تعمیر صفحه نمایش لپ تاپ ایسوس

تعمیر صفحه نمایش لپ تاپ ایسوس که خرابی آن ممکن است دلایل مختلفی داشته باشد، توسط تیم فنی و تخصصی نمایندگی ایسوس در تهران سریع ترین زمان و با کمترین هزینه انجام می شود.

کسانی که از لپ تاپ های مدل ایسوس استفاده می کنند می دانند که این برند به مقاومت و دوام بالای محصولاتش شهرت یافته است اما تنها دلیل خراب شدن ال سی دی یا نمایشگر لپ تاپ های ایسوس، ضربه خوردن آن ها نیست.

در ادامه با ما همراه باشید تا برای شما توضیح بدهیم که چه دلایلی ممکن است باعث خراب شدن و آسیب به نمایشگر لپ تاپ ایسوس شوند و چرا باید از خدمات ویژه نمایندگی ایسوس استفاده کنیم.

 

دلایل خراب شدن نمایشگر لپ تاپ ایسوس

تعمیر صفحه نمایش لپ تاپ ایسوس
تعمیر صفحه نمایش لپ تاپ ایسوس

نمایشگر در لپ تاپ ها نقش مهم و اساسی را ایفا می کند که در هنگام خرید نیز کیفیت و وضوح آن می تواند یکی از مهم ترین فاکتور ها باشد.

هر چند بدنه لپ تاپ های ایسوس معمولاً از فلز یا پلاستیک به صورت مقاوم ساخته می شود اما در بسیاری از موارد شاهد هستیم که بر اثر بی احتیاطی ممکن است دچار شکستگی یا نقص فنی کامل شوند.

نمایشگر هایی که به طور کامل روشن نمی شوند ممکن است دلایل دیگری نیز داشته باشند اما زمانی که یک نمایشگر روشن شده و فقط قسمتی از آن درست کار نمی کند یا تصویر آن به دلایل مختلف کیفیت لازم را ندارد، خرابی از نمایشگر یا اتصلات آن است که باید به سرعت برطرف شود.

یکی از مهم ترین دلایل خرابی نمایشگر می تواند مربوط به کارت گرافیک باشد که ارتباط مستقیمی با نمایشگر دستگاه دارد.

معمولاً این مشکل می تواند منجر به خاموشی کامل لپ تاپ ایسوس شود.

برای اینکه متوجه شوید که مشکل به وجود آمده مربوط به نمایشگر است یا ارتباطی با قسمت های داخلی آن دارد، بهتر است لپ تاپ را به یک نمایشگر و مانیتور خارجی متصل کنید.

در صورتی که تصویر به صورت واضح و کامل نمایش داده شد، متوجه می شوید که مشکل به وجود آمده مربوط به خود نمایشگر دستگاه است.

این در حالی است که خاموش ماندن و یا حتی درست نشان ندادن تصاویر می تواند دلایلی مانند خراب شدن گرافیک یا آب خوردگی قسمت های مختلف لپ تاپ داشته باشد.

 

آب خوردگی لپ تاپ ایسوس

تعمیر صفحه نمایش لپ تاپ ایسوس
تعمیر صفحه نمایش لپ تاپ ایسوس

زمانی که آب یا مایعات به مقدار زیادی روی لپ تاپ شما ریخته شده باشد و به قسمت های داخلی نفوذ کرده باشد، می تواند باعث آسیب زدن به نمایشگر دستگاه و در نتیجه عدم نمایش درست منجر شود.

اگر میزان بسیار زیادی از آب و مایعات داخل لپ تاپ نفوذ کند، ممکن است مشکلاتی برای برد دستگاه به وجود بیاید و در برخی از موراد باعث سوختن کامل برد شود.

برد هایولتاژ یکی از مهم ترین قطعات سخت افزاری لپ تاپ های ایسوس است که در صورت آسیب دیدن می تواند مشکلات جدی و اساسی را برای دستگاه شما به وجود بیاورد.

خرابی اینورتر نیز از عوامل دیگری است که توسط تیم فنی و تخصصی مرکز در قسمت تعمیرات لپ تاپ ایسوس مورد بررسی قرار می گیرد.

البته در برخی از موارد ممکن است عوامل نرم افزاری و ویروس هایی که وارد سیستم عامل لپ تاپ شما شده اند باعث اختلالاتی در کارکرد نمایشگر دستگاه شوند که این موضوع نیز در تست ها و عیب یابی اولیه مورد بررسی قرار می گیرد.

 

تعمیر صفحه نمایش لپ تاپ ایسوس

تعمیر صفحه نمایش لپ تاپ ایسوس

تیم فنی و تخصصی نمایندگی ایسوس با استفاده از تجهیزات و دستگاه های کاملاً پیشرفته ای که در اختیار دارد، ابتدا نسبت به عیب یابی دستگاه اقدام نموده و بد از تشخیص مشکل، آن را تعمیر می کند.

نکته ای که باید در نظر داشته باشید این است که در بسیاری از موارد تعمیر صفحه نمایش لپ تاپ ایسوس از نظر اقتصادی به صرفه نبوده و تیم فنی مرکز با هماهنگی مشتریان نسبت به تعویض قطعات نمایشگر اقدام می کنند.

البته برای تعویض ال سی دی یا قاب دور نمایشگر از قطعات اصلی و اورجینال شرکت ایسوس برای هر مدل استفاده می شود تا مشکلی برای کارایی دستگاه بعد از تعمیر به وجود نیاید.

هزینه تعمیر صفحه نمایش لپ تاپ ایسوس نیز به عوامل مختلفی بستگی دارد و معمولاً بعد از عیب یابی اولیه مشخص می شود که کدام قسمت های دستگاه دچار خرابی شده اند و تعمیر یا تعویض آن ها چه قدر هزینه در پی خواهد داشت.

بعد از پایان تعمیر نمایشگر لپ تاپ ایسوس که شامل همه مدل های قدیمی و جدید این برند می شود، مشتریان فرصت دارند تا لپ تاپ خود را به خوبی تست کرده و از سلامت آن اطمینان حاصل نمایند.

نکته مهم پایانی، ارائه گارانتی معتبر به مشتریان برای استفاده از خدمات مرکز به صورت رایگان در صورت بروز هر گونه مشکل و تضمین کیفیت خدمات ارائه شده می باشد.

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در pinterest
اشتراک گذاری در email

No Comments

پیام بگذارید

درخواست تعمیر لپ تاپ