آل این وان یا لپ تاپ ایسوس

آل این وان یا لپ تاپ ایسوس ؟ این مهم ترین سوالی است که کسانی که به دنبال تعویض سیستم های کامپیوتری قدیمی خود هستند از خود می پرسند و به دنبال جواب قانع کننده ای برای آن می باشند.

پاسخ دقیق به این سوال نیازمند توجه به فاکتور های مهمی است که از جمله آن ها می توان به نوع کاربری و نیاز، قیمت مورد نظر، مشخصات فنی و … اشاره نمود.

در واقع برای جمع بندی در این مورد حتما نیاز دارید تا متن زیر را در نمایندگی ایسوس مطالعه نموده و با آگاهی کامل نسبت به خرید محصول مورد نظر خود اقدام نمایید.

 

آل این وان یا لپ تاپ ایسوس ؟

آل این وان یا لپ تاپ ایسوس

آل این وان ها کامپیوتر های رومیزی بدون کیس هستند که در بسیاری از موارد و البته در بیشتر مدل هایس جدید به صورت لمسی روانه بازار شده اند.

هر کدام از این محصولات مزایا و معایب خاص خود را دارند که باعث می شوند تا فرد به مطالعه بیشتری برای خرید نیاز داشته باشد.

آل این وان ایسوس با توجه به نوع کاربری که دارد به صورت ثابت مورد استفاده قرار می گیرد و ساختار آن علاوه بر زیبایی، بهینه سازی فضا را نیز به دنبال خواهند داشت.

این یعنی کسانی که به دنبال زیبایی و البته کارایی بیشتر در محیط های اداری هستند بهتر است برای خرید آل این وان ها اقدام نمایند.

در مقابل لپ تاپ های شرکت ایسوس نیز از کیفیت ساختاری بالایی برخوردار بوده و مزایای بسیار زیادی از نظر فنی، کاربردی و حتی قیمت دارند.

یکی از مهم ترین مزایای لپ تاپ ایسوس که باعث برتری آن نسبت به آل این وان ها برای بسیاری از مشتریان شده است، قابلیت حمل این دستگاه ها می باشد که در واقع به کاربر اجازه می دهد به راحتی در محیط کار و یا محیط خانگی از یک دستگاه مشخص استفاده نماید.

 

توجه به نیاز ها و خواسته ها

آل این وان یا لپ تاپ ایسوس

یکی از مهم ترین مسائل در انتخاب آل این وان یا لپ تاپ ایسوس توجه به نیاز ها و خواسته های محیط می باشد.

با توجه به ویژگی هایی که هر کدام از این محصولات دارند می توان از آن ها در محیط های مختلفی استفاده نمود.

کاربرد متفاوت باعث می شد تا مشتریان و کاربران ابتدا به نیاز  خود توجه نموده و سپس با توجه به قیمت و دیگر فاکتور ها برای خرید یک محصول اقدام نمایند.

 

تفاوت در اندازه و مانیتور آل این وان یا لپ تاپ ایسوس

آل این وان یا لپ تاپ ایسوس

یکی از مهم ترین تفاوت بین لپ تاپ و آل این وان ایسوس به اندازه نمایشگر آن ها بر می گردد.

بررسی های بخش تعمیرات آل این وان ایسوس هر چند لپ تاپ ها در رنج 13 تا 18 اینچ دیده می شوند اما می توان آل این وان های را تا 34 اینچ نیز خریداری و استفاده نمود.

بنابراین کسانی که مانیتور و اندازه صفحه نمایش برای آن ها از اهمیت بالایی برخوردار است می توانند برای خرید آل این وان ها اقدام نمایند.

هر چند این محصولات در کیفیت نمایشگر ها با هم تفاوتی ندارد اما معمولاً میزان روشنایی در آل این وان ها بیشتر می باشد.

 

سخت افزار و قابلیت ارتقاء

سخت افزار

در بررسی آل این وان یا لپ تاپ ایسوس باید به سخت افزار این محصولات نیز نگاهی بیاندازیم که می توان گفت تقریباً با هم مشابه می باشند.

در آل این  وان ها از سخت افزار های مخصوص کامپیوتر استفاده شده است که تفاوت هایی با سخت افزار لپ تاپ دارند.

در این محصولات از کارت های گرافیک هم نوع استفاده شده است هر چند لپ تاپ ها قدرت گرافیکی بیشتری در این زمینه دارند و آل این وان ها بیشتر برای کار های اداری مناسب می باشند.

 

بررسی تفاوت در قیمت

قیمت

با توجه به بررسی که در مدل های مشابه برای آل این وان یا لپ تاپ های ایسوس صورت گرفته است می توان به این نتیجه رسید که قیمت آل این وان ها با توجه به نمایشگر بزرگتر و البته حافظه داخلی و سخت افزار شبیه به کامپیوتر ها در بسیاری از موارد بیشتر می باشد.

کارشناسان بخش تعمیر لپ تاپ ایسوس البته در این مورد کانفیگ و مشخصات دستگاه تاثیر بسیار زیادی دارد و باعث می شود تا قیمت آن ها با هم تفاوت هایی داشته باشند.

یعنی در برخی از مدل های لپ تاپ ایسوس که البته در مورد مدل های به روز تر بیشتر مشاهده می شود، می توان به این نتیجه رسید که قیمت لپ تاپ ها بیشتر است.

 

خدمات و پشتیبانی

پشتیبانی

خدمات و پشتیبانی از دیگر دغدغه های کاربران در مورد خرید این محصولات می باشد.

تیم فنی و تخصصی این مرکز با توجه به نیاز افراد سعی کرده است با استفاده از به روز ترین تجهیزات و افراد متخصص در این زمینه نسبت به تعمیر لپ تاپ یا آل این وان ایسوس اقدام نموده تا مشکلات دستگاه در سریع ترین زمان برطرف شده و دغدغه های کاربران از بین برود.

با توجه به مواردی که در مورد خرید آل این وان یا لپ تاپ ایسوس؟ بیان شد کاربران باید ابتدا به نیاز های خود توجه نموده و سپس با توجه به هزینه و مشخصاتی که مورد نظرشان می باشد برای خرید یک محصول مناسب اقدام نمایند.

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در pinterest
اشتراک گذاری در email

No Comments

پیام بگذارید

درخواست تعمیر لپ تاپ