لپ تاپ ایسوس مدل R564 vivobook

لپ تاپ ایسوس مدل R564 vivobook با توجه به استفاده از پردازنده های اینتل و همچنین بهره مندی از یک رم 8 گیگ می تواند سرعت و قدرت پردازش بالایی برای اجرای نرم افزار های مختلف و همچنین بازی های نیم سنگین به کاربران بدهد.

ضمن بررسی امکانات و ویژگی های این محصول جذاب بهتر است به شما بگوییم اگر این مدل یا سایر مدل های لپ تاپ ایسوس را خریداری کرده اید، می توانید در صورت بروز هر گونه مشکل سخت افزاری یا نرم افزاری از خدمات تعمیرات لپ تاپ ایسوس در نمایندگی این برند استفاده نمایید.

 

ظاهر شیک و زیبا مطابق با انتظار محصولات ایسوس

لپ تاپ ایسوس مدل R564 vivobook

ایسوس به عنوان یکی از برند هایی که به نیاز ها و خواسته های مشتریان اهمیت بسیار زیادی می دهد، توانسته است در مورد طراحی و شیک بودن محصولات خود به خصوص این مدل، نهایت خلاقیت را به کار بگیرد.

این موضوع باعث می شود تا بسیاری از مشتریان که به دنبال خرید یک محصول شیک هستند در همان نگاه اول مجذوب این لپ تاپ شده و برای خرید آن بدون معطلی اقدام نمایند.

ایسوس معمولا در ساخت لپ تاپ های خود از بدنه آلومینیومی استفاده می کند تا مقاومت آن ها را در محیط های مختلف کاری بالا ببرد.

اما در لپ تاپ ایسوس مدل R564 vivobook شاهد استفاده از بدنه پلاستیکی هستیم که این کار دو به دو دلیل انجام شده است.

اولین دلیل کاهش وزن دستگاه برای بالا بردن قدرت حمل آن در محیط های مختلف کسب و کار است.

وزن این لپ تاپ با توجه به نمایشگر 15.6 اینچی که دارد، عدد 1.74 کیلوگرم را نشان می دهد که در مقایسه با دیگر لپ تاپ های هم رده ای بسیار قابل توجه و سبک تر است.

از نمایشگر لپ تاپ گفتیم بهتر است به این موضوع نیز اشاره کنیم که کیفیت و وضوح این نمایشگر به صورت FULL HD بوده و به شما نشان می دهد که تصاویر را به صورت طبیعی و زنده می توانید مشاهده نمایید.

دیگر دلیل استفاده از بدنه پلاستیکی می تواند کاهش قیمت دستگاه باشد تا محصولی به صرفه و کاملاً اقتصادی را خریداری نمایید.

 

پردازنده کم مصرف اینتل برای لپ تاپ ایسوس مدل R564 vivobook

لپ تاپ ایسوس مدل R564 vivobook

برای لپ تاپ ایسوس مدل R564 vivobook از پردازنده core i7 اینتل استفاده شده است که می تواند قدرت پردازش مناسبی برای انجام امور شخصی، پروژه های کاری و همچنین انجام بازی های نیمه سنگین و یا کار با نرم افزار های طراحی و ادیت فیلم و عکس را در اختیار کاربران خود قرار دهد.

این پردازنده از مدل 8565U در ساختار خود استفاده کرده است که با توجه به پسوند U در این پردازنده می توانیم متوجه شویم که  این مدل از لپ تاپ های ایسوس از نظر شارژدهی و میزان نگهداری شارژ در هنگام کار صرفه جویی قابل ملاحظه ای را دارد.

باتری 3 سلولی برای این محصول قرار داده شده است که البته در صورت بروز هر گونه مشکل برای این باتری و یا لوازم جانبی دیگر محصولات ایسوس می توانید از تامین لوازم جانبی اصل و اورجینال توسط نمایندگی ایسوس استفاده نمایید.

برای اینکه کارایی و راندمان دستگاه بالا بیاید و سرعت انتقال داده ها و اطلاعات برای پردازش مرکزی بالاتر برود از رم 8 گیگ استفاده شده است.

در کنار این رم 8 گیگ یک حافظه داخلی 1 ترابایتی نیز در نظر گرفته شده است که می تواند تمامی نیاز های شما برای ذخیره فایل ها و اطلاعات را برطرف نماید.

برای بالا بردن قدرت پردازش و سرعت دستگاه نیز یک حافظه داخلی 256 گیگ SSD نیز بر روی این دستگاه قرار داده شده است.

برای پردازنده گرافیکی نیز شرکت ایسوس به سراغ پردازنده GeForce MX250 GDDR5 شرکت انویدیا رفته است که در ساختار خود از 2 گیگ رم اختصاصی نیز بهره می برد.

 

دیگر امکانات لپ تاپ ایسوس مدل R564 vivobook

لپ تاپ ایسوس مدل R564 vivobook

در ساختار این لپ تاپ از نمایشگر مات استفاده شده است تا در هر محیطی به خصوص در محیط با نور مستقیم خورشید بتوانید به راحتی با آن کار کنید.

پنل IPS دستگاه نیز به شما کمک می کند تا بتوانید میدان دید وسیعی داشته باشید و کار با لپ تاپ از هر زاویه ای آسان باشد.

کیبورد دستگاه نیز از نوع جزیره ای بوده و از نور پس زمینه نیز بهره مند می باشد که می تواند امکانات مختلفی را برای سرعت و دقت بالا در تایپ در اختیار کاربران قرار دهد.

در بالای نمایشگر یک وب کم برای ارتباط تصویری و اینترنتی در بستر وب قرار گرفته است.

از جمله امکانات ارتباطی لپ تاپ ایسوس مدل R564 vivobook می توان به موارد زیر اشاره نمود.

پورت HDMI

بلوتوث

پورت USB 3.1

2 عدد پورت USB 2.0

قابلیت اتصال بی سیم به صورت وای فای

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در pinterest
اشتراک گذاری در email

No Comments

پیام بگذارید

درخواست تعمیر لپ تاپ