بررسی مشخصات و قیمت انواع لپ تاپ های ایسوس

بررسی انواع لپ تاپ ایسوس به شما کمک می کند تا با مدل های مختلف ساخته شده توسط شرکت ایسوس آشنا شده و به راحتی بتوانید یک مدل متناسب با ساختار کاری خود را خریداری نمایید.

ایسوس به عنوان یک برند معتبر جهانی سعی کرده است تا محصولات با کارایی و مشخصات مختلفی روانه بازار نماید تا کاربران بتوانند متناسب با هر نوع سلیقه و نیاز خود برای خرید آن ها اقدام نمایند.

 

بررسی انواع لپ تاپ های ایسوس

انواع لپ تاپ های ایسوس

لپ تاپ های ایسوس دسته بندی های مختلفی دارند و معمولاً اول اسم لپ تاپ ها که با حروف مختلف نشان داده می شود بیانگر مشخصات آن لپ تاپ می باشد.

به طور کلی می توان لپ تاپ های ایسوس را در دسته بندی زیر قرار داد که البته در ادامه مطلب در نمایندگی ایسوس به بررسی هر کدام از دسته های مختلف آن می پردازیم و اینکه کدام لپ تاپ های سری سامسونگ در این گروه قرار می گیرند.

لپ تاپ ایسوس خانواده Thin & Light باریک و سبک

لپ تاپ ایسوس خانواده Multimedia به عنوان محصولات چند رسانه ای

لپ تاپ ایسوس خانواده Gaming سری G مخصوص بازی

لپ تاپ ایسوس خانواده Everyday Computing برای کارهای کامپیوتری روزمره یا همون کاربری عام

لپ تاپ ایسوس خانواده Hall Of Fame ساختار خاص و البته قیمت بسیار بالا

 

انواع لپ تاپ های ایسوس سبک و باریک

لپ تاپ های ایسوس سبک

یکی از مهم ترین ویژگی های لپ تاپ ها برای کاربران در هنگام خرید کیفیت ساختار آن ها و البته در کنار آن زیبایی می باشد.

اولترابوک های ایسوس علاوه بر اینکه در ساختار خود از درایو نوری استفاده نمی کنند، در مدل های جدید تر به جای هارد دیسک های معمولی از حافظه ssd با قدرت و ظرفیت بالاتر استفاده می کنند.

در این دسته بیشتر شاهد نمایشگر های 13 اینچی هستیم که البته سایز آن ها معمولاً بین 11 تا 15 اینچ نیز می تواند تغییر نماید.

این لپ تاپ ها با پسوند S و U شروع می شوند که می توان به دلیل ابعاد کوچک شاهد خلاقیت های ظاهری و ساختاری ویژه در آن ها باشیم.

از دیگر ویژگی های این خانواده می توان به پردازنده کم مصرف و البته کارایی و باتری با کیفیت بالا اشاره نمود.

سری Zenbook، Vivobook، Transformerbook از جمله لپ تاپ هایی هستند که در این دسته قرار می گیرند و البته با توجه به مشخصات و امکاناتی که دارند، تفاوت قیمت بسیار زیادی در آن ها مشاهده می شود.

لپ تاپ های این خانواده بیشتر برای افرادی که در مسافرت ها و یا محیط های کاری مختلف لپ تاپ خود را حمل می کنند می تواند مناسب باشد.

 

لپ تاپ های چند رسانه ایسوس

لپ تاپ های چند رسانه

مشتریان و کاربرانی که به دنبال خرید یک لپ تاپ برای تماشای فیلم، ادیت تصاویر و یا بازی های نیمه سنگین هستند به سراغ خرید سری  N این شرکت می روند.

این سری معمولاً پردازنده قوی تری نسبت به لپ تاپ های سبک و باریک ایسوس دارند و البته نمایشگر آن ها نیز بزرگتر است تا بتواند نیاز های کاربران خود را برطرف نماید.

