.

در شرایط مختلف و به دلایل متفاوتی ممکن است فلت لپ تاپ شما دچار مشکلات از نظر سخت افزاری شده و باعث خرابی های در نمایشگر دستگاه شما شود.

فلت لپ تاپ ایسوس

علائم خرابی کابل فلت لپ تاپ

در صورتی که تمامی علائم خرابی های که برای کابل فلت لپ تاپ به وجود می‌آید را به درستی بشناسیم می توانید در سریع ترین زمان ممکن برای برطرف کردن آن اقدام نمایید.

بیشتر بخوانید: نمایندگی تعمیرات لپ تاپ ایسوس

بسیاری از کاربران تصور می‌کنند که هر مشکلی که برای نمایشگر به وجود می آید و شامل سیاه شدن یا قطع شدن تصاویر میباشد مربوط به کابل فلت و ارتباط آن با قسمت پردازشی دستگاه است که این یک تصور غلط است و شما باید تمامی مشکلاتی که برای فلت لپ تاپ به وجود می آید و باعث خرابی آن می‌شود را به‌درستی بشناسید.

یکی از مهمترین علائم خرابی کابل فلت لپ تاپ که باعث می شود شما برای تعمیر فلت لپ تاپ ایسوس اقدام نمایید سیاه بودن نمایشگر است.

در این حالت لپ تاپ شما روشن شود و صفحه نمایش آن مشکی است و شاید تصور کنید که مشکل از ویندوز شما می باشد اما این مشکل یکی از عمده‌ترین دلایلی که به دلیل خراب شدن فلت می‌تواند بر روی لپتاپ شما اتفاق بیفتد.

تکان دادن لپ تاپ در برخی از موارد می تواند باعث روشن شدن مقطعی لپ‌تاپ شود و همین عامل می‌تواند شما را به اطمینان بیشتری برای خراب بودن کابل فلت لپ تاپ نزدیک کند.

در کنار این موضوع کمی تغییر رنگ و تاریک بودن نمایشگر می تواند یکی دیگر از علائم می باشد که خراب بودن فلت را به شما گوشزد می کند.

در برخی از موارد نیز که کاربران برای تعمیر فلت لپ تاپ های ایسوس به این مرکز مراجعه کره اند مشاهده کرده‌ایم که نمایشگر آنها پس از چند بار چشمک زدن تیره میشود و با تکان دادن دوباره دستگاه نمایشگاه مجدداً به کار می‌افتد. در این شرایط باید نمایشگر را با یک مانیتور خارجی تست کنید و از صحت آن مطمئن شوید و در صورتی که این مشکل به وجود آمده بود برای تعمیر و تعویض فلت لپ تاپ ایسوس اقدام نمایید.

به وجود آمدن خطوط راه راه افقی و عمودی برای صفحه نمایش که بعد از تکان دادن صفحه نمایش تغییر می کند می تواند یکی دیگر از علائم نشان دهنده های بروز مشکل در کابل فلت دستگاه باشد.

تعویض فلت لپ تاپ ایسوس

تعمیر فلت لپ تاپ ایسوس

زمانی که علائم‌بالا برای خرابی فلت به وجود آمده بود می توانید دستگاه خود را از طریق مراجعه حضوری و یا پیک‌معتمد شرکت به دست متخصصین نمایندگی ایسوس برسانید.

در این نمایندگی ایسوس در تهران نسبت به تست و ارزیابی اولیه دستگاه انجام می‌شود تا تمامی مشکلاتی برای قسمتهای مختلف سخت افزاری به وجود آمده مشخص شده و ایرادات اصلی دستگاه با اطمینان بسیار بالایی تعیین شود تا در مراحل مختلف تعمیر فقط بر روی قسمت های خراب شده عملیات تعمیر و تعویض دستگاه انجام شود و قسمت هایی که هنوز مشکلاتی از نظر سخت‌افزاری و نرم‌افزاری ندارند دچار مشکل جدید نشوند.

تعمیر فلت لپ تاپ ایسوس با توجه به حساسیت هایی که در بالا به آنها اشاره کردیم باید حتماً توسط افراد متخصص انجام شود تا زمانی که شما عملیات اولیه را انجام داده و از ابزارها و تجهیزات به روز و پیشرفته برای برطرف کردن مشکلات سخت افزاری دستگاه استفاده کنید قطعاً کیفیت عملیات تعمیر بالاتر رفته و همین موضوع می‌تواند ضامن سلامت دوباره دستگاه و کارایی آن پس از عملیات تعمیر باشد.

تعویض فلت لپ تاپ ایسوس

در بسیاری از موارد آسیب دیدگی فلت لپ تاپ بسیار بیشتر از آن چیزی که تصور می کنید و این موضوع باعث می‌شود تا شما نتوانید عملیات سمی را بر روی دستگاه خود انجام دهید.

در این موارد باید به سراغ تعویض کردن فلت لپ تاپ با فلت اصلی و اورجینال بروید. استفاده از مشکلات اصلی و اورجینال هر چند هزینه بیشتری را برای شما به همراه دارد اما در کوتاه مدت و در بلندمدت باعث می‌شود تا سلامت و کارایی دستگاه شما تضمین شده و شما بتوانید به درستی تمامی قسمت های مختلف دستگاه را استفاده نمایید.

زمانی که از فلت فرعی و فیک استفاده می کنید قطعاً پس از مدت زمان کوتاهی دچار مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری می شود و همین موضوع باعث می‌شود تا دستگاه شما از نظر کارایی دچار مشکلاتی در قسمت های مختلف از این فلت و نمایشگر شود.

تیم فنی و تخصصی نمایندگی ایسوس فلت مخصوص تمامی مدل های جدید و قدیمی لپ تاپ های این برند را به صورت کاملا اصلی و اورجینال را با ارزان ترین قیمت در اختیار شما قرار می دهد.

هزینه تعمیر فلت لپ تاپ ایسوس

نکته مهمی که باید در این موضوع به آن اشاره کنم این است که هزینه برای تعمیر فلت لپ تاپ های ایسوس در نظر گرفته شده است چقدر است و با چه بودجه ای می توان عملیات تعمیر و تعویض این قطعات را انجام داد.

به طور کلی هزینه تعمیرات بعد از تست و عیب یابی اولیه بر روی دستگاه و مشخص شدن میزان خرابی دستگاه تعیین می‌شود و شما نمی توانید قبل از اینکه دستگاه بر روی عملیات تست و عیب یابی انجام شده باشد مشخص کنیم که چه هزینه ای برای تعمیر فرد در نظر می گیرد زیرا ممکن است حجم خرابی‌ها به گونه‌ای باشد که نیازمند عملیات اختصاصی و کامل از نظر تعمیر و یا تعویض کامل فلت داشته باشید.

پس به طور کامل می‌توان گفت که نمایندگی ایسوس تمامی عملیات مربوط به تعمیر فلت برای تعویض آن را با قطعات اصلی و اورجینال برای هر مدل با ارزان ترین قیمت و با گارانتی رسمی و معتبر در اختیار شما قرار می دهد.

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در pinterest
اشتراک گذاری در email

4 نظرات

پیام بگذارید

درخواست تعمیر لپ تاپ