تعویض تاچ و ال سی دی تبلت ایسوس

تعویض تاچ و ال سی دی تبلت ایسوس باید حتماً توسط افراد فنی و تخصصی در این زمینه با همه قسمتهای مختلف تبلت ایسوس آشنایی دارند انجام شود تا کوچکترین خسارتی به دیگر قسمت ها وارد نشود.

تعویض تبلت یکی از خدمات تخصصی که در نمایندگی ایسوس انجام شده و البته در نهایت گارانتی معتبر تامین نیز برای آن به مشتریان ارائه می شود.

 

دلایل خراب شدن تاچ و ال سی دی تبلت ایسوس

تعویض تاچ و ال سی دی تبلت ایسوس

مهمترین عواملی که بیشتر مشتریان و کاربران با آن دست و پنجه نرم می کند ضربه دیدن بخش تاچ و ال سی دی دستگاه است که می تواند باعث خرابی و یا سیاهی صفحه نمایش در بخشی از آن و یا کل آن شود.

در بسیاری از شرایط مشتریان حتی از گلس های محافظ نیز استفاده نموده اند اما شدت ضربه به حدی است که باعث خراب شدن تاچ و ال سی دی دستگاه نیز می شود.

یکی دیگر از عواملی که می‌تواند باعث خراب شدن تاچ و ال سی دی تبلت های ایسوس شود آب خوردگی و ریختن مایعات بر روی این قسمت است.

زمانی که آب برای قسمت های مورد نظر خود را به داخل دستگاه نیز نفوذ می کند شاهد خرابی های بیشتر و عمیق تری بر روی دستگاه هستیم و همین یعنی شما نیاز دارید تا از خدمات ویژه نمایندگی ایسوس در این زمینه استفاده نمایید.

نمایندگی ایسوس در وهله اول سعی می کند مشکلات به وجود آمده برای تاچ ال سی دی تبلت های این برند را تعمیر نماید.

در صورتی که عملیات تعمیر بر روی این محصولات جواب ندهد و به طور کامل این قسمت سخت افزاری از آن ها از بین رفته باشد و کارایی بر روی محصول نداشته باشد، از تاچ ال سی دی های اصلی برای تعویض قسمت استفاده می شود.

 

تعمیر تاچ ال سی دی تبلت ایسوس

برای تعمیر تاچ ال سی دی تبلت ایسوس از دستگاههای مخصوص و پیشرفته برای عیب یابی و تست اولیه دستگاه استفاده می‌شود تا متوجه شویم کدام قسمت ها در این مورد درگیر شدن و آیا امکان تعمیر دستگاه وجود دارد یا خیر؟

زمانی که ایرادات از داخل دستگاه مانند قسمت مادربرد باشد یا اینکه قسمت داخلی تاچ ال سی دی سالم باشد می توانید عملیات تعمیر را برای بخشی از آن انجام دهید.

اما زمانی که ضرب دیدگی شدید بوده و بیشتر از دستگاه تحت تاثیر قرار داده و نمی تواند از عملیات تعمیر استفاده نمایید.

تعویض تاچ و ال سی دی تبلت ایسوس

تعویض تاچ ال سی دی تبلت ایسوس

در بیشتر موارد عملیات تعمیر تاچ ال سی دی امکان پذیر نبوده و مشتریان مجبورند تا از گزینه دیگری یعنی تعویض تاچ ال سی دی تبلت ایسوس استفاده نمایند.

تعویض تاچ ال سی دی تبلت ایسوس باید حتما همراه با دقت و وسواس خاصی انجام شود.

در کنار بسازی که باید برای تعویض این قطعه سخت افزاری باید به کار گرفته شود، مهمترین مسئله را شاید بتوان استفاده از تاچ ال سی دی اصلی به جای قسمت خراب شده دانست.

متاسفانه بسیاری از مشتریان و کاربران در این زمینه به دلیل هزینه کمتر از تاچ ال سی دی فیک و غیر استفاده می کنند که ممکن است مشکلات مختلفی را برای تبلت ایسوس به وجود آورده و در بدترین حالت باعث خرابی کامل آن شوند.

به شما توصیه می شود در هنگام تعویض تاچ ال سی دی تبلت Asus همواره به نکات زیر توجه کنید:

برای رفع مشکلات تاچ تبلت ایسوس از قطعات سازگار مشابه و اورجینال باید استفاده شود.

در نظر داشته باشید تاچ هر مدل دستگاه تنها سازگار با همان دستگاه است و قابل استفاده در مدل دیگر نیست.

پس از تعویض تاچ تبلت ایسوس، در حضور کارشناس تعمیر، صحت عملکرد دستگاه را چک نمایید.

البته نمایندگی Asus به شما گارانتی معتبر تعمیر نیز ارائه می نماید.

 

 

تعویض تاچ ال سی دی یا فقط ال سی دی

تعویض تاچ و ال سی دی تبلت ایسوس

یکی از شروط لازم برای عدم نیاز به تعویض تاچ تبلت ایسوس آن است که اولاً تاچ تبلت به درستی کار کند و ثانیاً ال سی دی پیکسل نسوزانده باشد، بنابراین از وضعیت ال سی دی دستگاه پیش از اقدام به تعویض پرس و جو نمایید.

اگر هر قسمتی از ال سی دی شکسته باشد، سیاه شده باشد و یا به رنگ بنفش و … تغییر رنگ داده باشد، مشکل ال سی دی تبلت با تعویض گلس حل نخواهد شد.

بنابراین پیشنهاد تعمیرکاران مبتدی در جهت رفع مشکل با تعویض گلس را قبول نکنید. به طور کلی در صورتی که تاچ تبلت ایسوس کاملا از کار بیفتد، می بایست تاچ و ال سی دی تعویض شود.

زمانی که از تاچ ال سی دی اصلی و اورجینال استفاده می شود، تبلت مانند روز اول کارایی خود را حفظ کرده و شما می توانید از کار کردن با دستگاه نهایت لذت را ببرید.

همچنین کلیه تعمیرات تبلت ایسوس در این مرکز با گارانتی معتبر انجام می شود.

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در pinterest
اشتراک گذاری در email

No Comments

پیام بگذارید

درخواست تعمیر لپ تاپ