گوشی ROG فون 2 ایسوس به دلیل بهره گیری از پردازنده ی اسنپدراگون 885 پلاس و همچنین باتری 6000 میلی آمپری می تواند کیفیت بالایی را در کنار سرعت پردازش اطلاعات در اختیار شما قرار دهد.

با نمایندگی ایسوس همراه باشید تا شما را با امکانات و ویژگی های یکی از بهترین گوشی های گیمینگ بازار آشنا کنیم.

 

معرفی گوشی ROG فون 2 ایسوس

2- کلمه کلیدی اصلی گوشی ROG فون 2 ایسوس

ایسوس در جولای 2019 یکی از بهترین و مدرن ترین گوشی های هوشمند خود به نام ROG فون 2 را معرفی و چند ماه بعد وارد بازار نمود.

این گوشی به دلیل استفاده از شاخصه های فنی به روز و همچنین ساختار و طراحی زیبا توانست در همان روز های ابتدایی عرضه در بازار فروش مناسبی را به خود اختصاص دهد.

در ادامه ی رشد بازار گیمینگ موبایل های هوشمند این بار ایسوس با یک محصول قوی تمام کاربران و برند های سازنده در این زمینه را متحیر خود نموده است.

این موضوع زمانی اهمیت بیشتری پیدا می کند که بدانیم بازار فروش گوشی های گیمینگ در سال جاری با رشد 14 درصدی رو به رو بوده است و به همین دلیل ایسوس با تمرکز ویژه بر روی این بخش سعی کرده است محصولی با کیفیت و در حد کلاس بالای جهانی برای رقابت با دیگر برند ها در این زمینه به بازار ارائه نماید.

 

استفاده از پردازنده ی جدید با سرعت بالاتر

2- کلمه کلیدی اصلی گوشی ROG فون 2 ایسوس

یکی از مهم ترین ویژگی های گوشی های هوشمند گیمینگ را می توان استفاده از پردازنده ی مرکزی قوی دانست که این موضوع به خوبی در گوشی ROG فون 2 ایسوس مشاهده می شود.

ایسوس در این گوشی از پردازنده ی اسنپدراگون 855 پلاس استفاده می کند که برتری های زیادی نسبت به نسل قبلی خود یعنی 855 دارد.

این پردازنده از نظر سرعت کلاک و پردازنده های گرافیکی ارتقاء یافته است تا جایی که بررسی ها نشان می دهد سرعت آن نسب به نسل قبلی رشد 4 درصدی را داشته است.

سرعت پردازنده های گرافیکی نیز 15 درصد رشد داشته و به عدد 675 مگاهرتز افزایش یافته است.

استفاده از این پردازنده برای گوشی ROG فون 2 ایسوس باعث بالا رفتن سرعت و قدرت آن در پردازش اطلاعات و همچنین اجرای بازی ها و نرم افزار های مختلف به صورت همزمان شده است.

طبیعی است که با وجود چنین پردازنده ای کاربران دیگر هیچ دغدغه ای برای هنگ کردن گوشی حین اجرای بازی یا دیگر کاربرد های آن ندارند.

 

ظرفیت حافظه ی داخلی و رم گوشی ROG فون 2 ایسوس

با توجه به اینکه طرفدارن گیمینگ دائما در حال بازی کردن با دستگاه هستند و فایل های مختلفی را روی آن ذخیره می کنند، قدرت حافظه ی این گوشی ها نیز باید بالا باشد تا بتواند به خوبی جوابگوی نیاز های آن ها باشد.

به همین دلیل در این نسل، شرکت ایسوس حافظه ی رم دستگاه را به 12 گیگابایت ارتقاء داده است.

استفاده از استاندارد ذخیره سازی UFS 3.0 باعث شده است تا گوشی ROG فون 2 ایسوس سرعت انتقال دو برابری را نسبت به نسل قبل تجربه نماید.

گوشی ROG فون 2 ایسوس از حافظه ی ذخیره سازی 512 گیگابایتی برخوردار است که می تواند به خوبی همه ی نیاز های کاربران را برطرف نماید.

 

قدرت دوربین و سایر مشخصه های دستگاه

گوشی ROG فون 2 ایسوس

گوشی ROG فون 2 ایسوس نسبت به نسل قبلی تغییراتی در ابعاد و اندازه ی نمایشگر را تجربه نموده است تا بتواند علاوه بر زیبایی و شیک بودن برای مشتریان، لذت بالاتری را هنگام استفاده و یا بازی با این دستگاه به کاربران خود هدیه دهد.

این اسمارت فون از صفحه نمایش 6.59 اینچی از نوع AMOLED  لمسی خازنی بهره می برد.

رزولوشن نمایشگر دستگاه برابر 2340*1080 می باشد که از طریق کورنینگ گوریلا گلس 6 محافظت می شود.

در ساخت گوشی ROG فون 2 ایسوس از فریم آلومینیومی استفاده شده است و پشت و جلوی دستگاه از جنس شیشه و محافظ گوریلا گلس 6 می باشد.

علاوه بر قابلیت گیمینگ در این اسمارت فون می توان به واسطه ی قدرت مناسب دوربین ها و تصاویر با کیفیت که ثبت می کنند از آن ها برای انجام امور شخصی نیز استفاده نمود.

دوربین دستگاه در فریم پشتی آن قرار گرفته که دوربین اصلی آن دارای قدرت 48 مگاپیکسلی با فوکوس خودکار با لیزر یا تشخیص فاز می باشد.

در پایین این دوربین اصلی یک دوربین ثانویه 13 مگاپیکسلی نیز به عنوان لنز 11 میلی متری فوق عریض قرار گرفته است تا کیفیت و وضوح تصاویر ثبت شده بسیار بالا باشد.

برای کسانی که قصد استفاده از دوربین سلفی این گوشی را نیز دارند، قدرت 2 مگاپیکسلی این دوربین می تواند گزینه ی مناسبی برای ثبت لحظات مختلف باشد.

از دیگر ویژگی های این گوشی با کیفیت ایسوس می توان به موارد زیر اشاره نمود.

باتری غیر قابل تعویض لیتیوم پلیمری با ظرفیت 6000 میلی آمپر ساعت

بلوتوث 5.0

پشتیبانی از فناوری شارژ سریع باتری

شبکه بی سیم

پورت USB 3.1

کانکتور ریورسیبل Type-C 1.0

جک هدفون

دو سیم کارت

نسبت نمایشگر به بدنه ی 80 درصدی

 

 

 

 

 

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در pinterest
اشتراک گذاری در email

No Comments

پیام بگذارید

درخواست تعمیر لپ تاپ