باریک ترین لپ تاپ ایسوس

باریک ترین لپ تاپ ایسوس علاوه بر زیبایی ساختار و ظرافتی که در طراحی دارد از امکانات بسیار مناسبی مانند 512 گیگابایت هارد SSD، پردازنده ی کم مصرف شرکت اینتل، باتری با کیفیت و دوام بالا و … بهره مند می باشد.

ما در این مطلب در نمایندگی ایسوس قصد داریم مشخصات فنی و ویژگی های لپ تاپ ایسوس ZenBook UX434FL را مورد بررسی قرار دهیم.

 

باریک ترین لپ تاپ ایسوس ZenBook UX434FL

باریک ترین لپ تاپ ایسوس

امروزه لپ تاپ ها به عنوان یک وسیله ی حمل شدنی برای محیطهای مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند.

نوع کسب و کار و محیط هایی که افراد به دلیل تحصیل، کار و یا انجام پروژه های مختلف مجبور به رفتن به آن ها هستند همگی در انتخاب نوع لپ تاپ می تواند تاثیر بسیار زیادی بگذارد.

باریک ترین لپ تاپ ایسوس ZenBook UX434FL یکی از محصولاتی است که می تواند نیاز های کاربران برای زیبایی و البته حمل و نقل را به خوبی برطرف نماید.

به گزارش نمایندگی ASUS با توجه به ضخامت کمتر این مدل نسبت به دیگر مدل های لپ تاپ ایسوس شاهد کاهش وزن آن نیز هستیم به نحوی که به راحتی می توان آن را در کیف های حمل لپ تاپ قرار داده و با خود حتی به مسافرت های طولانی نیز ببریم.

البته این تنها ویژگی مثبت باریک ترین لپ تاپ ایسوس ZenBook UX434FL نیست و بررسی ها نشان می دهد که این لپ تاپ با کاربری عمومی و البته به دلیل حافظه ی بسیار عالی که دارد، در لیست پرفروش ترین لپ تاپ های ایسوس قرار گرفته است.

 

بررسی امکانات ظاهری باریک ترین لپ تاپ ایسوس

باریک ترین لپ تاپ ایسوس

یکی از مهم ترین قسمت هایی که معمولاً در همان نگاه اول توجه مشتریان برای خرید را به خود جلب می نماید، ظاهر و کیفیت ساخت محصولات از جمله لپ تاپ ها می باشد.

به همین دلیل ایسوس سعی کرده است تا با طراحی جذاب و البته باریک نموده بدنه ی محصول به خوبی در این زمینه نظر مثبت مشتریان را برای خرید محصول جلب نماید.

کارایی و دوام بالا از جمله ویژگی های این محصول و به طور کلی اولترابوک های ایسوس می باشد که به راحتی نمی توان از آن ها گذشت.

موضوعی که می تواند از دلایل عمده ی فروش بالای باریک ترین لپ تاپ ایسوس باشد، قیمت به صرفه و اقتصادی این محصول نسبت به دیگر مدل ها و البته امکاناتی است که در آن قرار داده شده است.

بررسی های کارشناسان ارتقا لپ تاپ ایسوس نشان میدهد شاید در هیچ کدام از برند ها نتوانید لپ تاپی با این ضخامت و البته پردازنده و حافظه ی بسیار عالی را پیدا نمایید.

بر روی این محصول زیبا از یک کیبورد جزیره ای جذاب و با کاربری آسان استفاده شده است تا نور پس زمینه ی آن باعث شود کاربران بتوانند به راحتی در محیط های تاریک نیز با دستگاه برای امور مختلف کار نمایند.

 

امکانات ارتباطی

باریک ترین لپ تاپ ایسوس

یکی از مهم ترین مباحث در انتخاب محصولات دیجیتال، امکانات ارتباطی برای برقراری با دیگر محصولات و تبادل اطلاعات و فایل ها با آن ها می باشد.

خوشبختانه باریک ترین لپ تاپ ایسوس ZenBook UX434FL از این نظر نیز در سطح بسیار قابل قبولی قرار گرفته است و این امکان را به کاربران خود می دهد تا به راحتی با دیگر دستگاه ها و یا کنسول های بازی ارتباط برقرار نمایند.

از امکانات ارتباطی این دستگاه می توان به موارد زیر اشاره نمود که بر روی بدنه یآن به شکل بسیار زیبایی قرار گرفته اند و البته جانمایی مناسب و ارگونومیکی دارند.

پورت HDMI

یک پورت USB Type-C

یک پورت USB2.0

یک پورت USB3.0

یک پورت USB3.1

از دیگر امکانات ارتباطی این دستگاه می توان به بلوتوث داخلی و قابلیت پشتیبانی از اتصال بی سیم وای فای اشاره نمود.

 

بررسی ویژگی های نمایشگر باریک ترین لپ تاپ ایسوس ZenBook UX434FL

نمایشگری که برای باریک ترین لپ تاپ ایسوس  در نظر گرفته شده است، دارای اندازه ی 14 اینچی می باشد.

این نمایشگر با توجه به رزولوشن 1080*1920 می تواند تصاویر را با کیفیت FULL HD به نمایش بگذارد.

علاوه بر این نمایشگر مورد نظر دارای قابلیت IPS بوده که این امکان را به کاربران می دهد تا میدان دید وسیع تری در استفاده از دستگاه داشته باشند.

همچنین این فناوری باعث می شود تا در محیط های با نور مستقیم خورشید نیز بتوان از دستگاه به راحتی استفاده نمود.

 

پردازنده ی کم مصرف و حافظه داخلی SSD

باریک ترین لپ تاپ ایسوس

یکی از امتیاز های ویژه لپ تاپ ایسوس ZenBook UX434FL را می توان استفاده از پردازنده ی کم مصرف شرکت اینتل یعنی مدل 8565U سری core i7 دانست.

این پردازنده به دلیل مصرف کمتر انرژی می تواند در بازدهی بالاتر و همچنین طول عمر باتری دستگاه بسیار موثر باشد.

بررسی های بخش تعمیر لپ تاپ ایسوس نشان میدهد علاوه بر این رم 16 گیگابایتی عملکرد دستگاه را تا حد بسیار زیادی بالا می برد و کاربران با توجه به حافظه ی داخلی پرسرعت و ارزشمند 512 گیگابایتی از نوع SSD نگرانی از بایت ذخیره اطلاعات و فایل ها نخواهند داشت.

از دیگر امکانات باریک ترین لپ تاپ ایسوس ZenBook UX434FL می توان به پردازنده ی گرافیکی انویدیا مدل MX250، 12 ساعت شارژدهی باتری، سیستم عامل ویندوز و .. اشاره نمود.

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در pinterest
اشتراک گذاری در email

No Comments

پیام بگذارید

درخواست تعمیر لپ تاپ