این لپ تاپ ها معمولاً دارای نمایشگر های 15 و 17 اینچی هستند.

کیفیت و وضوح بالای صدا و تصویر از مهم ترین مشخصه های سری N ایسوس می باشد که مشتریان را برای استفاده بهتر از کاربری این محصول کمک می نماید.

کارشناسان بخش ارتقا لپ تاپ Asus معتقدند این مدل از انواع لپ تاپ های ایسوس مانند مدل N550JV از سیستم خنک کنندگی دوگانه استفاده می شود که می تواند به کارایی بهتر لپ تاپ کمک نماید.

قیمت این خانواده نیز متغیر است ولی می توان آن ها را جز لپ تاپ های با قیمت مناسب و پایین ایسوس دانست که معمولاً در رنج زیر 10 میلیون تومان می توانید آن ها را خریداری نمایید.

 

لپ تاپ های مخصوص بازی ایسوس

لپ تاپ های گیمینگ

از دیگر انواع لپ تاپ های ایسوس می توان به خانواده G این شرکت که مخصوص بازی طراحی می شوند اشاره نمود.

این مدل دارای سخت افزار بسیار قوی بوده و البته دقت و وضوح نمایشگر آن ها نیز بالا می باشد.

لپ تاپ های مخصوص بازی قیمت بالایی دارند و بسیاری از افراد طیف متوسط جامعه توان خرید آن را ندارند.

یکی از مهم ترین ویژگی های لپ تاپ های سری G به طراحی خاص آن ها بر می گردد که به کاربران کمک می کند تا در استفاده های طولانی مدت احساس خستگی نداشته و البته سلامت آن ها نیز حفظ می شوند.

پردازنده های قوی مرکزی و استفاده پردازنده گرافیکی مجزا  قوی و با ظرفیت بسیار مناسب از مهم ترین ویژگی های لپ تاپ های سری گیمینگ ایسوس می باشند.

تاچ و کیبورد این سری ساختار ارگونومیک و بسیار عالی دارند و از طریق خلاقیتی که در ساخت آن ها به کار رفته است، استفاده از لپ تاپ را برای کاربران بسیار آسان و راحت تر می کنند.

نمایشگر این مدل نیز تقریباً بالای 15 و 17 اینچ می باشند و مدل های بسیار کمی با 14 اینچ ساخته شده است تا این محصولات را مناسب بازی کند.

 

لپ تاپ های با کاربری عمومی

لپ تاپ های عمومی

شرکت ایسوس نیز مانند دیگر برند ها محصولاتی با امکانات پایه ای و البته قیمت بسیار مناسب را تولید و روانه بازار نموده است.

این خانواده که شامل سری X و K می باشند می توانند برای انجام کار های دانشجویی یا امور مختلف و روزانه بسیار ساده در نظر گرفته شوند.

بررسی های بخش تعمیرات لپ تاپ ایسوس نشان میدهد پردازنده متوسط، کیفیت متوسط نمایشگر، امکانات پایه ولی با کیفیت بالا از دیگر ویژگی های این خانواده از انواع لپ تاپ های ایسوس هستند که در بدنه ی آن ها از پلاستیک استفاده شده است.

خانواده Hall Of Fame از انواع لپ تاپ های ایسوس

ایسوس به طرفدار پولدار خود نیز توجه ویژه ای داشته است و یک لپ تاپ با طراحی های خاص و عجیب و البته قیمت بالا تولید کرده است که در این دسته قرار می گیرند.

در برخی از مدل ها که به طور مثال با همکاری لامبورگینی ساخته شده است علاوه بر امکانات سخت افزاری و نرم افزاری عالی شاهد استفاده از چوب در ساخته شدن لپ تاپ نیز هستیم که آن را منحصر به فرد می کند.

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در pinterest
اشتراک گذاری در email

No Comments

پیام بگذارید

درخواست تعمیر لپ تاپ